Ga naar inhoud

Help.,?! Foto's?? Dualplane 350cc


kelsy

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Allerler eerst wil ik even zeggen dat dit forum een grote steun is

Ik zie best wel tege de operatie op en de dingen die jullie allemaal

Schrijven, en de adviezen helpen enorm..

Over een klein weekje is het voor mij zo ver en juist nu

Twijfel ik nog erger over of ik wel de juiste maat heb

Gekozen.. Ik hoor en lees heel veel verhalen over meiden die groter

Uit komen dan verwacht.. hier zit ik dus echt niet op de wachten ..

Ik wil heel graag een mooie D absoluut geen C maar ook zeker geen E

Heeft iemand van jullie foto's voor mij van het zeldenaantal cc en dual plane..kun je met 325cc ook uit komen op een mooie D?? van mezelf heb ik een kleine B.. Weet iemand hier meer over?? Ik moet echt binnen 2 dage beslissen....

Xxx liefs,

Kelsy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan geen dual plane maar met 360cc ging ik van een A/B naar een D. Dus denk dat je met een kleine B en 325cc ook wel in die richting gaat.

En waar moet je over beslissen? Twijfel je tussen 2 maten? 325cc is toch een mooie maat als je niet al te grote wil en je nu een kleine B hebt.

Heb je het al wel helemaal besproken met je arts en heeft hij je dit aangeraden? Hij heeft natuurlijk veel kennis en ervaring en hij weet waar hij het over heeft. Dan zou ik voor de 325cc gaan.

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelsy,

E.e.a. is ook helemaal afhankelijk van je borstomvang. Hoe groter de borstomvang, hoe meer oppervlakte waar de cc's in kunnen. Kortom: iemand met hetzelfde aantal cc's en een grotere borstomvang, zal een kleine cupmaat krijgen dan iemand met een kleine borstomvang en hetzelfde aantal cc's. Staat je dus niet blind op foto's hier met het aantal cc's, aangezien dit dus per persoon verschillend is. De PC kan je hierin het beste adviseren. Ik weet het: ook ik zit met het aantal cc's te 'dubben'. Het blijft moeilijk, maar uiteindelijk zul je toch een keuze moeten maken. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was het maar zo makkelijk..

Niet iedereen die nu een b cup heb en die neemt 345 cc komt op hetzelfde uit.

De 1 komt 1 maatje verder en pas zag ik iemand hier die ging van een b naar een f met 300cc..

Vergeet niet dat een borst met prothese vaak breder is en je daarom ook die grotere cup nodig heeft.

Ook speelt de omvang een grote rol iemand met omvang 70 zal een grote cup hebben dan iemand met omvang 80/85.

Mijn ex schoonmoeder heeft bijvoorbeeld 100D!

Ik had een F cup maar die van mij waren niet van die grote gevaartes als dat ;)

Het is belangrijk te beseffen dat je niet alleen moet baseren op cc bedragen.

Bijvoorbeeld, als je 400cc bij een persoon doet, dat wil niet zeggen dat de 400cc voor jou er hetzelfde zal uitzien.

Dit is te wijten aan verschillende dingen, waaronder de hoeveelheid van borstweefsel, vorm van de borstwand, misvormingen van de borstwand (zoals Pectus excavatum en pectusmisvorming carinatum) en gewicht om enkelen te noemen.

Kortom je bestaande borstweefse en anatomie bepalen hoeveel cc's je nodig heeft.

De 350 die je heb afgesproken en de 325 zal je met het blote oog (bijna) niet kunnen zien.

Dat is 1 volle eetlepel vloeistof ;)

Juist vind iedereen ze vaak te klein achteraf, je went er snel aan.

Ik persoonlijk zou kiezen voor de 350 om spijt achteraf te voorkomen, voor je eigen gevoel ;)

Je zou statistisch gezien met een b cup nu en 350 dual op een d cup uitkomen, maar je weet het nooit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergelijken heeft dus totaal geen zin,iedere persoon heeft een andere bouw,en een ander skalet..en veel of weinig borstweefsel..etc.. als je breed bent verdwijnen de ccs eerder dan dat je smal bent etc..

dus die CCs zeggen helemaal niets..

je kan misschien wel een beetje vergelijken met iemand die dezelfde bouw/gewicht heeft ...maar dan nog....zegt dat niet veel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woow wat een adviezen.. En veel informatie.. Door jullie kom ik veel meer te

Weten als door mijn eigen pc. Hij is niet echt een prater.. Ik ben samen met mijn lieve vriend naar alle consults geweest.. En hij kreeg ook niet veel van hem los.. De pc zei wel dat er makkelijk 400cc in kon als ik dat wilde.. Toen heb ik m snel uitgelegd dat me dat echt te groot is haha.. Vandaag met de assistente gebeld.. Met de intensie om de maat te veranderen naar 325cc maar de assistente maakte me op dat moment nog meer aan t twijfelen door te zeggen dat de meeste meiden achteraf vaak nog wel groter hadden gewild.. Toen heb ik het dus tog maar op 350cc laten staan En zei. Heeft voor mij nog eens overlegd met dr. Koop man.. En de oplossing is dat ik op de tafel eerst een past phrothese krijg.. Die gaat hij vullen met water..als goed is tot de 350cc En zo gaat hij voor mij beslissen wat een mooie maat is en er worden dan nu ook van te voren 2 maten siliconen besteld/klaargelecht...

En tog maakt dat het extra spannend.. Vraag me gelijk af of dat me herstel ook zwaarder maakt omdat er wel een x extra iets in en uit mijn borst gaat.. Heeft iemand hier al ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna alle pcs werken tegenwoordig met pasprotheses.

Dat heeft verder geen effect op het herstellen.

Je wilt niet weten hoe het er aan toe gaat tijdens het opereren.

Dat is een hoop getrek en met een soort van tang (ver open) hard geprop en gedraai, dan maakt een keer een prothese er in en eruit niet uit hoor, zo een operatie gaat niet zachthandig ;)

Ja altijd voor de 350 gaan zei ik al ;)

Want 9 vd 10 keer valt het altijd tegen :)

25cc is haast niks, zou me daar niet te druk om maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

idd 25 cc is echt te verwaardelozen. Ik zou 480cc krijgen, maar dat werd uiteindelijk 430 cc. Jammer vind ik dat wel, maar de pc vond dat het meest verantwoordelijkst. Ik had voor de wissel een ruime c met 240 cc (vroeger a/aa).

Net wat de meiden hiervoor al vertelden, je bent eerder ontevreden dat ze te klein zijn dan te groot.

Doe anders het trucje met een boterhamzakje. Vul er 1 met 325 en 1 met 350. Lucht er uit en in je bh stoppen. Geeft je een kleine indicatie hoe minimaal verschil die 25cc zal zijn.

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vanDaag heb ik het tegen me moeder verteld die wist nog van nix... :unsure:

Dat was voor mij een hele drempel.. :blush: Maar het gesprek ging heel goed

Natuurlijk kent ze me goed en vond ze het meer dan logies dat ik al die puchup bh's zat ben en dat kleren nooit leuk staan ook een hoop stres/ minderwaardigheidscomplex op levert.. Dus ze staat helemaal achter me... Dat had ik niet verwacht.. :| maja ik dacht dit is ook nie even iets wat je kunt verstoppen natuurlijk..

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed van je meid ^_^

Best eng he om het te vertellen, maar een hele opluchting als je het hebt verteld :D

Voel je je al een stuk geruster over het aantal cc's?

Geloof me meid maak je echt niet te druk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben er wel iets geruster op... Ik hoop gewoon echt dat t mooi word en niet

Te overdreven maar nu me ouders er van af weten is het probleem van de

Maat ook wat minder.. Als me auders het niet begrepen en ze zijn aan de groten kant.. Zullen ze alleen maar nog minder er over denken maar dat is gelukkig niet zo :) heb het 3 maanden voor me gehouden.. En dat is echt moeilijk voor een typ als ik die voor iedereen een open boek is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Woow wat een adviezen.. En veel informatie.. Door jullie kom ik veel meer te

Weten als door mijn eigen pc. Hij is niet echt een prater.. Ik ben samen met mijn lieve vriend naar alle consults geweest.. En hij kreeg ook niet veel van hem los.. De pc zei wel dat er makkelijk 400cc in kon als ik dat wilde.. Toen heb ik m snel uitgelegd dat me dat echt te groot is haha.. Vandaag met de assistente gebeld.. Met de intensie om de maat te veranderen naar 325cc maar de assistente maakte me op dat moment nog meer aan t twijfelen door te zeggen dat de meeste meiden achteraf vaak nog wel groter hadden gewild.. Toen heb ik het dus tog maar op 350cc laten staan En zei. Heeft voor mij nog eens overlegd met dr. Koop man.. En de oplossing is dat ik op de tafel eerst een past phrothese krijg.. Die gaat hij vullen met water..als goed is tot de 350cc En zo gaat hij voor mij beslissen wat een mooie maat is en er worden dan nu ook van te voren 2 maten siliconen besteld/klaargelecht...

En tog maakt dat het extra spannend.. Vraag me gelijk af of dat me herstel ook zwaarder maakt omdat er wel een x extra iets in en uit mijn borst gaat.. Heeft iemand hier al ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kelsy,

Je verhaal komt mij zo bekend voor. Ik ben ook bij deze PC geweest. Nadat ik aangegeven had te willen gaan voor een volle C cup kwam hij met ronde protesen van 300 en 350 cc (ben wat ongelijk). Hij gaf heel duidelijk aan dat 350 en 400 cc ook kan.. Nu weet ik het niet meer.

Zou ik je foto`s mogen zien? Dat geeft mij wellicht een beeld hoe het bij mij gaat worden..:-)

Groetjes, Babs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.