Ga naar inhoud

Prothese wissel.


Aanbevolen berichten

Vier jaar geleden zat ik ook op t borstenforum en toen leek de site een stuk makkelijker maar mischien ff wennen. Hallo dames. Ik cj.b heb 4 jaar geleden een vergroting gedaan bij dr. Van Onselen. ACCZ A klinieken. 500cc ronde siliconen. Ze zijn prachtig!nog steeds super blij. Maar ik hou nou eenmaal van grote borsten en overweeg dus om t nog een keer te doen en dan mischien 800 ofzo. Wil graag ervaring lezen en foto's zien van dames die t zelfde hebben. Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom terug!!

Weet je al bij wie je wilt gaan? Dr. Nio (olvg-west in amsterdam) staat goed bekend om het groter gaan van borsten. Dus als je een consult overweegt, lijkt hij me de aangewezen persoon.
Maar misschien heb je wel heel iets anders in je hoofd?

Als je problemen hebt met de vernieuwde site, laat het me dan even weten, ik help je graag verder. Je kunt me taggen (@ tikken met mijn naam erachter en dan de goede naam uit de suggesties kiezen ) of citeren (zoals vroeger de 'quote' was) Uiteraard kan een pb ook nog altijd :) 

Oh.. en je titel.... wat hád er moeten staan? ;) 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Jeetje ik zie nu pas dat er op gereageerd was. En meteen al. Ja ik vind t nog steeds een lastige site haha.

We zijn nu een half jaar verder en ik heb een afspraak bij accz. Voor een wissel van 500 naar 800. Gewoon is kijken wat er van gevonden wordt. Ik zou graag ervaringen willen lezen van dames die ongeveer  t zelfde hebben besloten en of gedaan. best_boobie

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei CJ.B:

Jeetje ik zie nu pas dat er op gereageerd was. En meteen al. Ja ik vind t nog steeds een lastige site haha.

We zijn nu een half jaar verder en ik heb een afspraak bij accz. Voor een wissel van 500 naar 800. Gewoon is kijken wat er van gevonden wordt. Ik zou graag ervaringen willen lezen van dames die ongeveer  t zelfde hebben besloten en of gedaan. best_boobie

Hoi hoi

 

Haha, beter laat dan nooit hè ;)

 

Eigenlijk zien we hier nooit 800 cc van a klinieken.  De meeste meiden die daarvoor kiezen, gaan voor de pc die ervoor bekend staat, veel ervaring te hebben met het plaatsen van grote prothesen. Nio of Plovier.

Let er wel ff op welk profile ze gaan adviseren, want de extra high profile geeft de meeste projectie, en dat profile wordt wel eens door pcs afgeraden... Ze zeggen dan dat dat erg nep wordt en het daarom niet plaatsen.

De pcs die het veel gebruiken en plaatsen, creëeren eigenlijk nooit neptieten, dus het heeft ook met techniek te maken :)

 

Succes met je consult!

 

Je kunt je topic trouwens 'volgen' dan krijg je een melding bij reactie, als je niet getagd of geciteerd wordt :)

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle reactie ik denk idd dat ik ook nog even op consult ga bij dr. Nio. 

Waar kan ik foto's bekijken van 800cc if meer borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei CJ.B:

Bedankt voor je snelle reactie ik denk idd dat ik ook nog even op consult ga bij dr. Nio. 

Waar kan ik foto's bekijken van 800cc if meer borsten. 

Ja, dat is een goeie vraag...
Ik weet niet of er veel foto's van zijn.. Daarbij is het zo, dat het vergelijken van aantal cc, niet sec te vergelijken is.. Voorsituatie en postuur zijn hele grote factoren, die bepalen hoe het eindresultaat eruit gaat zien, maar ook het merk prothese in combinatie met het profile van die prothese... 

Dus vergelijken op basis van foto is niet heel handig.. Ik denk eerder dat je eens door het fotoalbum moet gaan, of op google afbeeldingen moet zoeken, dan de afbeeldingen meenemen naar Nio (of een andere pc) die je mooi vindt, en dan met hem bekijken wat de mogelijkheden zijn. Zo werkt het namelijk het beste. 

Soms hebben wij ook een bepaald beeld van iets, denken dat we dat met een bepaald aantal cc halen, maar dat is dan toch achteraf gezien niet haalbaar.. 
Zo hadden we laatst een meid, die dacht dat 1050 cc genoeg zou zijn voor hoe zij haar borsten wilden hebben. Uiteindelijk had ze 1400 cc nodig om dit te behalen. Nu is dit wel een voorbeeld van een situatie die niet dagelijks voor komt, maar andere meiden vinden 450 cc groot klinken en zeggen naderhand: jeetje, is dat alles?
Postuur, merk prothese, breedte en projectie, voorsituatie, en wens.. DE factoren die belangrijk zijn ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

13 jaar geleden heb ik implantaten laten zetten en de chirurg zei toen dat alles fabrikanten levenslange garantie geven. Onlangs zag ik hel en hij zei dat implantaten verslijten en zeker moeten vervangen worden na 10 a 15 jaar? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik viel echt compleet uit de lucht want als ik geen last heb laat ik niet zomaar in me snijden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 jaar geleden heb ik implantaten laten zetten en de chirurg zei toen dat alles fabrikanten levenslange garantie geven. Onlangs zag ik hel en hij zei dat implantaten verslijten en zeker moeten vervangen worden na 10 a 15 jaar? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik viel echt compleet uit de lucht want als ik geen last heb laat ik niet zomaar in me snijden....

iemand ervaring mee aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.