Ga naar inhoud

Voorstellen en wissel


Pearlyy

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik zal mij even voorstellen. Sinds een tijdje ben ik erg aan het twijfelen over een wissel. Ik ben 4 jaar geleden geopereerd door dr. Plovier, 300cc achter de spier. Ik wilde graag van een A cup naar een grote B/kleine C, maar ik heb nu een grote D. Aangezien ik erg smal en tenger ben, vind ik mijn borsten nu te groot voor mijn postuur. Ik ben benieuwd of er meiden zijn die ook zo'n situatie hebben meegemaakt of een wissel hebben gehad.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Pearlyy:

Hoi iedereen,

Ik zal mij even voorstellen. Sinds een tijdje ben ik erg aan het twijfelen over een wissel. Ik ben 4 jaar geleden geopereerd door dr. Plovier, 300cc achter de spier. Ik wilde graag van een A cup naar een grote B/kleine C, maar ik heb nu een grote D. Aangezien ik erg smal en tenger ben, vind ik mijn borsten nu te groot voor mijn postuur. Ik ben benieuwd of er meiden zijn die ook zo'n situatie hebben meegemaakt of een wissel hebben gehad.

Groetjes

Welkom.

Dit lees je hier niet veel^_^

Ik heb deze dame voor je gevonden.

xx Ank 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.