Ga naar inhoud

Bang om iedere beweging te maken


Naomie_1991

Aanbevolen berichten

Morning!

Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd en begin me nu langzaam al een stuk beter te voelen yay! Nu ben ik toch heel bang en twijfelachtig met wat ik nou precies wel en niet mag doen.

Heb overal gelezen dat je ellebogen niet boven je schouders mogen komen en je niks zwaars mag tillen maar mag je wel bv wel zelf drinken pakken (dus koelkast open en dicht etc, flessen open maken), zelf ontbijt maken etc.) Bij iedere beweging die je maakt span je toch je spieren aan dus durf nu nog bijna niets zelf te doen (deuren opmaken etc).

Graag jullie advies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Naomie

Blij te horen dat je je beter voelt ! 

Ik heb gisteren voor het eerst terug gekookt maar wel op mij'n duizendste gemak , kan ook al zelf opstaan bij het liggen .. k denk dat je rustig aan dat allemaal wel moogt doen hoor. Maar vooral veel blijven rusten ! Ik heb al 2 dagen geen pijnstillers meer genomen maar heb sinds vannacht verschrikkelijke maagpijn vraag me af of dat mss een nawerking is van al die medicatie afgelopen dagen ..

 

In ieder geval nog veel beterschap! Heb je al een afspraak bij verdonck voor dde band en draadjes te laten verwijderen  ?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Polli:

Hey Naomie

Blij te horen dat je je beter voelt ! 

Ik heb gisteren voor het eerst terug gekookt maar wel op mij'n duizendste gemak , kan ook al zelf opstaan bij het liggen .. k denk dat je rustig aan dat allemaal wel moogt doen hoor. Maar vooral veel blijven rusten ! Ik heb al 2 dagen geen pijnstillers meer genomen maar heb sinds vannacht verschrikkelijke maagpijn vraag me af of dat mss een nawerking is van al die medicatie afgelopen dagen ..

 

In ieder geval nog veel beterschap! Heb je al een afspraak bij verdonck voor dde band en draadjes te laten verwijderen  ?

X

Fijn die vooruitgang! Draag je nog wel helemaal je verband of een sport bh inmiddels? Ik heb nog geen afspraak gemaakt maar ga vandaag weer even bellen..blijf erg kramp houden en heb het gevoel dat links daardoor ook niet wilt zakken.. t lijkt wel of er een spiertje in m'n oksels constant de boel triggert.

Ik slik alleen nog ibu omdat dat ontstekingsremmend is maar gelukkig ook van de Paracetamol af.

Weet je al welke sportbh je gaat kopen? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.