Ga naar inhoud

Even voorstellen


Gast Guppie

Aanbevolen berichten

Hooi... Ik zal me nog maar even voorstellen haha.

Ik ben Janine, ben 20 jaar. Al een tijdje zit ik eraan te denken om iets aan mijn borsten te doen. Ik ben er nooit tevreden mee geweest, alleen hoopte dat ze nog zouden groeien. De afgelopen tijd ben ik vee afgevallen, in totaal bijna 20 kilo. Ik had al geen grote cupmaat, en het is nu echt bijna niks meer :( Dus ik hoop dat ik het geld en de moed kan vinden om de stap te zetten voor een borstvergroting :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast stellakeuh

Hallo en welkom op dit forum!

Ik heb onlangs (14juli) een bv laten doen en was hier ook tot over een paar weken nieuw!

Kijk hier overal even rond om eens te kijken hoe het bij andere verlopen is, en dan kan je je ook al eens voorstellen hoe het allemaal in zijn gang gaat!

Ikzelf zat er ook al heel lang mee in mijn hoofd om het te gaan doen, en ben dan uiteindelijk ook naar een pc gegaan!

Doe dit ook eens, ook al is het maar om eens te horen wat er allemaal kan bij jou!

veel succes verder! en laat maar weten als je vragen hebt!

groetjes, stella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Guppie,

welkom :)

ik zou als je het allemaal nog wat eng vind,eens op consult gaan toch,dan ben je in elk geval over je drempel heen,en je weet meteen alles wta je moet en wilt weten erover.

wens je veel sucses met je zoektoch en wat er uit komt...

spannend allemaal.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Janine,

Welkom! :D

Veel lees- en postplezier op het forum en succes met het bijeenverzamelen van je moed en het benodigde geld, is nogal wat hé allemaal. Denk dat het met de moed wel goedkomt, als je je een beetje erin verdiept en veel ervaringen leest komt die moed wel vanzelf, is echt wel een duwtje in de rug als je leest hoe anderen het allemaal hebben ervaren (vond ik dan hé)! Een consult is inderdaad ook al een eerste belangrijke stap, dan kom je alvast te weten wat voor jou persoonlijk mogelijk is.

Veel succes met alles!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Guppie, ik zit (of liever zat) in dezelfde situatie als jij..alleen ik ben wel "wat" ouder... :rolleyes:

Ik woog eerst vrij veel en ben toen 24kg afgevallen. Eerst voelde ik me al niet zo geweldig met mn kleine A cup, maar na dat afvallen, bleef er van die A cup helemaal niet veel over...het was gewoon leeg vond ik, zo slap dat het beetje dat ik had geworden was..ik voelde me doodongelukkig, totaal geen vrouw meer! :139:

Maar de stap zetten naar een BV is toch niet niks en ik zat er eerlijk gezegd al héééél lang over te denken, ookal toen ik dikker was. Uiteindelijk ben ik toch met een heel klein hartje naar de WK in Genk gegaan voor een consult. Eens gaan luisteren kon altijd hé...En toen ik daar eenmaal zat, hoe griezelig het ook was, heb ik doorgezet. Een afspraak vastgelegd en het ging nog snel ook! Nu ben ik 11 dagen PO en ik heb er totaal geen spijt van hoor!! 4 augustus ga ik trouwen en ik ben fier dat ik me eindelijk in mn trouwjurk weer vrouw mag voelen!! Dus meid, raap je moed bij elkaar en ga gewoon al eens op consult...Veel sterkte!! Liefs, K'tje :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel :) Het is misschien inderdaad een goed idee om een keer op een consult te gaan. ik heb alleen geen auto en mijn vriend ook (nog) niet. Dus dat word een beetje lastig. Ik krijg over een paar maandjes wel een OV-kaart :) En mijn moeder zou eventueel wel bereid zijn me hierin te steunen :)

Ik heb ook dat mijn beide borsten verschillen. Ik heb nu zeg maar links een B en rechts een A :( Vroeger konden dit soort 'aanpassingen' nog wel eens vergoed worden door de verzekering, maar ik denk niet dat dit nog steeds geldt?

Ik heb inderdaad ook dat ze wat slapper zijn geworden na het afvallen. Ik ben er helemaal niet blij meer mee. Misschien post ik binnenkort een fotootje, dan kunnen jullie ze misschien eens beoordelen. (als ik het durf hoor :unsure: )

Welke dokters zouden jullie mij aanraden?? Ik woon in Zwolle dus dat ligt wel vrij centraal gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Guppie

ongelijke borsten kan je op zijn minst is proberen te laten vergoeden bij je verzekering,maar net wat je zelf al zegt,geef het weinig kans,wie heeft er tenslotte wel gelijke?

ik weet natuurlijk niet hoe ernstig de zaak is?maar je kan allicht eens verhaal halen bij je verzekering :)

ja welke arts je het beste kan nemen?

die beslissing moet je zelf maken natuurlijk,lees je goed in welke arts en werkmethode enzo je aanspreekt.

in operatieverslagen staan genoeg artsen/klinieken waaruit je kan lezen of ze je bevallen.

sucses met je zoektocht en beslissing...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Guppie..

Volgens mij heb ik gisteren op internet gelezen dat als je borsten zo ongelijk zijn met meer als een cup maat verschil dat je dan wel een gedeelte vergoed krijgt..

Je kunt ook informeren bij je dokter of verzekeringsmaatschappij??

Enne succes met je beslissing enz.

Weet je al waar je op consult gaat..??

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nee, weet nog niet waar ik op consult ga en wanneer... Ik wacht er nog even mee tot na de vakantie en tot ik meer heb nagezocht. Maar ik raak er wel steeds overtuigder van dat ik het echt wil. Als ik mezelf zie in de spiegel ben ik heel tevreden, op mijn borsten na. Die zijn gewoon bijna onzichtbaar, ik voel me helemaal niet vrouwelijk. Ik hoop een fijne dokter te vinden voor een redelijke prijs haha.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.