Ga naar inhoud

miekie : 7 september 2010 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik ben 22 jaar en ik wil heeeel graag een borstvergroting:)

Hier heb ik heel lang over na gedacht, maar weet het nu zeker.

26 augustus heb ik bij dr de Blecourt mijn eerste consultafspraak in de bergmankliek.

Ik ben al erg lang onzeker over mijn borsten, heb nu 70a.

Ik heb geprobeerd om te denken van ach d'r zijn wel meer meisjes die dit hebben en d'r zijn wel ergere dingen, en klein ma fijn.

maar ik kon het gewoon niet uit mijn hoofd zetten, en was er elke dag mee bezig en je zie het elke dag in de spiegel.

Ook tegenover mijn vriend schaamde ik mezelf voor mijn kleine borsten, of dan maakte ik van die stomme opmerkingen van dat meisje heeft veel mooiere borsten he. mja hij vindt ze mooi zoals ze zijn en hij staat achter mijn beslissing gelukkig.

Ik voel me een meisje die net borsten krijgt zegmaar, klinkt misschien stom..

Ik wil me ook eens echt vrouw voelen, en ook borsten hebben als ik geen bh draag.

Zo heel verhaal maar ben blij dat ik dit ff kwijt ben

Ik vind het heel fijn dat dit forum bestaat, zo heb je iemand waar je mee kan praten die dit ook gedaan heeft ik hoop ook dat ik vrienden kan maken hier en zo met jullie d'r over kan praten.

Groetjes Annemiek

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Annemiek,

Welkom.. !! :)

Heb net je verhaal gelezen, en het is heeeeel erg herkenbaar..

Vooral die dingen die je opnoemde met je vriend, zo ben ik namelijk ook..

Maar fijn dat je nu stappen hebt ondernomen en je vriend het er mee eens is.. :)

Heb je al een idee op welke cup maat je wilt uitkomen?

Heel veel succes alvast en hou ons op de hoogte..

Ga je trouwens ook nog ergens anders op consult?

Liefs.. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ook ik herken me heel erg in je verhaal!

Je wilt je ook vrouwelijk voelen zonder bh! In bikini enzv

Ook mijn vriend vond me mooi zoals ik ben/was maar hij is nu ook heel er tevreden en stiekem vind ie het heeel erg leuk :D

Morgen ga ik samen met hem shoppen, ik hoef me nu niet meer te schamen dat het niet gaat passen maar ik kan lekker trots zijn :D

Succes meisje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Annemiek

Welkom :)

Wat goed,je stap naar een borstvergroting,komt best wat bij kijken he.

maar je eerszte stap is al gemaakt,een consult geplant....

wat heb je zelf al in gedachten?op wat je uit wilt komen(ongeveer)

of laat je dat nog even aan je arts over wat hij adviseerd?

en nu maar aftellen naar 26 augustus....sucses

veel lees en post plezier op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey lady's

thnx voor jullie lieve reacties,

eindelijk mensen die je echt begrijpen waarom je het wilt doen:)

kijk je legt het wel uit aan je vriendinnen, maar die weten niet hoe je je van binnen voelt

en jullie tenminste wel:)

Ik wil denk ik een B cup op kleine C, iig wat bij mijn lichaam past,

dus ben wel heel erg benieuwd

Ja en het shoppen daar kijk ik nu al naar uit:P

Ik heb alleen nog bij de bergmankliniek een consult, en als het me daar goed bevalt laat ik het daarbij,

Ik hou jullie op de hoogte!,

kusss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi dames,

Vandag had ik dus mijn consult.

Dr de Blecour was een hele aardig man, vertelde duidelijk de informatie.

Het wordt tussen de 220 en 260 cc dacht ik, iig cup B of kleine C, maar dat wordt tijdens de operatie bepaald.

Ik kijk er wel heel erg naar uit, maar wel spannend natuurlijk.

Waarschijnlijk laat ik het begin novemeber doen.

Heb nu al zin om bh's te kopen :lol:

kussss,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Miekie,

Mooi dat je consult goed is gegaan.

Was dit je eerste of ben je al bij meerdere geweest?

Ik zit te denken om eventueel ook nog bij de Bergman Kliniek op consult te gaan.

Ik heb het net ook al bij een ander topic gevraagd, maar heb jij de arts zelf uitgekozen of werd dat voor je gedaan?

Want ik zag op het internet dat er wel een stuk of 11 plastische chirurgen werkzaam zijn bij de Bergman Kliniek. Wie moet je dan kiezen?!!! :blink:

Wel spannend allemaal he?! Misschien is het in November al zo ver voor jou. Ik kan me voorstellen dat je bijna niet kunt wachten. Je eindelijk niet meer continu druk hoeven maken over je kleine borstjes!

Liefs "Hope"

(PS: niet dat dit echt van belang is, maar ik zag toevallig net dat de tijd hier een uur achter loopt... Of ligt dat aan mij? :38:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

(PS: niet dat dit echt van belang is, maar ik zag toevallig net dat de tijd hier een uur achter loopt... Of ligt dat aan mij? :38:)

Hey hope,

Haha, ja, ligt inderdaad aan jou, :46: kun je aanpassen door bovenaan via het balkje met je naam naar 'mijn instellingen' te gaan en daar kun je de tijdzone aanpassen door een vinkje te zetten bij 'DST (Zomer/Wintertijd) Correctie ' dan klopt de tijd! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hope,

Dit was mijn enige consult, het is met hier goed bevallen dus heb verder geen behoefte aan andere klinieken.

Nou ik keek wel eens naar het programma 'Gewoon mooier' en daar komen dus mensen in voor die cosmetisch iets willen doen, en zo ken ik de bergmankliniek, en ook de arts van een aantal afleveringen. Ik heb gewoon zelf die arts uitgekozen,

Het leek me wel een aardige man en dat was die dus ook haha.

Ja het is nu wel echt spannend, ik kijk er nu ook naar uit,

Ik droom d'r ook wel regelmatig over omdat ik er zoveel mee bezig ben haha.

Als ik ga douchen dan sta ik soms wel 10 min voor de spiegel om te denken van hoe zouden ze d'r uit komen te zien, beetje maf he haha:P

Het is dus opgelost met de tijd;) had er eerlijk gezegd ook niet op gelet haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miekie,

'Gewoon mooier' ken ik inderdaad. Geeft toch wel een goed gevoel als zo'n kliniek volop via tv te "volgen" is.

Daarom heb ik gisteren toch ook maar een consult gemaakt bij de Bergman Klinkiek!

Naar welke van de klinieken ga jij? Ik naar Bilthoven. Ik heb gewoon gebeld voor een afspraak en er was nog plek bij dr. Laban. D'r is mij niet gevraagd of ik een voorkeur had qua arts. Maar in principe vind ik het prima zo... Ik had toch geen idee wie ik moest kiezen. ;) Heb nog wel gevraagd of ik eventueel nog bij een andere arts op consult kon als het mij bij dr. Laban niet zou bevallen. Sjah, was eigenlijk niet de bedoeling, maar dan moest ik gewoon weer een nieuwe afspraak maken. Noujah, hopen dat het niet nodig is!

Oh dat dromen ken ik hoor! En ik ben nog niet eens zover dat ik een afspraak heb staan.

Ik ben er ook echt hele dagen al mee bezig en mijn ouders horen niet ander haha. Ik heb het er zo vaak over dat zelfs mijn moeder er laatst over gedroomd heeft! Alleen het was niet ik die een borstvergroting kreeg, maar zij zelf! :152:

Ik vraag me alleen af hoe ik dat met mijn werk ga doen. Ik heb namelijk het liefst dat zo min mogelijk mensen het te weten komen, al denk ik dat het toch wel gaat opvallen wanneer ik ineens wat gegroeid ben! ;)

Ik wil, nou jah, moet het mijn manager in ieder geval vertellen, maar dan? Ik heb het idee dat mijn vaste collega's er raar tegenover zullen staan. (Zijn helaas geen mensen van mijn leeftijd) en ik ben bang dat als één het weet, dat dan zo ongeveer de hele organisatie het te weten komt! En daar zit ik echt niet op te wachten! :84:

Hoe ga jij dat doen op je werk? Of studeer je nog?

Ben wel benieuwd.

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Hope,

Ja dat is zeker wel fijn dat dat op tv komt, want het is volgensmij soms nog een beetje taboe.

Maar leuk dat je een afspraak hebt gemaakt:) Ja ik had de mijne ook in Bilthoven.

Nee dat maakt niet uit hoor, ze zijn allemaal wel goed.

Ik heb dr. Laban ook gezien bij een aantal afeleveringen en leek me ook wel een aardige man.

Wanneer ga je?

Haha ja ik ben d'r ook elke dag wel mee bezig. En m'n moeder vroeg straks weer van weet je het nu zeker dat je het gaat doen, en iemand anders vroeg van kan ik je niet overhalen. Mja over zoiets kun je mij echt niet overhalen.

Ik vind het gewoon zo spannend hoe het resultaat gaat worden enz.

Ja ik begrijp et, wat voor werk doe je?

Ik werk in de zorg en heb het nu dan tegen mij zorgmanager gezegd en tegen 2 collega's, maar ik heb inderdaad ook wat oudere collega's in mijn team, enja ik weet ook niet of iedereen het zal begrijpen. Ze weten gewoon niet hoe jij je altijd van binnen voelt.

Ik ga nog wel even vragen aan mijn zorgmaneger of ik het nou aan iedereen moet vertellen.

Maar ik denk wel dat dat goed is, want je bent d'r wel ff uit, en je moet weer rustig alles opbouwen, dus vind ik het wel zo eerlijk dat mijn collega's weten waarom enzw.

Mja wel heel spannend om het ze te vertellen, maar ik vraag wel eerst ff advies aan m'n baas.

spreek je,

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Ik werk in de kinderopvang. Momenteel op een BSO (Buitenschoolse opvang), dus gelukkig wat minder buk en til werk.

Het lijkt me echt heel moeilijk om het aan mijn vaste collega's te vertellen. Ik ben zo bang dat het binnen een korte tijd heel de organisatie rond is.

En dat wil ik echt niet!

Ik denk dat ik het mijn manager pas vertel, als ik een vaste datum heb geprikt. Eerder niet. En dan maar hopen dat ik lang genoeg vrij kan krijgen/nemen.

Weet jij daar al meer van, Miekie? Hoe lang mag jij thuis blijven? Want je moet ook echt wel rustig beginnen als je in de zorg werkt. Ik zou eigenlijk het liefst gewoon 6 weken willen.

Waar ik trouwens ook een beetje mee zit al... Wat zeg ik tegen ouders van de BSO kinderen als ze me na die tijd vragen waar ik zo lang was?!! Ik heb echt een zware hekel aan liegen, maarja in dit geval zal het wel moeten. <_<

En wat doe jij dan met je familie? Heb je het al verteld of ga je dat nog doen? Ben wel benieuwd. Ik heb voor mezelf besloten dat ik het alleen bij mijn vader en moeder hou. Of ze moeten er na de operatie naar vragen... Dan vertel ik het wel gewoon.

Nog een week (11 september) dan heb ik mijn eerste consult bij het ACCZ en 15 septembe ga ik naar de Bergman Kliniek. Spannend! :5:

Heb jij inmiddels al een operatie datum staan?

Liefs "Hope" :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Okeej leuk:), ja dat begrijp ik, is ook erg lastig..

Zijn het wel aardige collega's? misschien moet je eerst aan je baas vragen of je het iedereen moet vertellen, enja hun willen ook wel weten waarom je er een tijdje niet bent., kijk en niemand kan nooit helemaal begrijpen waarom je een borstvergroting wilt, alleen eigenlijk de mensen op dit forum.

Dus je moet er gewoon boven staan. En misschien begrijpen je collega's het heel goed.

tis wel lastig he...

Mijn zorgmanager is dindsdag terug van vakantie dus dan ga ik meteen vragen of begin november goed is, ze zei een tijd terug dat dat wel prima was. En ze zei toen dat ik gewoon de ziektewet in ga, en hoeveel weken precies weet ik niet. Maar Dr de Blecourt zei dat ik wel 2 weken thuis moet zitten. Misschien zegt mij zorgmanager van ik wil dat je nog wat langer thuis zit. mja even afwachten.

Je hoeft het niet perse tegen al die ouders te zeggen denk ik, misschien alleen als je je goed bij hun voelt. of je zegt dat is prive. En misschien zien ze het wel aan je als je je borsten hebt vergroot.

Ik heb het als eerst tegen mijn moeder vertelt, en die begrijpt het aan de ene kant wel en aan de andere kant denkt ze van probeer het naast je te zetten en je ben echt niet de enige. Mja hun kunnen niet bij jou binnen kijken hoe jij d'r over denkt. Maar ze begrijpt het nu wel beter. Ze heeft het aan mijn vader vertelt want dat durfde ik niet, ik was bang voor zijn reactie. Maar m'n moeder zei dat m'n vader d'r niet echt moeilijk over deed ofzw.

Verder ga ik het niet tegen de rest van de familie vertellen, tegen ooms of tantes, want ja zovaak zie ik die niet.

M'n nichtje waar ik veel mee om ga, die snap het wel maar zou het zelf nooit doen, mja zei is ook niet onzeker over haar borsten.

Mijn vriendinnen snappen het opzich ook wel.

Het is toch een keuze voor je zelf en die kan niemand anders voor je maken.

Zo heel verhaal haha.

Heel veel suc6 bij je consulten!,

Laat je horen hoe het is gegaan,

ben benieuwd!!

kuss :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.