Ga naar inhoud

1e consult was 375 en bij de 2e consult met pc wqs het 325-350


Aanbevolen berichten

Het is idd maar een eetlepel.. maar wil je dan niet weten of er niet toevallig meer in kan? Stel dat je bij een andere pc 1 cm meer projectie kunt krijgen, dan heb je wel een cupmaat meer en zit je veel meer in de richting van wat je eigenlijk wilt qua zicht...
Het gaat niet alleen om het aantal cc.. het kan zijn dat het ene merk met gelijk aantal cc meer projectie geeft dan het andere merk...

Ga niet over 1 nacht ijs.. maar nu houd ik op met pushen haha.. Heb alleen zoveel meiden gezien die naderhand toch liever wat groter gehad hadden, omdat het toch wel erg tegenvalt.. vandaar mijn advies: GA NAAR NIO, al is het alleen maar om te zien wat hij adviseert :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Lashorty:

@prisje81 ik heb contact gehad met DG en die vertelde me dat 25 cc maar een eetlepeltje verschil is. En aangezien ik echt niet wil dat je het aan de zijkant kan zien doe ik toch maar de 350 cc dual plane mentor high profile. De PC gaat 325 cc en 350 cc bestellen en op de dag zelf wanneer ik geopreerd word moet ik kiezen en ik weet zeker dat het 350cc het dichtbij zijnde is van 375 cc hehehe. De datum staat zowel vast! Het wordt 1 november! En allea is geregeld op werk. Ik heb 3 weken vrij genomen! Ik kan niet wachten!!! 

Ik hoop dat je de goede keuze maakt.

Sla het advies van @best_boobie niet in de wind om toch even bij Dr.Nio op consult te gaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, 

Zoals hierboven al werd gezegd zou ook ik het advies van @best_boobie niet in de wind slaan.

De dagen voor mijn bv twijfelde ik constant om voor 360cc te gaan ipv de 320cc die opgeschreven was door me hier goed in te lezen. Uiteindelijk was ik superblij dat ik enorm veel opgezocht heb en veeeeel heb terug gebeld haha! :D

Op de dag van mijn OP had hij 360cc en 400cc besteld en wat ben ik nu zo blij dat ik voor de 400cc ben gegaan! Als ik mijn borsten zie, kan ik me echt niet inbeelden dat ik tevreden zou zijn geweest met minder!

Als je twijfelt of er meer in kan/over zichtbare randen enzo, zou ik toch echt eens overwegen of je echt niet eens bij Nio wilt checken. Zeker als ik hier lees dat de meeste klachten vooral teleurstelling van de grootte zijn en er hier heeeeeel veel tevreden Nio'tjes zitten.

Maar als je heel zeker bent wens ik je heel veel succes toe met je datum en hopelijk worden ze zoals jij wilt meid!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-8-2016 om 01:15 zei Vinora:

Hey meid, 

Zoals hierboven al werd gezegd zou ook ik het advies van @best_boobie niet in de wind slaan.

De dagen voor mijn bv twijfelde ik constant om voor 360cc te gaan ipv de 320cc die opgeschreven was door me hier goed in te lezen. Uiteindelijk was ik superblij dat ik enorm veel opgezocht heb en veeeeel heb terug gebeld haha! :D

Op de dag van mijn OP had hij 360cc en 400cc besteld en wat ben ik nu zo blij dat ik voor de 400cc ben gegaan! Als ik mijn borsten zie, kan ik me echt niet inbeelden dat ik tevreden zou zijn geweest met minder!

Als je twijfelt of er meer in kan/over zichtbare randen enzo, zou ik toch echt eens overwegen of je echt niet eens bij Nio wilt checken. Zeker als ik hier lees dat de meeste klachten vooral teleurstelling van de grootte zijn en er hier heeeeeel veel tevreden Nio'tjes zitten.

Maar als je heel zeker bent wens ik je heel veel succes toe met je datum en hopelijk worden ze zoals jij wilt meid!! :D

@Vinora hey vinora! Indd hoor ik wil graag toch wel dat me borsten ieys groter zijn dan te klein vallen dan dat ik dan zoveel voor hebt moeten betalen en tocj iets te klein zijn !  En ik heb zeker een date met Nio op 19 spetember! Het kon helaas niet eerder maar 19e wordt het !ik kan niet wachten hehehehe ik hoop dat ie mij iets groter durft te geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @Lashorty fijn dat je eruit bent!

Ik krijg mentor high profile 325, ik ben z'n beetje net zo lang als jij, bij het passen voelde ik dat deze het waren net als in de zwangerschappen, ik zo uit komen op een volle d en soms e, maar cup maat doet mijn niet zo veel voor mijn was het belangrijk dat het natuurlijk zo blijven en bij mijn zou passen, als ik mijn maar happy voel als ik in mijn blootje voor de spiegel zou staan. 

Jij mag een maandje eerder! spannend tijd gaat in deze maanden toch al snel voorbij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-9-2016 om 07:32 zei fem4kids:

Hoi @Lashorty fijn dat je eruit bent!

Ik krijg mentor high profile 325, ik ben z'n beetje net zo lang als jij, bij het passen voelde ik dat deze het waren net als in de zwangerschappen, ik zo uit komen op een volle d en soms e, maar cup maat doet mijn niet zo veel voor mijn was het belangrijk dat het natuurlijk zo blijven en bij mijn zou passen, als ik mijn maar happy voel als ik in mijn blootje voor de spiegel zou staan. 

Jij mag een maandje eerder! spannend tijd gaat in deze maanden toch al snel voorbij! 

Hoii fem!

Ja ik was eigenlijk teleurgesteld hoor hahaha het was niet me gewenste maat tijdens de pas sessie. Maar het komt wel goed joh. Ik heb 19e nog een andere consult en als ze hetzelfde zeggen dan gaat 1 november zowiezo door!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.