Ga naar inhoud

Nathalietje : 3 oktober 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hi allemaal! Ff een korte update nu een week na mijn borstvergroting.

Voel me goed en ik ben blij!!

De eerste 3 dagen dacht ik waar ben ik aan begonnen. Ondanks de pijnmedicatie zit er een vreselijke druk op je borst (wat logisch is) en de zwelling deed ook zeer. Gelukkig was mijn vriend de hele week thuis en heeft mij enorm geholpen. Maar naarmate de dagen vorderde kreeg ik steeds minder pijn, kon zelf steeds meer doen en me borsten werden elke dag weer een beetje mooier. Nu ga ik week 2 in. Vriendlief is weer aan het werk en ik ben alleen met me dochtertje van 2. Gaat me aardig af gelukkig. Met tillen krijg ik hulp dus dat vermeid ik uiteraard. Ik zal nog ff wat foto's posten. 

 

Gezellige dag allemaal :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie
6 uur geleden zei Gabi:

Super dat je je beter voelt en ze zien er mooi uit zeg! Komt overdag iemand je helpen met je kindje?

Ja heb me zusjes en schoonmoeder in de buurt die helpen met in en uit bed tillen enzo en verder red ik het redelijk zelf. Maar doe wel voorzichtig.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.