Ga naar inhoud

BVK, welke chirurg? regio Vlaanderen


Gast Lilly

Aanbevolen berichten

Dag dames die een BVK gehad hebben of er nog eentje moeten ondergaan

Ik ben 28j, 1m71 en weeg 77kg Cupmaat: 95F waarbij linkerborst niet helemaal erin past ma soit... Baby van 5 maand

Ook ik wil een BVK want voel mij echt niet meer comfortabel met mijn borste: ze wegen veel, zien er echt niet mooi uit, grote tepels, hangen en zitten heel erg in de weg tijdens dagelijkse activiteiten en sport.

Natuurlijk kies je niet zomaar de eerste de beste pc dus al wie mij zijn pc kan aanbevelen, laat maar horen waarom!

Hopelijk kunnen jullie me een beetje wegwijs maken in deze volledige nieuwe wereld voor mij zodat ik met een gerust hart naar een pc kan stappen.

Alvzst bedankt, veel liefs,

Lilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lilly,

Welkom hier! :54:

Je kunt alvast in afwachting van reacties in de afdeling operatieverslagen borstverkleining wat topics lezen, kom je vast al heel wat te weten ivm chirugen en dergelijke. Bijvoorbeeld Jolien wordt binnenkort geholpen in Gent en Michelle in Eeklo.

Veel lees- en postplezier!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames die een BVK gehad hebben of er nog eentje moeten ondergaan

Ik ben 28j, 1m71 en weeg 77kg Cupmaat: 95F waarbij linkerborst niet helemaal erin past ma soit... Baby van 5 maand

Ook ik wil een BVK want voel mij echt niet meer comfortabel met mijn borste: ze wegen veel, zien er echt niet mooi uit, grote tepels, hangen en zitten heel erg in de weg tijdens dagelijkse activiteiten en sport.

Natuurlijk kies je niet zomaar de eerste de beste pc dus al wie mij zijn pc kan aanbevelen, laat maar horen waarom!

Hopelijk kunnen jullie me een beetje wegwijs maken in deze volledige nieuwe wereld voor mij zodat ik met een gerust hart naar een pc kan stappen.

Alvzst bedankt, veel liefs,

Lilly

Hoi Lily , ik ben zoals eefje vertelde bij dr kerpel .

In mijn ogen is hij echt een super vent legt veel uit laat van alles zien!

stelt je op je gemak en neemt super veel de tijd voor je .

hij werkt dus in het alma ziekenhuis eeklo en sijsele .

ik heb morgen mn laatste consult en dan is het nog 2 weken en 1 dag en dan is het mijn beurt .

als je verder wat wilt weten moet je het maar vragen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lily , ik ben zoals eefje vertelde bij dr kerpel .

In mijn ogen is hij echt een super vent legt veel uit laat van alles zien!

stelt je op je gemak en neemt super veel de tijd voor je .

hij werkt dus in het alma ziekenhuis eeklo en sijsele .

ik heb morgen mn laatste consult en dan is het nog 2 weken en 1 dag en dan is het mijn beurt .

als je verder wat wilt weten moet je het maar vragen hoor.

Hey,

heb ondertussen een afspraak kunnen vastleggen bij Dr Heinz in Gent en ga morgen bellen want secretariaat was reeds dicht naar Dr De Kerpel.

Zou je me kunnen zeggen hoeveel tijd er tussen je eerste consult zat, de bevestiging, het akkoord van het ziekenfonds en de datum van de verkleining? gaat dit vlotjes of gaat hier toch wat tijd over?

Alvast bedankt,

groetjes Lilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lily bij mij vondt ik het best snel gaan . alleen de brief was niet goed aan gekomen vanuit belgië.

Bij dr kerpel gaat het dus zo consult, dan krijg je normaal gezien de brief thuis binnen een week.

Ik ben verzekerd bij cz en dat heeft maar 1,5 week geduurt voor ik toestemming kreeg .

toen heb ik het ziekenhuis gebelt en de wachttijd bij hem is 4 a6 weken . ik kon 3 augustus al maar heb 17 augustus gekozen.

dus ik had 27 mei een consult (en helaas dus problemen met de brief die niet goed was aangekomen , dat heeft dus nog 3 weken geduurt .)

en ik kan nu 17 augustus als geholpen worden .

anders was het iets geweest van 1july of 15 july .dus dat vindt ik wel redelijk.

Dr heintz ken ik zelf niet maar daar hoor je ook goede dingen over.

ik wens je vast veel succes met je consult !

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.