Ga naar inhoud

Pijn na sporten


Lies89

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Het is 23-09 alweer 2 jaar geleden dat ik geopereerd ben en ben er nog elke dag blij mee! Nu heb ik een vraagje voor de dames die ze ook al wat langer hebben..

Ik zit op paaldansen en heb na het sporten best vaak wat pijntjes in m'n borst. Vanavond voelt het alleen extra heftig.. Het lijkt wel alsof ik de aanhechting voel als ik m'n armen beweeg. Hebben hier meer mensen last van? 

Ik heb ze trouwens op de spier dus kan het misschien ook zijn dat m'n spier een beetje overbelast is waardoor m'n protheses anders voelen?

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Tjee, BrownieG heeft totaal geen verstand van sport, laat staan paaldansen :P Weet wel dat het een zware belasting is voor de borstspier en misschien heb je idd teveel druk erop gehad? Je zou effe gas terug moeten nemen om te kijken of het hieraan ligt? Je PC om advies kunnen vragen als het blijft irriteren bij je sport. Wel duidelijk omschrijven welke pijntjes je hebt en wat je voelt? Geen idee hoor, denk maar mee :) 

Je kunt ook onderstaande topics effe door kunnen struinen om te kijken of anderen hier in het verleden last van hebben gehad?

http://www.borstenforum.com/search/?q=Paaldansen&type=forums_topic&page=1&sortby=relevancy

Kan je helaas niet verder helpen :( Wie weet reageren er nog dames die zich hierin herkennen. 

Sterkte xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oepsie beetje laat maar bedankt voor je reactie! Heb nu gelukkig geen pijn meer dus zal toch met die spier te maken hebben maar voelt zo eng zodra k er last van heb.. Heb zelfs nachtje met m'n operatie vest geslapen hihi.

Ik hou het wel in de gaten en zal anders idd eens m'n PC bellen. Dacht zal het eerst even hier vragen :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor :) 

Oh ik slaap zo nu en dan ook in mn sportbh hoor en als de borsten dat nodig hebben, gewoon doen!! Merk ook dat ze weer tot rust komen als ze ingepakt zitten voor een paar uur. Tjee operatievest heb ik ook nog achter de hand :75:

Kijk anders bij @TessaDLCDP in haar status. Die heeft ook last bij het sporten en misschien herken je wat in haar sympthomen?

Succes met sporten en rustig aan met Push/pull/squats of hoe dat ook mag heten :kez_11:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Ik had dit toevallig gisteren ook. Had uurtje lekker intensief cardio gedaan, maar had daarna veel pijn aan de onderkant en zijkant van m'n protheses (het lijkt alsof de pijn vanachter m'n protheses komt - beetje zeurende pijn). Toen ik sprong gingen m'n protheses ook een paar keer heel hard op en neer. Soms vergeet ik een beetje dat ze best groot zijn haha :rolleyes: Heb er nu helaas ook nog steeds last van, dus loop sinds gisteren maar weer in m'n sportbh -_- Ik ben benieuwd waar het vandaan komt. Ik neem aan dat je kapsel na 1,5 jaar po niet meer zo makkelijk kan scheuren? :blink: ik moet toegeven dat ik nog altijd wel enorm bang ben dat er iets misgaat met m'n borsten :blush:

 

Maar Lies89, ik heb er in ieder geval ook vaker last van en ik denk dat het erbij hoort, het is toch een behoorlijk gewicht wat je lichaam moet ondersteunen tijdens het sporten :D

Heel veel liefs :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He ladies,

Het is van belang dat je tijdens het sporten een hele goede sport bh draagt, bijv een Shock absorber , deze zijn er in verschillende modellen, bijv de ultimate run, deze geeft enorm veel ondersteuning, en houd de borsten goed op hun plek.

Je zult altijd wel iets voelen als je heel erg intensief hebt gesport, maar het mag geen pijn doen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb de shock absorber ook desert-rose, deze is inderdaad heel erg fijn :lol: maar heb jij nooit enige pijn na het sporten? Ik hoop altijd dat het een soort spierpijn is en niet iets wat schadelijk is, maar zou ook eigenlijk wel heel graag willen weten of het echt kwaad kan want in principe is pijn een teken dat er iets niet helemaal goed is.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Pinklady89:

Ja ik heb de shock absorber ook desert-rose, deze is inderdaad heel erg fijn :lol: maar heb jij nooit enige pijn na het sporten? Ik hoop altijd dat het een soort spierpijn is en niet iets wat schadelijk is, maar zou ook eigenlijk wel heel graag willen weten of het echt kwaad kan want in principe is pijn een teken dat er iets niet helemaal goed is.. 

Ok ja dat is de beste bh om te sporten, en ik kan daar geen antwoord op geven, want ik sport niet ( beetje te lui voor hahaha) 

Normaal gesproken zul je altijd wel je spieren voelen als je heel erg intensief sport,en pijn hoeft niet altijd per definitie te zeggen dat er iets aan de hand is.

Een kapsel kan natuurlijk altijd beschadigen,ook na een hele tijd,dit herstelt zichzelf wel,maar zal altijd extra litteken weefsel achter laten, maar als dat zo zou zijn, dan heb je in het begin weinig last, en word dan in de loop der tijd erger,maar dit is dan niet alleen na het sporten,maar eigenlijk doorlopend, dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Wil je absolute zekerheid dan kun je altijd de vraag eens voorleggen aan je pc, hij heeft ervoor geleerd, ik ben maar een leek.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.