Ga naar inhoud

Dual Plane


Chantal88

Aanbevolen berichten

Hopelijk heb ik er niet overheen gekeken, maar ik zou graag wat meer willen weten over een Dual plane plaatsing.

Hoe gaat de plaatsing in zijn werk?

Wat zijn de voor en nadelen van deze techniek?

Is het juist geschikt voor vrouwen die dunner zijn en met minder weefsel/dunnere huid?

Ik kon er niet veel over vinden via de zoekmachine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi chantal

dual plane is een plaatsing van de prothesen tussen je borstspier(split pocket)

dit is intresant te kiezen als je idd geen randen wilt zien(neplook) en zeker als je voor de natuurlijk ogende borsten wilt gaan.

je hoeft niet percee mager/tenger/dun te zijn hoor om dual plane te kiezen,vaak word het ook gekozen als je dus de natuurlijke look wilt,en ook als je vroegtijdig hang wilt voorkomen(als je al iets hangers van jezelf hebt bv)

er zijn zelfs dames die ook dual plane kiezen omdat ze dit wat veilger vinden,voor de spier is natuurlijk toch het idee van nepballen krijgen voor velen.

het geplaatse filmpje is intresant om te kijken en vraag zeker je arts ernaar om een duidelijke uitleg :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@moontje

Is het dan zo dat je met voor de spier geen natuurlijke look kunt hebben :) ? Alleen met dual plane?

In mijn geval; ik wil graag van een AA/A naar een B. Dat worden dus als het goed is geen grote ballen...

Ik heb nog nergens foto's gevonden van meiden die van een A naar een B zijn gegaan. Ken jij er misschien een paar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor met voor de spier worden het ook geen ballen.

Op een paar uitzonderingen na ;)

Met de protheses van tegenwoordig krijg je niet gauw ballen effect, zelfs al zou je dat juist graag willen ;)

In Amerika heb je wel vaak ballen (al wordt dat nu ook steeds minder), en dat zijn voor 80% achter! de spier plaatsingen.

Er staan hier fotos op met meiden die hebben met voor de spier ronde borsten maar ook met dual plane hebben er een aantal dat.

Dual plane plaatst een pc meestal als de bedekking gewoon niet genoeg en je dan lelijke randen en rimpels zou kunnen zien.

De meeste pc's plaatsen echter voor de spier omdat dat het natuurlijkst is (beweegd mee) en sneller herstel.

Maar goed dat gaat dus niet altijd en ze plaatsen dan meestal liever dual dan achter de spier omdat dat nog wat extra nadelen met zich mee brengt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@moontje

Is het dan zo dat je met voor de spier geen natuurlijke look kunt hebben :) ? Alleen met dual plane?

In mijn geval; ik wil graag van een AA/A naar een B. Dat worden dus als het goed is geen grote ballen...

Ik heb nog nergens foto's gevonden van meiden die van een A naar een B zijn gegaan. Ken jij er misschien een paar?

Hey Looot,

Zoals butterfly ook al zegt, tegenwoordig vind je bijna geen balleneffect meer met de huidige prothesen.

Ik ben van een A/AA naar een C gegaan; 't is te zeggen van 70A/AA naar 70 C, maar pas ook gewoon in een 75 B. Dus als je m'n foto's eens wilt zien geef je maar een gilletje!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook het zekere voor het onzekere genomen,maar heb nu wel een beetje spijt,bij mij kon makkelijk vd spier en had erg mooi geweest qua volume bovenin,en had een veel minder pijnlijk herstel gehad.

Ik was bang voor balleneffect,dat t te nep eruit zou zien ,omdat ik nogal grote borsten wilde..maar had beter moeten lezen op t forum,ik zat hier helaas nog niet toen...unsure.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik krijg 455cc lp dual plane bij de dr van het filmpje had al zijn filmpjes dacht ik gezien maar deze dus nog niet.

Hoe veel langer duurt het herstel (en pijn) na dual plane en is de 455cc lp wel genoeg dan voor 2 cup maten groter?

sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Saskia,je hebt al wat borst van jezelf,wat enorm meespeelt in je uiteindelijke eindresultaat.

455 is een behoorlijk aantal cc,s hoor,en dan de lp je zult het dus in de breedte gaan krijgen,en brede boobs lijken groter,vind ik,maar je kan eens om de moderate vragen bij je arts?ik heb zelf moderate gehad bij me eerste bv en ik vond de projectie matig,maar dat zal vast komen omdat ik dat verdrinkprobleempje heb :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.