Ga naar inhoud

Loveyourselfx : 3 augustus 2016 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben 20 jaar en heb na jaren lang twijfelen toch besloten om een borstvergroting te laten doen.

Ik heb ongelijke borsten waar ik erg mee zit, mijn rechter borst is cupmaat A en mijn linkerborst is een volle B cup.

Omdat ik dit verschil van mijn borsten steeds erger begon te vinden ben ik op consult gegaan bij de Velthuis kliniek in Eindhoven.

Ik heb een gesprek gehad met dokter van Tits. Ik heb toen duidelijk uitgelegd dat ik het erg vind dat ik ongelijke borsten heb en ook graag 1 cupmaat groter wil. Dokter van Tits heeft toen mijn borsten opgemeten en kwam toen op een verschil van 100 cc uit. Bij het passen van de protheses heb ik gekozen voor rechts 300 cc en links 200 cc. Omdat ik een natuurlijk resultaat wil behouden heeft dokter van Tits mijn aangeraden om toch voor een ronde prothese te kiezen omdat hij de dual plane techniek gebruikt. Ook krijg ik een verschillend soort profiel in beide borsten, links moderate plus en rechts high profiel. De operatie komt steeds dichter bij en ik heb er super veel zin in maar vind het ook dood eng omdat ik nog nooit onder narcose ben gegaan en toch ook omdat ik hoop dat ik na de operatie twee gelijke borsten heb. Ik ben trouwens 1.60 lang en weeg 55 kg.

Heeft er hier iemand van jullie misschien ervaring met ongelijke borsten vergroten?? 

Ik hoor graag jullie ervaringen... Xxx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Spannend!!!

Wanneer is de grote dag? Dan pas ik daarna even je titel van je topic aan en verhuis je naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken voor updates en staat alles handig bij elkaar :)

Fijn dat van Tits met twee verschillende prothesen gaat werken, klinkt wel alsof het nodig is idd!!
Het profile, geeft de breedte x projectie (volume naar voren) aan van een bepaald aantal cc per prothese.
Hoe breder de prothese, hoe minder volume naar voren enz.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Spannend!!!

Wanneer is de grote dag? Dan pas ik daarna even je titel van je topic aan en verhuis je naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken voor updates en staat alles handig bij elkaar :)

Fijn dat van Tits met twee verschillende prothesen gaat werken, klinkt wel alsof het nodig is idd!!
Het profile, geeft de breedte x projectie (volume naar voren) aan van een bepaald aantal cc per prothese.
Hoe breder de prothese, hoe minder volume naar voren enz.

xxx BB

Mijn bv staat op 3 augustus gepland! 

Dankjewel voor je reactie xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.