Ga naar inhoud

LaVie : 6 januari 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ben een 38 jarige moeder die, mede dankzij haar zwangerschap en borstvoeding, borsten heeft waar de zwaartekracht nu toch wel heel erg aan begint te trekken. Nu ben ik nog nooit echt fan geweest van mijn borsten maar de laatste paar jaar worden ze letterlijk weggestopt in de Hunkemöller extra volume push ups om ze nog een beetje fatsoenlijk voor de dag te laten komen. Afgelopen weekend besloten om toch eens te gaan speuren en al eens kort rond gekeken op jullie site. Ik heb nog totaal geen idee hoe en wat, ik heb nog flink wat uitzoekwerk voor de boeg maar ik ben wel heel erg blij dat dit forum er is en dat ik hier gerichter onderzoek kan doen en ervaringsverhalen kan lezen. Wel heb ik al een afspraak ingepland bij dr. Verdonck voor volgende week woensdag. Ik heb wel al heel wat positieve dingen gelezen hier over hem. Nu voor de afspraak nog eens goed inlezen hier hoe het zit met de verschillende soorten en het volume van de implantaten. Spannend!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allemaal,

de kogel is door de kerk en de datum is gereserveerd, vrijdag 6 januari 2017 'krijg' ik mijn nieuwe boobies :D 

Ik zit echter nog wel met wat vragen en ik hoop dat er hier dames zijn die hierin wat meer duidelijkheid kunnen geven en zo wat van mijn onzekerheid weg kunnen nemen.

Ik ben 37 jaar oud, 1.70m lang en weeg rond de 58 kg. Ik had altijd een grote (75) C kleine D cup. Na mijn bevalling is deze cup aanzienlijk leger geraakt en helaas ook wat meer gaan hangen. Dankzij de Hunkemöller Maximizer bh leefde ik nog in de droomwereld dat ik nog een kleine C cup had maar het consult wat ik had bij dr. Verdonck (Belgian Breast Clinic) op 13 juli heeft me uit die droom geholpen. Momenteel zit ik op een grote A, kleine B cup. Na het passen van diverse maten onder een topje ben ik uitgekomen op de 380 cc. Volgens dr. Verdonck was dit geen enkel probleem en zou dit er nog natuurlijk uitzien. Maatje kleiner vond ik al mooi maar de 380cc deden mijn ogen twinkelen. Die van mijn man ook trouwens ;) Nog groter heb ik niet meer gepast en PC gaf ook aan dat nog groter onnatuurlijk zou worden. Op dat gebied ben ik er gelukkig al helemaal uit.

Tijdens het onderzoek gaf hij wel aan dat ik een hele dunne huid heb en dat de prothese achter de spier geplaatst moet worden. Dat er in de toekomst double bubble zou kunnen ontstaan en dat er in de toekomst mogelijk een borstlift nodig zou zijn. Dit was nu nog niet aan de orde maar dit zou nog kunnen komen. Ook zou het daardoor 9 maanden tot een jaar kunnen duren tot mijn borsten helemaal in orde zouden zijn. (Normaal staat daar een half jaar voor dacht ik?) Hebben anderen dit ook al te horen gekregen of ben ik daar een uitzondering in?? En zijn er dames met een vergelijkbare bouw die ook 380cc hebben laten plaatsen achter de spier en voor welke prothese zijn jullie dan uiteindelijk gegaan? Ik ben zo ontzettend benieuwd naar hoe het er uiteindelijk ongeveer uit gaat zien :) In het echt is toch een heel ander zicht als met die pasprotheses onder een shirtje...

Nu zou ik zelf graag een mooie volle D cup willen en dan het liefst niet al te veel ruimte tussen mijn borsten; ik hou nogal van het push up effect met dat mooie gootje tussen de borsten en ik vroeg mij dan ook af welke prothese daar het meest geschikt voor is en dan rekening houdend met het de minste kans op double bubble.. Dr. Verdonck werkt met 3 verschillende protheses; Sebbin, Mentor en Motiva en die waren alle 3 mogelijk voor mij. Sebbin en Mentor voelden prettig aan en de Motiva vond ik wat minder fijn aanvoelen, ook qua prijs ;) Sebbin was wat hoger en smaller in vergelijking tot de Mentor dus ik zou denken dat de Mentor dan beter geschikt is om een gootje te creëren of heb ik het nu mis? En of dat dan minder kans geeft op double bubble??? Hopelijk kan iemand hier me daar wat meer info over geven want het spookt momenteel toch allemaal flink door mijn hoofd. Ik heb wel aangegeven dat ik richting eind van het jaar nog een consult wil om alles nog eens goed door te spreken maar ik zou het wel heel fijn vinden om hier vooraf nog wat informatie te vinden en dingen die ik hier niet kan ontdekken tegen die tijd aan dr. Verdonck zelf kan vragen.

Ik ben heel benieuwd of er mensen zijn die me hierin wat kunnen sturen en helpen.

XX

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik hoop dat iemand je kan helpen hier, zelf ook bij DR Verdonck geopereerd en zat in andere voorsituatie, nooit een D gehad, ook niet tijdens zwangerschap (geen borstvoeding gegeven). Van mij was het altijd ergens tussen À en B en ik koos nu voor 330cc.

weet nog niet hoe het eruit ziet helaas want zit nog ingesnoerd ;)

veel succes met je OP, komt wel goed en er zitten hier wel dames die meer over double bubbel kunnen vertellen hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B2016 Spannend dat afwachten tot het verband eraf gaat dan! Ik ben heel benieuwd hoe het verder allemaal gaat lopen voor je. Ik ben ja al aan het volgen hoor ;) 

Ik heb afgelopen zaterdag een 2e consult gehad bij dr. Verdonck en dat heeft heel wat meer licht op de zaak geworpen. Met achter de spier bedoelde hij daadwerkelijk dual plane. Blijkbaar wordt dat tegenwoordig makkelijk achter de spier genoemd.. En het dubble bubble gebeuren risico ligt voor mij net zoals bij anderen. Had het blijkbaar niet helemaal goed begrepen. Toch verstandig om voor een 2e consult te gaan haha. Qua formaat ben ik bij mijn 380cc gebleven ik moet alleen nog beslissen of ik voor Sebbin, Motiva of Mentor ga. Waar heb jij voor gekozen en met welke reden als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koos niet, in de Wellness werken ze met monobloc softone, dus ik kan je daar echt geen antwoord op geven. Heb je de verschillende merken gezien? En gevoeld? Het enige wat ik gelezen heb, is dat een glad oppervlak meer risico op teveel kapsel zou hebben... Verder kan ik je geen tips geven helaas...

aftellen voor jou dan, wat spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb het helaas wat onderschat.. Operatie zelf is heel goed verlopen maar de eerste dagen waren echt pittig.

In de kliniek was het wel heel prettig. Muziekje op de achtergrond en direct in een verwarmd bed, heerlijk!! 

Alvast heel veel succes met de operatie, je bent in hele goede handen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.