Ga naar inhoud

Fancca : 23 augustus 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen. Ik ben Fancy ik heb op 23 augustus van deze maand de operatie met de borstlift met prothese ondergaan.

naar de operatie werd ik wel erg ziek en was mijn bovenbloeddruk nog maar 80 waardoor ze twijfelde of ze mij moesten houden of niet gelukkig was het een uur later beter en ben ik als nog naar huis gestuurd.

 

nu gelukkig niet veel pijn alleen is het slapen een drama. Ik ben trouwens geholpen door Frans straten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, hier ben je :D

Wie is jouw pc als ik vragen mag, dan passen we je titel aan en heb je een officieel operatieverslag topic. Hebben anderen er ook wat aan :) 

Je wonden zien er goed uit, lekker zo laten, tenzij de pleisters los gaan door het bloed. Dan wel even je pc contacten, zodat hij aan kan geven wat de bedoeling is

Waren wel een stel smeerpoetsen in de ok zeg :45:
Ze hadden je best wat beter schoon mogen maken onder je borsten :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid! Ziet er goed uit! Maar inderdaad.. wat een smeerpoetsen hahaha :45:
Hoe voel je je momenteel? Bloeddruk weer helemaal zoals het hoort?

Sterkte met het herstel, neem lekker je rust.

Groetjes, Pris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! haahaa jaa het bloed/wondvocht liep ook naar de stickers toe.

 

Jaa gelukkig wel voel me super voel al bijna geen druk meer en zit pas op dag 3.

Slapen is alleen blegh en van liggen naar opstaan en andersom hahaha.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.