Ga naar inhoud

Dr. van Selms Sint Lucas Andreas


LoooT

Aanbevolen berichten

Hoi!

Wie heeft ervaring en foto's van het werk van dr. van Selms (Sint Lucas Andreas)?

Ik ben wat meer informatie aan het vergaren over een borstvergroting bij hem of dr. Laban (Bergman)...

Zie:

Ha meiden!

Ik heb net een consult afgesproken bij dr. Laban, op 25 augustus.

Ik ben 20 jaar en ben mijn A heeeelemaal zat.

Met push-up lijkt het echt nog wat en past het ook bij me, maar als de BH uitgaat en ik moet in bikini voel ik me zo leeg.

Dan ben ik geen vrouw meer, vind ik. Geen vrouw maar een meisje.

En dat wil ik niet meer.

Ik ben ongeveer 1,70 en weeg +/- 54 kilo. Ik wil daarom een nette b cup. Geen volle B, maar gewoon; netjes klein. Puur zodat niet perse het resultaat met kleren verandert, want dat hoeft van mij niet eens. Als ik maar gewoon borsten heb als die push-up bh uit gaat.

Ik rijd professioneel paard. Daarom hoop ik dat een bv voor de borstspier mogelijk is, en dat dit een mooi natuurlijk effect zal geven. Het herstel bij een achter/dual-plane operatie duurt geloof ik veel langer toch?

Zijn hier nog meiden die een bv hebben ondergaan en ook een eigen paard hebben?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Looot,

Welkom! :54:

Als je bij de zoekfunctie Van Selms of Laban intypt kom je op een heleboel topics van meiden die bij hen geweest zijn voor hun bv. Oa. Bloempje70 is bij dr. Van Selms geweest en ze heeft ook een eigen paard of rijdt in ieder geval paard.

Alvast veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.