Ga naar inhoud

Push up bh


Melissa87

Aanbevolen berichten

Dames, ik vroeg me af welke bh jullie dragen ? Ik ben een jaar geleden geopteerd maar vind ze soms toch wat klein, Push up bh's kan ik nergens vinden omdat ik op een E cup uit kom, al vind ik niet dat dit zo oogt, daarom mijn vraag wat is de wonder bra voor jullie????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Een 75E in bh oogt meestal als een C cup, dat is nou eenmaal zo bij prothese borsten :) Hoe dit komt, schiet me lek, ik weet het ook niet..... Maar is dat in de loop der tijd ontstaan dat je ze te klein vindt?

Hoe is het trouwens afgelopen met je hersteloperatie? Is de bottoming out helemaal verholpen?

Ik zou adviseren niet (te vaak) een push up te dragen. Er zijn heel wat pc's die dit afraden omdat je prothese kan gaan 'wandelen'.. Als je pocket te groot wordt tgv daarvan, dan kan de prothese draaien...

Wel balen dat je er minder tevreden over bent nu...

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

De herstel operatie was absoluut geen pretje maar alles zit nu wel weer netjes op zijn plek en daar gaat het om! 

 

Ik wil ook niet dagelijks een Push up gaan dragen maar zou af en toe voor een feestje vind ik dat wel leuk, maar ja ik kan ze gewoon nergens vinden....

 

ik ben hartstikke blij met mijn borsten hoor begrijp me niet verkeerd maar vroeg me af of er dames zijn die wel mooie bh's kunnen vinden waardoor je borsten voller ogen..

over een bottoming out was bij mij trouwens geen spraken, mijn prothese was doorgezakt , mijn weefsel was niet sterk genoeg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.