Ga naar inhoud

wanneer mocht bij jullie de tape eraf?


Aanbevolen berichten

hallo dames,

ik heb een vraag over tape, niet die over de littekens maar die aan de bovenkant en in het midden van mijn borsten is

geplakt... Het drukt namelijk enorm en alhoewel mijn arts zei dat het er maar 5 dagen op hoefde te zitten, toen ik

later voor een vraag over douchen de verpleegafdeling belde kreeg ik ineens te horen 2 weken laten zitten.

Nu lees en zie ik zoveel verschillende adviezen dat ik het niet meer weet. Mijn arts is nu met vakantie en als ik vragen HEB

moet ik een arts van een ander ziekenhuis bellen en ik ben bang dat ik dan weer ander advies krijg. Wat denken jullie? Eraf halen of laten zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou bij mijn 1ste bv zat ik ook helemaal ingetaped, terwijl ik daar dus kei allergisch voor ben. Dus een dag of 3 tape eraf getrokken, incl alle blaren die zich ondertussen hadden ontwikkeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Jenn,

nou dat lijkt er bij mij dus ook op, dat ik helemaal rood vel krijg onder die tape.... het laat al stukje voor stukje los dus hopelijk kan ik het er zonder al teveel pijn afhalen morgen. maar zou toch nog graag wat reacties willen van meiden die misschien hetzelfde hadden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest ze na 2 dagne eraf halen.

Had het tot de 3e dag laten zitten, toen kwam een vriendin mij helpen. Zij is verpleegkundige op de afdeling chirugie en daar heeft ze ook de nodige borstvergrotingen gehad en nog overlegd met de chirurg. Daar wordt gezegd dat tape absoluut niet te lang mag blijven zitten. Is niet goed voor het genezingsproces en slecht voor de huid!

2 weken laten zitten lijkt me wel erg lang!

Denk dat je er iig niet verkeerd aan doet om het er gewoon af te halen ondanks dat je PC zegt 2 weken.

Volgens mij zit iedereen hier op het forum rond de 2/3 dagen dat het tape er afgaat.

Als ik mij niet vergis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.