Ga naar inhoud

2 weken po en vanaf het begin een double bubble


BeckyB

Aanbevolen berichten

Hoi dames, ik ben nu 2 weken po en vanaf het begin niet blij met mn boobs. Ik dacht zelf link een double bubble en rechts een klein beetje. Diep ongelukkig ermee. 

Gisteren de hechtingen eruit laten halen maar inderdaad zeiden ze daar ook een double bubble. Neeeeeeee...... heb ik dat weer. 

De 30e kan ik naar de pc om te laten checken en kijken wat eraan te doen. 

Ze stelde een tepelhofcorrectie of zoiets voor aan de linkerkant maar rechts vind ik ook niet mooi en ik heb het idee dat dat over een paar jaar ook zo erg gaat worden. 

Zijn er dames die dot ook hebben gehad en hoe is dat opgelost? 

Xxxx verdrietige ikke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Jeetje dat is effe ships om te horen dat het een double bubble is. Vraag mij alleen af wie dit precies heeft bevestigd omdat je PC er nog naar moet kijken?? En een tepelhof correctie?? Kun je geen foto's rechtstreeks mailen naar je PC?

Ik lees dat ze je litteken weer open maken en je pocket( jasje waarin je protheses zit) verruimen zodat je prothese verder kan dalen. Soms kan meer volume dit ook oplossen. Lees ook andere technieken om dit te verhelpen dus het is even hoe je huid/weefsel er momenteel aan toe is. Het is te verhelpen maar jammer dat het zo moet lopen bij je! Wacht eerst de bevestiging van je PC af en wat hij van plan is eraan te doen.

Ik heb er zelf geen ervaring in maar @best_boobie heeft meer inzicht in deze materie en de technieken die ze hierop toe passen. Wellicht kan zij hier meer over vertellen. Ik tagg haar even in je topic! Als je rechtsboven in de zoekbalk, balkje er naast op discussies zet, double bubble invoert... Zie je een aantal topics hierover verschijnen.

Hoop dat het snel wordt verholpen door je PC!!

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho wacht ff..... Wie heeft dit gezegd?
Iemand bij kliniek Diana Gabriels?
Als dat zo is, neem het dan even met een grote korrel zout, want 2 weken po is dat normaal gezien nog niet echt te beoordelen hoor.....

Misschien dat je er eens een foto van kunt plaatsen, dan wil ik wel eens mee kijken (tag me dan wel ff als je dat doet) maar echt, 2 weken po en dan zo een conclusie trekken, dat heb ik een medisch onderlegd persoon nog niet horen doen.....

Het kan zo zijn dat je prothese op dit moment erg hoog zit en ik zeg niet dat er geen double bubble kan ontstaan he, maar in dit vroege stadium moeten je prothesen nog een stuk dalen en alles moet echt de tijd krijgen om te herstellen.

Het is wel goed dat je naar je pc gaat, want een nacontrole door een pc is altijd beter dan door iemand anders. Je pc is eindverantwoordelijke en is dus diegene die de regels en adviezen bepaalt :)

Houd ons maar op de hoogte als je wilt?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG en @best_boobie,

Ik dacht zelf een dubblebubble. En Joanne en nog een van DG hebben dit bevestigd. Ik heb al veel gegoogled en op dit forum gelezen en het is 100 % een dubblebubble.  Ik vond ze meteen van dag 1 al walgelijk. 

Veel vriendinnen van mij hebben bv geen een ziet er zo uit.  De stand van de borsten is ook heel lelijk. 

Ik vermoed dat ze bij mij nooit duale plane hebben gemoeten maar voor de spier. 

Kortom ik ben er echt overstuur van. De littekens genezen super en volgens mij heb ik vrijwel geen vocht meer. Ook zijn de protheses al mooi gezakt.  Zelfs zo erg dat ik ze onder mn oorspronkelijke borst voel.  En mn eigen borst eraan bungelt. Echt walgelijk. 

Ik zal van de week wel eens foto's maken maar schaam me rot voor.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joanna heeft geen medische achtergrond... en ik vind het echt heel rot dat ze jou zo overstuur maken. Ze hadden moeten zeggen dat het beter is dat de pc er eens naar kijkt, maar dat het uiteindelijke resultaat pas te zien is na 3 maanden...

Ik heb ook heel veel borsten gezien de laatste 4,5 jaar hier op het forum en uiteraard zijn er uitzonderingen, maar heel veel meiden hebben met 2 weken po hele andere borsten dan met 3 maanden po.

Je mag me ook altijd een foto in pb sturen, wil zeker met je mee kijken om te zien of het echt zo erg is als er beweerd wordt.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens.. als ze vinden dat je een double bubble hebt he, hebben ze je dan een borstband mee gegeven? OF had je die al?
Lijkt me dat je die dan moet gaan dragen om te zien of de prothesen op die manier beter indalen. Helpt heel vaak goed hoor! :)

Als je pas de 30ste bij de pc terecht kan, dan zou ik wel even erop staan dat je een band krijgt namelijk. Wachten tot de 30ste vind ik dan erg lang

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.