Ga naar inhoud

Hoe lang hadden jullie last?


Gast Caroke C

Aanbevolen berichten

Gast Caroke C

Hoi,

Ik vroeg me af hoe lang jullie nog "last" hadden van de BV? Die echt pijn is weg, maar ik blijf constant last hebben. Zoals steekjes enz. Niet erg hé, maar ik word er wel hele dag door aan herinnerd.

Het is voor de spier dus graag zou ik daar de ervaringen van willen weten. Wanneer kwam het moment dat je borsten echt "normaal" voelen en je het zelfs vergat dat je BV had laten doen?

Ik voel die proteses echt zitten en als ik mijn bh uitdoe voelt dat enorm zwaar aan. Ik krijg het gevoel alsof ze tot op mijn navel zakken en ga direct in de spiegel kijken :-) natuurlijk is het niet zo, maar dat voelt zo! Blijft dit "nep"gevoel? Of wordt het ooit één met je lijf? kan niet goed uitleggen wat ik bedoel.

groetjes Caroke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Caroke,

De eerste keer heeft een klein half jaar geduurd vooraleer ik het gevoel had dat m'n borsten niet 'gelijk tot m'n navel zakte'

Nu na de 2e ingreep is dit al veel minder.

De kleine steekjes hier en daar een maand of 2 - 3.

Voor mij horen ze gewoon bij m'n lichaam en voelt het niet meer onnatuurlijk aan.

Wanneer ik aan m'n borsten kom voel ik de implants ook niet maar gewoon m'n borstweefsel, wel net zo prettig natuurlijk :6:

grtjx,

Marga

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

Ik heb ze dan wel niet voor de spier maar ik had eerste 2 dagen veel last.

Nu ben ik 6 dagen PO en ik vergeet het soms dat ik een BV heb gehad.

Ik voel bijna geen pijn meer (eigenlijk alleen als ik lig te slapen)

Ze beginnen nu ook al zachter te worden. Ik zie ze echt als mezelf en ben helemaal happy :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze duel plane gekregen en eigenlijk heb ik amper pijn gehad....

Eigenlijk bijna niet zelfs...ook niet net na de operatie! Bij de Velthuiskliniek spuiten ze extra pijnstilling in je borstholte dus dat zal het wel geweest zijn... want ik ben van mezelf erg pijn gevoelig :11:

Nu 3 weken PO heb ik dan ook de grootste moeite om niet alles alweer te gaan doen...

Want ik wil natuurlijk wel dat alles mooi inkapselt!

Pijn is een natuurlijke rem...die is er niet voor niets...maar ben stiekem toch blij dat dat achterwegen gebleven is bij mij.Ik heb zelf alleen door dat ik een BV heb gehad als ik in de spiegel kijk of ze er aan zit...ze zijn nog wel wat hard.

Heel veel sterkte bij jullie herstel!

Je leest toch meestal dat het ergste er na een week af is.

liefs Naat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ze wss achter de spier..

Hoe lang is hier het herstel van??

Ik werk in de supermarkt, zwaar werk dus..

Is 4 weken vrij genoeg en daarna bijvoorbeeld 2 weken kassa draaien?

Zou dit genoeg zijn??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mii,

Voor mij is het nu 9 dagen geleden en ik moet zeggen dat ik nu op moet gaan letten dan ik niet te veel doe. Spullen uit te hoge kasten pakken enzo :rolleyes: (wat ben ik daar stiekem blij om, want vorige week had je me niet willen spreken :P).

4 weken vrij is genoeg, alleen kassa draaien weet ik niet zo goed. Je gebruikt dan wel heel veel je armen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

4 weken zal wel gaan hoor. wel voorzichtig zijn met zware dingen. Ik weet niet of het de kassa is in een supermarkt? Grote pakken drank laat je de mensen dan maar zelf versleuren. of zoals we in België zeggen "laat het maar in uw kar staan mevrouw" :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal zeker wel schelen hoor :). Maar ik zie de kassieres wel eens aan spullen sjorren, denk aan een zak aardappelen en volgens mij is dat niet zo fijn. Maar goed, ik heb er ook totaal geen ervaring mee. Nooit achter een kassa gezeten.

En anders kun je misschien samen met iemand vakken vullen. Doe jij de dingen die je wel kan en de andere de zwaardere spullen en de vakken die hoog staan. Ik weet niet of het kan hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dual plane,5mdn hel! afgezien en lang pijn gehad

(logisch,zat zenuw klem) uitzondering en gewoon grote pech!

voor de spier,na 4dagen reed ik al auto en kon en deed alles al,wat mocht uiteraard,ja goed,autorijden word afgeraden,maar reed met automatische versnellingsbak en me stuurbekrachting is supersoepel dus hoefde weinig te doen.

ik had dus kort gezegd,geen tot weinig last.

maar goed,iedereen is anders en hersteld ook anders,maar eerder je echt volledig pijntjes vrij bent kan wel een jaar duren

Link naar reactie
Delen op andere sites

het leek me wel handig erbij te vertellen ook,dat ik zeker wel in me menstuatie periode,en rond me eisprong,wat last heb van me borsten,gevoelig,en opgezet en zeurderig.

weet dus niet of iedereen dat heeft?ik wel in elk geval,en gelukkig is dat maar een week en nog eens 3dagen vd maand,te overzien dus :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey, ik voelde vanmorgen weer wat gebrubbel in m'n linkse borst als ik me voorover boog. Voor de rest geen last of helemaal geen pijn of beurs gevoel. Het vocht is dus nog steeds niet weg denk ik. Nu heb ik de laatste dagen vaak de kindjes gepakt, hoop dat ik geen schade heb opgelopen ofzo... De pijn mag dan wel na enkele dagen verdwenen zijn, het herstel heeft toch tijd nodig blijkbaar. Ik draag overdag nu een bikini op vakantie, maar 's avonds en 's nachts nog trouw m'n sportbh. Zweten dat zo'n ding doet ! Gelukkig is er airco op de kamer :-)

ciao

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.