Ga naar inhoud

Lies14 : 2 augustus 2016 : Dr. van Tits : Cosmedics : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hello ladies,

Ik ben dit forum tegen gekomen omdat ik op zoek was naar informatie over sporten na de borstvergroting.

Mijn operatie staat gepland op 2 augustus 2016 bij dr. Van Tits in Veldhoven bij CosMedics. Bij mij is dual plane geadviseerd omdat mijn huid dun is op mijn borstkas en dan zie je de randen van de protheses snel en dat wil ik niet!

Ik ben moeder van 2 kinderen en was behoorlijk aangekomen tijdens de zwangerschappen, maar ben inmiddels ook alles weer kwijt en heb weer hetzelfde gewicht als voordat ik zwanger werd. Helaas zijn mijn borsten hier leeg en slapen van geworden...

Mijn cup is nu een kleine, of beter nog een lege 70B en krijg 390cc. Ik twijfelde nog tussen 390 en 345, maar denk dat ik 390 kies, zeker na het lezen van alle verhalen.

Behoorlijk spannend allemaal! Ik vraag me steeds af hoe ze eruit gaan zien en hoeveel last ik na de operatie zal hebben. Ik lees dus graag mee met jullie. :-)

Groetjes Lies14

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Leuk dat je je hebt aangemeld want er is hier genoeg informatie te vinden.

Hier zeggen we eigenlijk altijd, als je de keuze hebt, ga voor de meeste cc, want het went inderdaad heel erg snel en het zou zonde zijn als je achteraf spijt hebt.

Het is zeker allemaal heel spannend en hoe een herstel verloopt is jammer genoeg niet te voorspellen en is per persoon verschillend,zolang je de operatie maar niet onderschat,en je de eerste 6 weken maar goed aan de regels houd,verloopt over het algemeen het herstel goed.

De eerste 3 tot 5 dagen (  soms iets langer) zijn het ergste, en is ook even goed op je tanden bijten, maar dat kun je ook goed opvangen met pijnstilling, en uiteindelijk doe je het voor een goed doel, en ben je de pijn snel weer vergeten.

Ik zal gelijk je titel veranderen en dit topic verhuizen naar een andere categorie, hier kun je dan ook verder al je updates, eventuele vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten, en heb je alles dadelijk netjes bij elkaar in 1 topic.

Heel veel succes met aftellen, en heb je vragen just shoot.

xx DR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hello ladies, 

Gisteren was mijn operatie. Ik moest er om half 10 zijn en was om half 11 aan de beurt. De dag ervoor was ik behoorlijk nerveus, maar op de dag zelf eigenlijk niet.

Ik had een lege cup B en heb 390 cc anatomisch gekregen. Het voorgesprek is goed gegaan, ook het prikken was meteen goed. Daarna het aftekenen door dr Van Tits. Ik vind het echt een aardige man en ik voelde me op mij gemak bij hem. Vlak voor de narcose dacht ik aan het strand. Ik zag een stoeltje voor me, waar ik heerlijk zat te genieten van de rustige zee. Ik heb dus ook héérlijk gedroomd tijdens de narcose, vond het jammer om al wakker te worden :rolleyes:

Daarna rustig bijgekomen. Ik had het niet koud, want ik had warme lakens gekregen. Kopje thee gedronken, twee beschuitjes en een banaan gegeten. Thuis meteen m'n bedje in gekropen.

Vannacht eigenlijk best goed geslapen met een hele stapel kussens. Durf niet plat te liggen. Ik gebruik alleen paracetamol en naproxen. Geen oxycodon, hoop ook dat ik dat niet nodig heb.

Vind m'n boobies wel erg groot, ze passen maar net in m'n cup D sportbh. Ik hoop dat ze nog slinken! Een volle C vind ik prima. Vooral aan de zijkant moet ik wennen dat ik ze voel. Is er iemand die zijn borsten ook groot vond na de operatie? Ik krijg het idee als ik mee lees dat iedereen juist heel groot wil :blush:

Nou ja, pas 1 dag po. Gaat dus op zich goed. Niet veel pijn, wel last van stijve rugspieren! Tussen mijn schouderbladen, ai!

Durf mijn bh ook niet uit te doen om te kijken... wel n beetje gegluurd. ^_^

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Vandaag lekker rustig aan gedaan, veel op bed en af en toe een loopje door mijn huis.

Fijne dag!

PS: foto is 1 dag PO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

gefeliciteerd met je boobs!

en ja herkenbaar voor mij

net ook ff gespiekt en ik schrok me ook een hoedje haha ik vind het ook mega meloenen:lol:

maar ze zitten vrij hoog en moeten nog helemaal zakken ik denk dat het dan allemaal wel goed komt

hoe voel je je vandaag? En hoe is je 1e nacht gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Lissie,

Fijn om te horen dat er nog meer zijn die het meloenen vinden! :18:

Eerste nacht is eigenlijk behoorlijk goed gegaan. Had me helemaal geïnstalleerd met kussens. Durfde niet plat te liggen.

Hoefde maar 1 keer te plassen vannacht haha. Dus had maar 1 keer hulp nodig om omhoog te komen. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Lies14:

Thanks Lissie,

Fijn om te horen dat er nog meer zijn die het meloenen vinden! :18:

Eerste nacht is eigenlijk behoorlijk goed gegaan. Had me helemaal geïnstalleerd met kussens. Durfde niet plat te liggen.

Hoefde maar 1 keer te plassen vannacht haha. Dus had maar 1 keer hulp nodig om omhoog te komen. ^_^

Haha je bent niet de enige hoor

en het is waarschijnlijk een kwestie van wennen.. Straks weten we niet beter!

goed om te horen hopelijk verloopt mijn 1e nacht ook goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lissie:

Haha je bent niet de enige hoor

en het is waarschijnlijk een kwestie van wennen.. Straks weten we niet beter!

goed om te horen hopelijk verloopt mijn 1e nacht ook goed 

sterkte vannacht! Ik hoop idd voor je dat het meevalt en dat je een beetje kunt slapen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.