Ga naar inhoud

Bloeding na borstvergroting. ... 6 weken na operatie


ginger_jill

Aanbevolen berichten

6 weken geleden heb ik eindelijk naar 15 jaar twijfelen een borstvergroting laten uitvoeren.  Heel tevreden. Wat pijn en ongemak maar alles verliep prima. Tot woensdag. Kreeg plots op de Gentse feesten enorme druk en borst begon helemaal op te zwellen. De druk werd zo erg dat ik flauwviel. Echo genomen in spoed en was een bloeding. Iets wat volgens alle dokters en verpleegkundigen altijd optreed uren na de operatie of dagen. Nooit 6 weken. Spoedoperatie gehad. Prothese uitgehaald en alles gespoeld.  Kreeg Ik op de tafel de ene bloeding na de anadere.  Drain gestoken en nu afwachten. Ben enorm geschrokken.  Zijn er nog die zoiets gehoord hebben? Herstel is weer van nul . En binnen 10 dagen vertrek ik normaal met mijn gezin op onze 1ste vliegvakantie. Wat zijn jullie meningen ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Jeetje dit is zeker schrikken,en precies, na 6 weken een bloeding is inderdaad iets wat ( bijna ) nooit voorkomt, maar zo zie je uitzonderingen daar gelaten.

Heeft je pc enigszins een idee waardoor dit heeft kunnen gebeuren, helemaal omdat je op de ok ook de 1 na de andere bloeding kreeg.

Slik je niet toevallig medicijnen die bloedverdunnend zijn? Of is er een andere aandoening waardoor je dus bijv eerder een bloeding kan krijgen?

Maar ja al met al zit jij nu in een situatie die best heel erg eng is, en de vraag vakantie, vliegen, ander land , of dit wijsheid is , is een vraag die alleen door je pc beantwoord kan worden, hij is de eindverantwoordelijke, en hier zijn wij natuurlijk niet geschoold om er een mening over te mogen geven, wij zijn geen artsen.

Wanneer heb je weer je controle?

Heel veel beterschap meis

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis,

Jeetje dit is zeker schrikken,en precies, na 6 weken een bloeding is inderdaad iets wat ( bijna ) nooit voorkomt, maar zo zie je uitzonderingen daar gelaten.

Heeft je pc enigszins een idee waardoor dit heeft kunnen gebeuren, helemaal omdat je op de ok ook de 1 na de andere bloeding kreeg.

Slik je niet toevallig medicijnen die bloedverdunnend zijn? Of is er een andere aandoening waardoor je dus bijv eerder een bloeding kan krijgen?

Maar ja al met al zit jij nu in een situatie die best heel erg eng is, en de vraag vakantie, vliegen, ander land , of dit wijsheid is , is een vraag die alleen door je pc beantwoord kan worden, hij is de eindverantwoordelijke, en hier zijn wij natuurlijk niet geschoold om er een mening over te mogen geven, wij zijn geen artsen.

Wanneer heb je weer je controle?

Heel veel beterschap meis

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen. Geen enkele logische verklaring ervoor. Dikke pech gewoon waarschijnlijk . Nu keek ik eens ernaar en staat zo blauw. Als een bloeduitstorting. Stond amper blauw bij operatie van de borstvergroting zelf. Maar nu bij de operatie van de bloeding. Is zo schrikken. Loop te huilen ervan . Na 6 weken kan je er normaal op rekenen dat alles ik is. Je mag weer sporten en op zoek gaan naar leuke bh's en bikini's. En hier zit ik dan weer. De dokter is op reis nu maar normaal zaterdag of zondag.  Hij maakt speciaal tijd ervoor en hij belt of sms't me elke dag om te zien of ik wel ok ben. Want is een onbegrijpelijke situatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit is echt een onbegrijpelijke situatie, want dit is zo sporadisch dat er een bloeding optreed na 6 weken.

Het blauwe is inderdaad nu door de bloedingen en komt ook waarschijnlijk omdat er misschien iets gelekt is in het onderliggend weefsel,en dit heeft echt een tijd nodig om volledig weg te trekken, want de rest van het bloed en vocht moet door je lichaam en drain opgenomen worden.

Ik hoop echt voor je dat het vanaf nu de goede kant op gaat, en kan me voorstellen dat het super frustrerend is dat je na 6 weken eigenlijk weer terug bent bij af.

En die tranen meis, even lekker laten rollen, huilen lucht alleen nu maar even op, je moet deze emoties niet opkroppen.

Gelukkig heb je een pc die wel verantwoordelijkheid neemt en iedere dag even vraagt hoe het met je is, dat moet dan wel weer een hele grote geruststelling zijn.

Enige raad die ik je verder kan geven is dat je echt moet proberen om die kant zoveel mogelijk rust te geven, dus ect die kant ontlasten, zodat alles heel rustig kan helen en herstellen.

Sterkte meis

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker heel moeilijk en zwaar, want in je achterhoofd blijft toch die angst zitten, van als het nu maar goed blijft gaan, en waardoor is het veroorzaakt, denk dat dat nog het meeste meespeelt, juist omdat dit eigenlijk bijna niet voorkomt.

Als je dadelijk weer een aantal weken verder bent, dan gaat die angst wel minder worden, maar dat is nu makkelijk gezegd, want precies, je moet er nu doorheen, en dat zal niet altijd meevallen.

En dan heb je dagen van lachen en huilen, maar je zit nu even in een emotionele periode.

Heb je de vraag over je vakantie al voorgelegd bij je pc?

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.