Ga naar inhoud

Herstellen van borstvergroting met 3 jonge kinderen


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb op 9 september bij dr van Dam (bergman Heerenveen) een consult staan. Het enige wat voor mij een grote twijfel brengt is het herstel. Wij hebben 3 jonge kinderen (6, 3, en net 1 jaar). Zijn er mensen die dit ook hebben gedaan, of juist gewacht tot de kinderen wat ouder waren? Waar moet ik op rekenen, hoeveel hulp en hoe lang moet ik regelen? Mijn man zal geen weken thuis kunnen zijn... Ik hoor graag jullie ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roadster,

Er zijn veel meer meiden met kinderen die een BV hebben gehad, dus geen reden om uit te stellen. Als zij het kunnen kun jij het ook. Waar je rekening mee moet houden is dat je je kinderen niet even kunt oppakken. Die van zes zal zich best goed zelf kunnen redden, alleen voor die van drie en één moet je toch wel wat hulp hebben zodat ze netjes in de kleren komen enzo. Sowieso de eerste paar dagen na je BV kun je niks en de eerste twee weken minimaal dus voor die periode zul je toch wat hulp moeten regelen. Misschien opa en oma? 

heel veel succes meid!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.