Ga naar inhoud

narcosetandarts


Aanbevolen berichten

jaa hier ene mietje,die naar de narcosetandarts gaat.

ik ben geen typ dat elk half jaar netjes durft,nee ik ga eens per 2jaar naar de narcosetandarts,en slaap dan lekker en laat dan steeds heel me gebit onder handen nemen.

nu kom ik al paar jaar bij de narcosetandarts in Alpen a/d Rijn

maar daar heb ik geen behoefte meer aan na paar(te veel na me zin)slechte behandelingen en slechte nazorg,

gaan er meerdere van jullie naar zo een tandarts?zo ja,naar welke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah ja echt die bestaan,ja ik ben echt reuze bang voor de tandarts,heb serieus een trauma ervan.

ik spuug 3a4 dagen van te voren al van ellende als ik weer moet,en ben aan schijterij ervan ook,en slaap dagen van te voren niet,heb het zelfs wel eens gehad dat ik in de stoel van tandarts spontaan in me broek poepte, echt waar

die man was nog niet eens begonnen met narcose,rook de lucht enkel nog maar van daar en hup,spugen bakjes vol,poepen en tegen flauvallen aan zulke grappen allemaal

dus denk dat je dan wel weet hoe echt bang en trauma ik heb van tandarts :22::24::66:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben altijd al bang geweest van kids afaan al

ja weet niet,denk dat het komt doordat ik ooit eens als kind een zenuwbehandeling moest,en er werd gezegd je voelt er niks van,heb wel 4x opnieuw verdoving moeten vragen en er werd nog niet gelooft dat ik verging van de pijn,werd meer beetje belachelijk gemaakt en hij ging maar door,heb nog nooit in me leven zo veel pijn gekent als toen,tijdens die half verdoofde zenuwbehandeling.

achteraf bleek dus dat ik wel degelijk idd erg veel pijn had,ik had een ontsteking in me mond,bij die kies,waardoor de verdoving niet goed pakte steeds,en afijn

wil er niet eens meer aan denken :24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was 13 jaar niet geweest,en toen kwam me man met idee van de narcosetandarts,en sinds dien ga ik elk 2jaar erheen,soms zelfs elke 3jaar pas,bij weinig klachten ofzo

alleen al dat kijkhaakje,dan ga ik al spuwen van zenuwen en ellende als ik die zie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee, Moon, wat erg zeg! Ik ga gewoon twee maal per jaar, heb zelden gaatjes, floss dagelijks en poets elektrisch, bijna geen tandplak meer ook om te verwijderen sindsdien! Jaar of 3 terug had ik tandvleesontsteking, werd toen naar een paradontologe doorgestuurd, die ging dieper (tot net onder het tandvlees) jee, dat was enorm pijnlijk, slechts een verdovende gel erop gesmeerd, nou voelde niets van die verdoving, dacht dat ik haar iets ging doen :85::91: zo'n pijn, maar de gewone tandarts, neen geen probleem mee eigenlijk. Wist ik ook niet dat dat bestond 'narcosetandarts', gelukkig maar voor jou zeg! Hoop dat je snel een andere vind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja flossen en electrisch poetsen doe ik ook,en 2maal daags met mondwater spoelen,en ik heb zelfs een heel sterk gebit,maar goed.

ja ik heb niet altijd wat hoor,zo is het niet,ik ga naar me eigen tandarts hier,op controle,die gebruikt geen haakjes bij kijken,enkel spiegeltje,en bij behandelingen ga ik naar de narcosetandarts en als e rniks is sla ik weer over,maar goed,het is voor mij een ware ellende.

heb eens een keer plotselinge enorme kiespijn gekregen,in de nacht,en ik durfde nergens heen,behalve me narcosetandarts,maar ja dat kon niet,heeft me eigen controle tandarts het gedicht met een noodvoorziening en andere dag door naar DE tandarts,phfff was me ookw at zeg,ik kroop van de pijn over de grond,en durfde zelfs toen nog niet te laten behandelen bij me controle arts,dan weet je wle hoe me trauma is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn dr niet veel blijkbaar die daar heen gaan,maar ik moet zeggen: ik vind je wel en doorzetster en een lef hebber! want als je zo bang bent en toch gaat..vin ik dat knap!

ja ik had een hele fijne,kon alles aan m overlaten,hij kende me wist precies hoeveel verdoving etc,no problem,en was snel,

tot ik dus naar ver ging verhuizen he..shit toen moest ik andere zoeken,nou ben echt nie blij met deze,kolere...moest ineens een kroon,mijn vorige kon gewoon vullen ,deze begint meteen over kronene,vertrouw m voor geen meter he..en nu heb ik die kroon,nou eten aan die kant kan ik niet meer,doet nog steeds zeer,en was in april,dus had allang ok moeten zijn toch??

Ik hoef ze dus niet meer,hoe mooi t ook is,ik baal dr vreselijk van dat ik zon slechte heb,en ff overgaan naar ander heeft weinig zin als je geen kent.

ja en nog zoiets,mn ouwe had alles in de praktijk,voorzien van alle luxe,hier is t maar krakkemikkige zooi in mijn ogen,niet eens een spoelbak,en hij doet niet netjes alles poetsen na t kijken..deed me vorige ook,lkkr polijsten enzo.

Baal baal baal....ik haat t nu om naar de tandarts te gaan..angry.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje vlinder,das ook wat he,zeker na je goede ervaring,dan valt dit echt op je dak he

ja ik begrijp meteen als je zegt,ikga niet graag meer,zeker niet als je je niet op je gemak voelt :139:

maar goed,we komen er niet onderuit helaas,en een goed gebit,hoort erbij natuurlijk

ik vind jou daarin weer knap,dat je dan toch durft en gaat,kan ik een voorbeeld aan nemen :blush:

ben een doorzetter en kan goed met pijn en angst omgaan,maar de tandarts,dan ben ik klein :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

ik ben zelf ook bij narcose tandarts geweest, 2 x. eerste keer was perfect. tweede keer had ik een wat mindere tandarts. ik moet er binnen kort weer heen maar zal wel duidelijk zijn in wat ik wens. de hygieniste en die het vooronderzoek deed was wel een schat van een meid, sjonge wat een lieve meid. hele goeie zorg en alle informatie die ik nodig had en alles op mijn tempo. maarja je moet toch een keer in die stoel pffff. wie komt mijn hand vasthouden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.