Ga naar inhoud

kleren na borstvergroting?


Megan

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

11 augustus word ik geopereerd.

Ik vraag me alleen af wat ik moet aantrekken net na de operatie en de eerste paar dagen.

Wat droegen jullie? Iets met helemaal knoopjes?

Hoelang mag je geen truitje over je hoofd aantrekken?

Alvast bedankt!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Megan,

Inderdaad best iets dat helemaal open gaat vooraan, met knoopjes of rits, en een broek met elastiek, kun je ook makkelijker zelf weer af en aan doen. Eerste 2 à 3 weken is het heel moeilijk om zelf iets over je hoofd aan of af te doen. Een topje met spaghettibandjes kun je nog wel langs onder aan en dan je armen erin, met dat warme weer is dat misschien ook welkom, alleen je sportbh zie je dan natuurlijk wel zitten, hihi :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Had na mijn operatie een lekker makkelijk broek aan....zo'n lekking die op een jeans lijkt maar makkelijk aan gaat.

En daarop een hesje met een rits.

Je moet er even rekening mee houden dat zo'n sportbh veel hoger uit komt boven je kleding dan je normale kleding!

Ik had dan ook nog eens daarboven tape,waardoor ik veel truitjes de eerste week niet aan kon.

Iets wat ik die week veel gedragen heb;

Een harempak! Je stapt er makkelijk in en knoopt hem in je nek. hij viel heel hoog waardoor her tape niet te zien was! Ben zo gewoon op een verjaardag geweest zonder dat iemand het door had en was lekker luchtig met het warme weer

gr naat

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd iets met rits en of knoopjes/drukkers

en ja het ligt ook aan het weer natuurlijk,als het koud is is een vest ideaal,maar ja dat is voor nu te warm,beste toch iemand mee laten helpen(als dat mogelijk is) ik deed gewoon voorzichtig me armen naar voren(niet naar boven!) en dan hielp me man of me oudste zoon me in me topje te hijsen,hun deden het truitje aan over me hoofd en schuivden mouwen over me armen heen,is beetje lastig allemaal maar na een tijdje kan je het weer zelf.

moet er wel bijzeggen,met me voor de spier palatsing kon ik het zelf,me aankleden,als een acrobaatje,beetje gek doen,om je armen niet in de lucht te hoeven steken,maar het lukte prima zelf,zelf me haar deed ik zelf in een staart,ellebogen tegen lichaam en hoofd helemaal tussen je borst en dan kom je al een eind :D

broek/jeans lukte me ook prima zelf,enkel me man deed me knoop dicht

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.