Ga naar inhoud

Ervaringen gevraagd: borstlift akliniek en Bergmankliniek Groningen


Aboe

Aanbevolen berichten

hoi,

ik ben aboe, al wat ouder, namelijk 52 jaar.

ben recent wat afgevallen en ben ineens twee maten kwijt, van 70/75 F naar een magere D-cup. Heb altijd  hangende borsten gehad maar ze zijn nu leeg en een fatsoenlijke bh vinden is een probleem. Los, gerimpeld vel. Wil dus weer wat meer volume, hoewle ik niet eprse terug hoef naar een F-cup. Zou wel graag wat contact willen met vrouwen die op wat hogere leeftijd een borstlift hebben laten doen.

Ben op een eerste consult bij A-kliniek in Groningen geweest maar ging erg ontevreden weg. Met een consulente gesproken die vooral vroeg wat ik wilde ("" ik vergelijk het altijd met het kopen van een Mercedes; je kunt er val alles op en aan krijgen, het is maar wat je wenst..") , terwijl ik een advies verwachtte. Verder vooral informatie gekregen die ik ook wel op de website had gelezen.die Wie heeft ervaringen met deze kliniek? Na wat doorvragen per mail kreeg ik overigens  wel de gelegenheid ook nog een keer met de arts te praten, maar ik had dat een eerste keer al verwacht. In Groningen is ook een Bergmankliniek te vinden. Iemand dara ervaringen mee/

Dank voor jullie reacties.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Over accz zijn de meningen verdeeld.. Je kunt wel ervaringen vinden via de zoekbalk rechtsboven (gewoon zoeken op accz).
Er is daar 1 arts werkzaam die op de zwarte lijst staat en zelf zou ik er dus nooit voor kiezen daar te gaan. Maar goed, er zijn ook meiden die wél tevreden zijn hierover....

Bergmankliniek kun je ook zoeken via de zoekbalk, en als je op hun website kijkt, zie je welke artsen er werkzaam zijn in Groningen. Misschien dat je dan ook revieuws kunt zoeken over de afzonderlijke artsen. Op die manier kun je misschien nog een betere keuze maken :) 

Succes met zoeken hier!
Ik zal ook je topictitel wat aanpassen, zodat je misschien iets meer reacties krijgt. Geen idee of er veel meiden op t moment online zijn, die ook hun operatie in Groningen (hebben laten) doen.

Heb je nog vragen, stel ze gerust in dit topic!

xxx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.