Ga naar inhoud

ADVIES ZSM


Gast channoah

Aanbevolen berichten

Gast channoah

Goedemorgen dames!

Ik heb een dringende vraag aan iedereen hier.

Ik heb op 29juli een plekje gereserveerd voor een borstvergroting.

Ik heb twee kinderen, 1 van 3,5 jaar en 1 van 7maanden. Ik heb de eerste 5 dagen na de operatie

fulltime zorg van mn moeder. Vanaf de 6de dag moet ik alles weer zelf doen. Mn moeder zal missch

in de namiddag of avond nog even kunnen helpen maar uit bed, in bed, baden, voeden zal ik zelf moeten doen.

De 'beautycoach' van de kliniek heeft mij twee keer verzekerd dat 5 dagen voldoende is, omdat het meer om

de eerste dagen gaat na de operatie dat je echt hulp nodig hebt.

Na veel lezen op internet lees ik dat sommige vrouwen na twee weken nog niet eens rechtop kunnen zitten of

zelfstandig kunnen zijn. ZONDER KIDS zelfs?!!!

Wat moet ik doen?? onderschat ik de operatie?? of zal ik mijn zoontje van ong. 8kilo wel af en toe mogen tillen en

neerleggen. ik zal zoveel mogelijk de buggy in huis gebruiken.

AUB advies :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je je protheses (deels) achter de spier?

Want in dat geval onderschat je het wel ja.

Misschien heb je na die 5 dagen wat minder pijn (weet ik wel zeker) maar dan MAG je gewoon een aantal dingen niet. Doe je het wel, belemmer je de genezing en het resultaat.

Ikzelf heb heel erg veel pijn gehad, woon alleen en heb alleen mijn kat en hond te verzorgen.. Maar dat was ook al een hels karwei. Alles gaat ook, 1 week na de operatie, in een zeer rustig tempo, iets wat je met kleine kinderen denk ik niet voor elkaar krijgt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast channoah

Krijg je je protheses (deels) achter de spier?

Want in dat geval onderschat je het wel ja.

Misschien heb je na die 5 dagen wat minder pijn (weet ik wel zeker) maar dan MAG je gewoon een aantal dingen niet. Doe je het wel, belemmer je de genezing en het resultaat.

Ikzelf heb heel erg veel pijn gehad, woon alleen en heb alleen mijn kat en hond te verzorgen.. Maar dat was ook al een hels karwei. Alles gaat ook, 1 week na de operatie, in een zeer rustig tempo, iets wat je met kleine kinderen denk ik niet voor elkaar krijgt..

Ik krijg de implantaten boven de spier. de mevrouw van de kliniek zegt dat ik mn baby veel aan de zijkant van mn lichaam moet dragen.

zo weinig mogelijk.

Ik kan niet geloven dat iemand van een bekende kliniek dan zoiets adviseert <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Channoah,

Voor de spier is inderdaad wel een beduidend makkelijker herstel, dus dat is alvast een hele geruststelling denk ik.

Verder mag je wel de eerste 6 weken (dat is de periode dat de inkapseling gebeurt van de protheses) zo weinig mogelijk tillen, rekken, boven schouderhoogte reiken, gewoon om het inkapselingsproces niet te verstoren. Je zult merken dat je het wel kan, maar het is gewoon beter het niet te doen.

Wat tillen betreft, onder zwaar tillen wordt verstaan boven de 10 kilo, dus je zoontje van 8 kilo mag je wel af en toe tillen, maar probeer zoveel mogelijk alles laag te doen, dus bijvoorbeeld verschonen op de grond zodat het niet nodig is veel te tillen, snap je?

Veel succes ermee.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

boven de spier is het herstel minder heftig ja,maar goed,dat is voor velen dan zo,maar mischien niet voor echt iedereen.lees ook wel eens verhalen bij dames voor de spier,dat ze toch goed beroerd zijn.

maar ja de eerste dagen zijn zoiezo het heftigst,na een paar dagen ben je al minder stijfjes en heb je ergste gehad.

je mag tot 10kilo dragen,met de ellebogen tegen je lichaam en niet met je ellebogen uitkomen boven je schouderhoogte,dus mishien met ene beetje gek doen,en anders tillen dan anders,lukt het wel met je kleine,maar kijk er maar mee uit uiteraard.

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast channoah

Dankjewel iedereen! ik ga het niet onderschatten want daar heb ik alleen mezelf mee. ga kijken of mn broer missch nog 3 dagen extra vrij kan krijgen.

hij is super met de kids! THANKS :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind toch dat de kliniek er makkelijk over denkt en zo zegt.

Het is helemaal niet goed om de eerste 6 weken te tillen en 8 kilo is best een flink gewicht.

Met voor de spier is er juist gevaar dingen weer veels te snel te doen omdat de pijn veel minder is dan bij dual of achter de spier.

Zou inderdaad zo weinig mogelijk tillen, verschonen op de grond, alleen oppakken om in bed te doen etc.

Maar het komt wel goed hoor, ik zag er ook erg tegen op allemaal maar t valt best mee met de kleine.

Vind alleen nogmaals dat de kliniek zo makkelijk reageerd, welke kliniek is het eigenlijk?

Je heb vrouwen met voor de spier die ook zeker wel pijn hebben eerste tijd namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

ik heb ook een bv gehad voor de spier. Het is me allemaal enorm mee gevallen. Maar idd het nadeel is dat je snel teveel gaat doen omdat je denkt dat het wel gaat.

Ik ben na 6 dagen weer 2 avonden gaan werken. Het is bij bodystyling, dus moet mensen opmeten, oefeningen voordoen en cabines openen(wat best zwaar is). Het ging heel goed, maar merk nu na die twee avonden dat het goed is dat ik weer rustig aan kan doen. En het geluk is dat ik grote dochters heb die thuis alles overnemen, anders denk ik dat ik het toch zou overbelasten.

Doe echt alleen wat nodig is en laat verder de boel de boel, dat komt later allemaal wel goed. En als de kids nog een middag slaapje doen, ga dan ook lekker even liggen.

Veel succes en het komt zeker allemaal goed.

gr. 40+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Ook ik heb een bv laten doen heb heb een zoontje van net 1 inmiddels ruim 12 kilo

Mijn herstel verliep eigelijk ook heel lekker met weinig pijn(maar er zijn zeker vrouwen die dat wel hebben)

Het nadeel is van weinig pijn dat je idd te snel weer dingen gaat doen......

Ik probeerde mijn zoontje weer af en toe te tillen na anderhalve week, ging goed maar voelde het echt wel de volgende dag....

Ben uiteindelijk na 2 enhalve week pas weer echt gaan tillen, maar zeker niet de hele dag door....

Luister goed naar je lichaam! ook al heb je weinig pijn, probeer zeker de eerste tijd goed je rust te pakken(zeker met 3 kids)

su6!

liefs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast channoah

sorry ik wist ff niet hoe je weer terug kwam bij je geplaatste bericht :152: gevonden!!

ik ga mn bv bij de bergman kliniek laten doen. Zowel de beautycoach als de chirurg heeft mij verzekerd dat het geen kwaad kan met die kleine.

Met zwaar tillen bedoelen ze mensen die bijv. in de horeca werken en veel moeten staan en bukken en tillen.

Vraag me wel af of ze zelf kids hebben :141:

ik laat het op me afkomen. heb de datum al vastgelegd en kan dus nie meer terug..

ik heb nog wel 1 vraagje..heb door de zwangerschappen wel hangborsten gekregen. volgens de chirurg nog niet zo hangend dat ik een lift

moet hebben. ik ben toch wel heel erg bang voor de beroemde DOUBLE BUBBLE. komt dit alleen voor als t implantaat achter de spier zit?? krijg ik

dan niet ipv kleine hangborsten gewoon grote hangborsten?? :124:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kan alleen achter de spier ;)

De spier houd het implantaat dan op zn plaats en je eigen hangende borst kan daar dan overheen vallen.

Met voor de spier zoals je zegt zullen het uiteindelijk wel grote hangborsten kunnen worden.

Als het niet gelift hoeft te worden zal de hang wel mee vallen en krijg je door de bv zelfs een liftend effect.

Maar goed je kan je voorstellen dat als je in een slappe huid iets zwaars doet dit uiteindelijk zeker voor de spier weer gaat hangen ja.

Dit zal met een hangende C cup en 440cc mischien erger zijn (zoals ik had) dan iemand met een hangende A cup en 225cc.

Maar goed je moet er rekening mee houden dat de zwaartekracht het uiteindelijk altijd wint.

De ene huid blijft steviger dan de ander het is dan ook niet te voorspellen hoe lang het mooi blijft.

Wat voor prothese krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast channoah

ik heb nu een 75B, de chirurg heeft ook gezegd dat ie met een wat groter implantaat een kleine lift kan geven , maar dat ze nooit

heel hoog komen te staan zoals bij een lift. Hij gaat beginnen met een implantaat van 375 cc...kijken wat net die extra push omhoog geeft.

kijk , als mn borsten over een jaar of 10 weer wat gaan hangen kan ik er nog wel mee leven. maar moet niet zo zijn dat ik na een jaartje alweer

een lift moet hebben :unsure:

blijft toch altijd maar afwachten..thats the worst part

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast channoah

ik heb nu een 75B, de chirurg heeft ook gezegd dat ie met een wat groter implantaat een kleine lift kan geven , maar dat ze nooit

heel hoog komen te staan zoals bij een lift. Hij gaat beginnen met een implantaat van 375 cc...kijken wat net die extra push omhoog geeft.

kijk , als mn borsten over een jaar of 10 weer wat gaan hangen kan ik er nog wel mee leven. maar moet niet zo zijn dat ik na een jaartje alweer

een lift moet hebben :unsure:

blijft toch altijd maar afwachten..thats the worst part

wordt een rond implantaat, ruw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rond is prima in een lege borst.

Tja niet te voorspellen helaas he, bij mij was het al na 1 jaar maar goed in ben dan ook wel geval apart haha.

De 1 blijft mooi maar als ik van andere fotos op bf zie zie ik ook al duidelijk verschil na een tijdje.

Denk dat je maar op pc moet vertrouwen, als je heel jong bent is lift ook niet alles.

Zou ik pas doen als je alle kindjes gehad heb enzo ;)

Maar goed zelfs met lift staan ze nu bij mij nog steeds niet omhoog ;)

Mijn fotos staan trouwens in gallerij hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast channoah

ik ben 26 en heb mn kindjes wel gehad. 2 is genoeg..ik was ook bang voor die lift..littekens enzo

ik ben zo nieuw dat ik niet eens weet waar ik heen moet voor je fotos :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bovenaan hier staat gallerij en als je dan naar butterfly gaat dat ben ik.

De littekens vallen mee hoor, zijn potloodstreepje dun.

Om de tepel maar die zie je straks niet meer een streepje naar beneden die is nu al bijna weg alleen die aan de onderkant is wel vrij lang (wel dun) maar die zie je niet omdat hij in de borstplooi zit.

Dus qua littekens valt het mee gelukkig achteraf want zie ook vaak hele dikke lelijke littekens.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.