Ga naar inhoud

Mirco dermal tijdens operatie..??


Aanbevolen berichten

Hoi..

Ik weet nu inmiddels dat al je piercings uit moeten tijdens de operatie..

Ik heb echter 2 micro dermals in mijn onderrug..

( een onderhuidse piercing, een soort plaatje onder je huid met een knopje erop)

Hoe zit het dan daarmee??

Heeft er iemand ook een mirco dermal en weet hoe het zit?

Want een mirco dermal kan niet uit.. Die zit er voor altijd..

Liefss :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh sorry, heb niet verder gekeken dan mijn neus lang is.

zal die topics eens door lezen.. :) bedankt!!

geeft niet hoor! :38: Hoe meer topics hoe meer vreugd, hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ik heb ook een tattoo waar ik er 1 in wil laten zetten.

maar is de kans op uitgroeien groot? en hoe merk je dat dan?en doet dat zeer?is er infectie gevaar?

en na welke tijd groeide hij uit? en deed het zetten zeer?

ooh wel erg fijn dat de andere afgeplakt was :1bouncingboobs:

Ooh in een tattoo, lijkt me erg mooi!:)

Ligt eraan welke plek het is.. ?? De mijne is nooit echt mooi gezet, hij zat al een beetje scheef, en ja dan blijf je achter dingen hangen enzo, en toen is ie er meer en meer uit gekomen aan een kant.. doet geen zeer haha.. :) Infectie gevaar.. Net zoals bij een gewone piercing!

Bij mij is ie na een jaar nog uitgegroeid.. Maar nogmaals, als hij gewoon mooi was gezet was hij er waarschijnlijk ook niet uit gekomen.. Nu bleef hij wel eens hangen achter mijn broek enz. Het zetten deed even flink zeer, maar das maar 5 seconden pijn.. Dus gewoon doen!!!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kheb ook eentje, op mijn borst! Die is er ook gewoon in blijven zitten, ze hebben die afgeplakt. En die is er onlangs langs ene kant ook uitgekomen, heb die gewoon teruggedrukt. In mijn hals achter mijn oor had ik er ook eens eentje, die was blijven hangen in mijn haar en moest er ook uit. Ligt er dus idd aan op welke plaats je het laat zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.