Ga naar inhoud

Wally : 16 september 2016 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik ben een nieuwe member en stel me dus even voor. Ik ben een mama van 2 zoontjes en sinds ik besloten heb dat 2 genoeg is ben ik een beetje bezig met een persoonlijk projectje. Ik wil niet alleen mama zijn maar ook terug een mooie vrouw. uiteraard maken men borsten deel uit van dit projectje. Ik heb altijd een 75/80 B gehad, klein maar wel ok, zeker kwa vorm was ik tevreden. Door de zwangerschappen zijn ze echter toch ietswat ingezakt. dus nu zijn ze klein en ook de vorm is niet top. daarnaast heb ik al heel men leven ingetrokken tepels, echt geweldig dus. Door de tepels heb ik echt de stap gezet om me te informeren over wat kon en hoe, een tepelcorrectie en eventueel een vergroting. Na 4 verschillende chirurgen te hebben bezocht heb ik het volgende stappenplan bedacht :

- Eerst heb ik een maand tepelhoedjes van avant gedragen, geen geweldig succes maar ook niet echt slecht, voor het eerst in men hele leven heb ik mezelf kunnen bekijken met tepels. Maar ze hadden het wel zwaar te verduren en waren ook snel weer weg :(

- 16/9 ga ik dan voor een borstvergroting boven de spier, zou ergens op een dikke C cup moeten uitkomen (ong.280cc erbij), ik hoop op een mega natuurlijk resultaat, niet te bol vanboven. Ik vond echt wat ik zocht bij Dr de Meyer in Artemis Gent. Dacht bij mezelf als ik onderweg was "no way, veel te ver" maar een we aan de praat waren, zo eerlijk en duidelijk. Hij zegt niet wat je wil horen maar waar hij zelf achter staat (vb.wil geen correctie van de tepel uitvoeren)

- Volgens 1 van de chirurgen is er een kans dat de vergroting men tepels naar buiten duwt, persoonlijk geloof ik er niet echt in, maar wie weet

- als men borsten een beetje op zijn effen zijn geef ik de hoedjes nog eens een kans

- sinds 1 week begin ik fameus te overwegen om nadien tepelpiercings te zetten, zo subtiel mogelijk. Maar mooie borsten zonder tepels is toch ook niet ok eh, en een ingreep zorgt voor het doorsnijden van de melkkanaaltjes. Niet echt voor te vinden want ik maak echt lelijke littekens EN een detectie van borstkanker is dat hier bloed uit komt en dat kan niet meer na zulke ingreep.

 

Voila, dit ben ik. Ik ben dus eigenlijk nog op zoek naar wat geruststellende woorden (het blijft toch een grote stap) en naar fotos van wat ik echt wil of niet (die moet ik meebrengen)

Ik vind dat echt niet makkelijk. Ik zie wel vrouwen met een boezem die ik zou willen, maar hoe zien er die in godsnaam naakt uit ??

groetjes meiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wally, allereerst :viannen_01:

Helaas kan ik je geen advies geven over ingetrokken tepels. Ik hoop dat de tepels meer naar buiten komen bij de borstvergroting. Die kans is natuurlijk zeker aanwezig.  Bovenin heb je een zoekbalk. Misschien kan je daarmee al wat informatie vinden hierover op dit forum. 

Heel spannend voor je allemaal.  Het is hier erg gezellig en we zijn er voor elkaar. Stel dus gerust je vragen. 

Succes met alles! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Wally:

Leuk al die hatelijke verwelkomingen, ik voel me al helemaal thuis :D

Ik hoop dat je hartelijk bedoelde :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik zie dat Ank al een link hier neer gezet heeft, al kun je ook in de zoekbalk (rechtsboven via de loep als je op gsm zit en anders de zoekbalk onder je naam rechtsboven) de naam van de Meyere intikken voor ervaringen over hem. Ook kun je zoeken op 'artemedis'

Gefeliciteerd met je datum en goed dat je dit voor jezelf gaat doen! Niets fijner dan je goed in je vel voelen en je weer vrouw te kunnen voelen!

Ik pas je titel alvast aan, aangezien je een officiele datum hebt en ik verhuis je naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic blijven updaten, ook ná je operatie en heb je alles makkelijk bij elkaar staan. Zo houdt je het overzichtelijk voor jezelf en voor ons :)

Veel plezier met lezen hier en met aftellen, en als je een vraag hebt, dan kun je op trefwoorden zoeken in de zoekbalk, of je vraag stellen hier in dit topic.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.