Ga naar inhoud

Tips voor het eerste consult gevraagd


Aanbevolen berichten

Ik ben zeer benieuwd of er nog dames zijn die goede tips hebben.

Ik hoef pas over een poosje voor het eerst op consult voor een BV maar dan heb ik mooi de tijd om me goed voor te bereiden.

Wat moet ik vooral doen, vragen en meenemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je mee moet nemen is goede beha zonder vulling(liefst sportbeha, zonder beugels) om goed de protheses te kunnen passen. En een strak shirtje in een lichte kleur.

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem een extra persoon mee naar het consult. Omdat je zelf waarschijnlijk best zenuwachtig bent vergeet je de helft. Er komt zoveel op je af dat je, zodra je de kliniek uit bent, de helft bent vergeten. Die andere persoon is minder nerveus (of gewoon niet nerveus) en zal meer onthouden.

Als je nu vragen hebt; schrijf ze alvast op en neem dit briefje mee naar je consult.

Maak je geen zorgen als je na het eerste consult nog niet alles weet. Vaak mag je bij klinieken rustig nog een keer langs komen om wat meer duidelijkheid te krijgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.