Ga naar inhoud

Mevonnie : 6 september 2016 : Dr. Valkenburg : Rijnstate Ziekenhuis : Arnhem


Aanbevolen berichten

Hi Allemaal,

Na 15 jaar ga ik eindelijk mijn protheses wisselen. Heb al sinds 5 jaar kapselvorming dus uitstellen is inmiddels geen issue meer! Toentertijd 270cc geplaatst voor de borstspier nu vijftien jaar later en ouder en wat afgevallen is het tijd voor een opkrikbeurt. Tja wissel en kleine lift ( geen anker) . Het gebeurt gewoon in het ziekenhuis omdat ik na 3 consults ( inclusief mijn oude chirurg) mijn gevoel beter werd vertaald door een arts die alleen in het ziekenhuis werkt. Hij praat niet in cc of welke exacte vorm maar kijkt naar het verwijderen van de kapseling wat voor mij het beste resultaat geeft en zo lang mogelijk behoudt. Vooral dat laatste is belangrijk...! Dus dinsdag a.s gaat t gebeuren...! Ben benieuwd naar de afterperiode of ie pijnlijker is dan bij de eerste borstvergroting. En heel benieuwd naar het gevoel van weer zachte boobs....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Welkom op BF :) 

Berijp dat je over 2 nachtjes je opkrikbeurt krijgt :P Klinkt spannend en al helemaal omdat je het uit handen geeft en dus nu niet weet welke borsten je terugkrijgt. Ik had een hele serie voorbeeldboobs bij me en gevraagd of het resultaat bij mij haalbaar was :44:Weet je wel welk merk protheses je terugkrijgt?

Ik lees vaak bij wissels dat de pijn minder is maar heb daar zelf geen ervaring in dus heb goede hoop bij jouw. En een goede pijnmedicatie haal het scherpe eraf en anderzijds heb ik geen erge pijn ondervonden dus dit is erg afhangkelijk van je lichaam.

Heel veel succes straks en nu met de voorbereiding!! Je krijgt weer mooie boobs :) 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Vandaag is het jouw dag, misschien heb je het nu zelfs al achter de rug.

Ik heb even je titel alvast een heel klein beetje aangepast,en je topic verhuisd naar categorie operatie verslagen borstprothese wissel,  als je er toe in staat bent kun je me misschien later vertellen door wie je bent geopereerd, en in welk ziekenhuis,dan pas ik de titel verder aan,  maar voor nu wil ik je een heel goed herstel wensen, doe lekker rustig aan, en neem op tijd je pijnstilling in, dat is heel belangrijk.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4 september 2016 om 16:47 zei Mevonnie:

Hi Allemaal,

Na 15 jaar ga ik eindelijk mijn protheses wisselen. Heb al sinds 5 jaar kapselvorming dus uitstellen is inmiddels geen issue meer! Toentertijd 270cc geplaatst voor de borstspier nu vijftien jaar later en ouder en wat afgevallen is het tijd voor een opkrikbeurt. Tja wissel en kleine lift ( geen anker) . Het gebeurt gewoon in het ziekenhuis omdat ik na 3 consults ( inclusief mijn oude chirurg) mijn gevoel beter werd vertaald door een arts die alleen in het ziekenhuis werkt. Hij praat niet in cc of welke exacte vorm maar kijkt naar het verwijderen van de kapseling wat voor mij het beste resultaat geeft en zo lang mogelijk behoudt. Vooral dat laatste is belangrijk...! Dus dinsdag a.s gaat t gebeuren...! Ben benieuwd naar de afterperiode of ie pijnlijker is dan bij de eerste borstvergroting. En heel benieuwd naar het gevoel van weer zachte boobs....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn er weer!!

Mijn protesewissel heeft plaatsgevonden in Ziekenhuis Rijnstate in Arnhem door Dr. Valkenburg. Deze arts is heel bekwaam in het reconstrueren van borsten dus daar voelde ik mij met mijn kapselvorming erg vertrouwd bij.

Op het moment van tekenen voor de operatie vroeg ik hem hoe en wat precies..hij antwoorde mij dat hij de situatie inschat zoals ik nu voor zijn neus zat...wilde zich niet laten beïnvloeden door eerder gedane diagnose die hij er uiteraard wel bij zou nemen nadien. Het was hem nog nooit overkomen dat het afweek. Maar wilde op deze manier zijn intuïtie en kennis scherp houden...! We hebben samen alles stap voor stap doorgenomen en hij legde tevens alles uit aan een co assistent .. Het geheel gaf mij een gerust gevoel zo voordat ik achter de klapdeuren zou verdwijnen. Het is het volgende geworden Allergan ( voorheen mcghan) 410mm 320 gr. En de plaatsing is toch voor de borstspier geworden met een kleine reconstructieve lift onder. Ik laat in later stadium zien wat het verschil tussen voor en na wissel omdat ik nu nog drains erin heb zitten en ik mij nog niet echt jofel voel. Wat betreft de pijn is deze wel herkenbaar met mijn vorige borstvergroting ...ik heb nu wel te maken met groter litteken ivm met lift aan de onderkant...!

Iedereen bedankt voor het reageren voor zover .. Geeft een fijn saamhorigheidsgevoel !!!

 

Wordt vervolgd.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent er weer :) 

Klinkt super allemaal en wat fijn dat alles nogmaals is doorgesproken vlak voor de klapdeuren! Hopelijk ben je snel verlost van de drains want blijven krengen als ik het zo lees bij iedereen. Fijn herstel en rustig aan de komende tijd!

congrats with your new boooobies :) 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels is het de 6e po dag! Ik leef op het afbouwen van paracetamol heb het idee dat de pijn alleen nog in vlagen komt. Ben wel heel moe en heb de drains er sinds eergisteren uit. Overmorgen heb ik een afspraak bij dr. Van Valkenburg omdat de borst waar de inkapseling het heftigst was nogal veel vocht vasthoudt. Fijn gevoel dat ie dat ff wil checken...! De vorm van deze borst is nog niet optimaal maar het is gelukkig geen derde borst meer ( liep gewoon helemaal door tot in mijn oksel). Heb t weekend alleen maar water en groene thee gedronken ....

de  bovenste foto zijn de oude borstjes een dag voor de operatie en de onderste is van vandaag ...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.