Ga naar inhoud

pc oelbrandt bornem -iemand ervaring mee???


porsiake

Aanbevolen berichten

  • 5 months later...

hey,ik heb mijn borsten laten doen bij dr oelbrandt en een paar vriendinnen van mij ook,ben er super content van echt waar,zal terug naar daar gaan . ik had een a cup en heb een volle c-cup nu echt heel mooi gedaan ,heb haast geen litteken,het is nu al 2 maanden geleden en men litteken zie je bijna niet meer.men vriendinnen zijn ook blij dat ze het daar laten doen hebben,we krijgen heel veel goede kritiek.hij doet de protese via een klein sneetje onder je borst achter je borstspier,het sneetje is maar 3cm breedt het sneetje en de draadjes lossen vanzelf op.ik heb men borsten bij hem in beveren laten doen,heel vriendelijk en verzorgd daar in zen prachtige privekliniek.ik zal niet twijfelen als ik van jou was ,ik zou het echt terug opnieuw bij hem laten doen en veel mensen die ik ken,als je nog vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen groetjes c xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Ik overweeg een borstvergroting door dr Oelbrandt. Hoeveel cc heb je laten plaatsen om van een A naar een volle C over te gaan? Hoe was de nazorg? Heb je het in de kliniek laten doen of in het ziekenhuis? Heb je gekozen voor de ronde of de anatomische?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

hey,ik heb mijn borsten laten doen bij dr oelbrandt en een paar vriendinnen van mij ook,ben er super content van echt waar,zal terug naar daar gaan . ik had een a cup en heb een volle c-cup nu echt heel mooi gedaan ,heb haast geen litteken,het is nu al 2 maanden geleden en men litteken zie je bijna niet meer.men vriendinnen zijn ook blij dat ze het daar laten doen hebben,we krijgen heel veel goede kritiek.hij doet de protese via een klein sneetje onder je borst achter je borstspier,het sneetje is maar 3cm breedt het sneetje en de draadjes lossen vanzelf op.ik heb men borsten bij hem in beveren laten doen,heel vriendelijk en verzorgd daar in zen prachtige privekliniek.ik zal niet twijfelen als ik van jou was ,ik zou het echt terug opnieuw bij hem laten doen en veel mensen die ik ken,als je nog vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen groetjes c xx

hey Happy-c

ik ben van vrasene,en zoek nu na veel afvallen ook een pc,voor een bwc en borstlifting,maar heb enorme schrik voor de littekens al kan ik ni leven met het gevoel dat ik nu heb

kan echt niet leven met het veloverschot,men humeur word er echt door beinvloed,zou jij me wa meer info kunnen geven

met vriendelijke groeten sara

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Sarailana, ik heb een bwc met borstlifting gehad bij Kliniplast, Dr. Jo Vanoorbeek, je kunt de foto's van mijn lifting en buikwandcorrectie zien in de galerij (of je klikt hier onder de foto bij mijn avatar op het boompje en komt er automatisch terecht). Ik zou zeggen DOEN! De littekens vallen echt heel goed mee, nu na ruim een jaar moet je al goed kijken om littekens te zien zelfs!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.