Ga naar inhoud

Tepelhofverkleining of Benelli lift?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Al een tijdje neus ik af en toe wat rond op dit forum, nu is het tijd om mezelf voor te stellen! Ik ben 25 jaar oud, en al zo lang als ik me kan herinneren, schaam ik me enorm voor m'n borsten. Ik heb een kleine B cup. De cup maat is echter niet het probleem: ik vind kleine borsten juist erg mooi. Alleen die van mezelf niet! Ze hangen en de tepels zijn veel te groot voor m'n borsten. Ik heb het altijd hangende theezakjes gevonden, en ik wil er zo graag iets aan laten veranderen. Ik heb nooit de stap durven te zetten, en ik heb echt geprobeerd mijn borsten te accepteren. Niemand is perfect, en ik heb nou eenmaal niet zulke mooie borsten. Maar het belemmert me in alles: vriendjes, seks, zonnen, de kleren die ik draag.. Ik zou zo graag zonder schaamte met mijn vriendje naar bed willen, of douchen. Zonder dat ik steeds m'n handen er voor moet houden, of me hoef om te draaien bij het aankleden. Zo wil ik helemaal niet zijn!

Ik denk de laatste tijd dus steeds vaker dat de operatie het misschien wel gewoon waard is.. Dat ik dan écht kan gaan genieten, en al die dingen onbezorgd doen.

Omdat ik dus niet persé grotere borsten wil, zou ik alleen een tepelhof verkleining willen doen. Ik ben me aan het oriënteren waar dit het beste kan, en ik hoor graag jullie ervaringen hierover. Wat zijn de kosten voor zo'n ingreep? Worden je borsten ook iets gelift door een tepelhof-verkleining, of moet je dat apart laten doen? Hoe lang duurt het herstel? Zijn er chirurgen en/of klinieken die je kunt aanraden?

Hoor het heel graag! Bedankt alvast voor het delen van jullie ervaringen

Groetjes S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Ik ben nieuw op dit forum, en ben heel benieuwd of er meer meiden zijn die ervaring hebben met een tepelhof-verkleining of Benelli lift. Ikzelf heb kleine borsten, cub B. Ze hangen heel erg, en mijn tepelhoven zijn erg groot in verhouding met de rest.. Ik noem ze altijd mijn hangende thee zakjes, en ik droom al zo lang ik me kan herinneren van mooi, kleine boobies, met kleine tepels! Ik zou niet een borstvergroting willen, maar ik kan nog weinig topics en ervaringen vinden over meiden die dus alleen een tepelhofverkleining of benelli lift hebben laten doen.

Ik ben super benieuwd naar jullie ervaringen!

Liefs, S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over een tepelhof verkleining zijn niet zo veel topics, maar als je via de zoekbalk kijkt naar benelli lift of lift dan staan er wel meer topics.

En enkel en alleen een tepelhof verkleining geeft op zich wel iets een lift, maar dit is niet veel, als je echt veel huid over hebt, dan kun je beter voor een benelli lift kiezen.

Qua kosten kan ik je niet helpen,denk dat dat ook per pc/ kliniek een ander prijs is.

Je kunt anders eens kijken bij Dr. Nio,( hier op het forum de nr. 1 ) in het OLVG west  Amsterdam,  deze arts heeft veel expertise in allerlei dingen, van borstvergroting, lift.et

Plovier in Belgie,

Dr Straten is ook een goede pc , maar daar heb ik nog niet veel voorbij zien komen over een lift

En je kunt altijd eens rondbellen of ze je een prijsindicatie kunnen geven

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.