Ga naar inhoud

Ingetrokken tepels


Gast Whitteke

Aanbevolen berichten

Gast Whitteke

Hey,

Ik zag dat er hier nog niks in dit tropic stond dus zal ik maar als eerste mijn verslagje neerzetten? :D

Wel ik liep al men hele leven rond let ingetrokken tepels maar had er niet zo super veel last van tot ik men vriend leerde kennen en ik me er duidelijk wel in schaamde.

Mijn vriend vond het wel niet zo erg maar ik wel.

Ik wou een Borstvergroting laten uitvoeren en ging naar de Wellnesskliniek voor het consult.

Daar men kleren uitgedaan en het eerste wat Dr. Damen zei was "he, je weet toch dat je iets aan die ingetrokken tepels van je iets kan laten doen"!

heb dan wat meer uitleg gevraagd over hoe en wat ze gingen doen want een tepel lijkt me toch wel pijnlijk.

Hij vertelde dat ze mijn melkkanaaltje door zouden snijden en de tepel naar buiten trekken, daarna zouden ze 2 naaldjes door men tepels steken die daar dan een maand zouden moeten blijven zitten zodat ze zo zouden groeien.

Ik vond het allemaal een beetje akelig en zeker door die naaldjes die moeten blijven zitten maar heb er eigenlijk geen sec. over nagedacht, dit was het moment dat ik eindelijk van die lelijke tepels vanaf zou zijn! en dit voor maar 500€!! (op hun website staat 1650€)

en voila, nu zit ik hier, ik heb ze zelf nog niet gezien omdat ik nog met het verband rondloop van mijn borstvergroting maar 27Juli mag de band eraf en gaan ze men draadjes verwijderen dus hoop dan ook eens te kunnen kijken naar men "nieuwe" tepels! :-)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...
  • 3 months later...

Ik heb het 14 weken na mijn borstlift met implantaten laten corrigeren dmv een piercing en ben heel erg blij met het resultaat :) Van een correctie heb ik gehoord dat het vaak toch weer terug naar binnen gaat en het schijnt dat als je tepel ook naar buiten blijft staan als je je piercing er na 1 jaar uithaald ivm littekenweefsel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik foto's voor en na zien vienna? Ik heb dat ook..

Deed de piercing zeer? En kan je ze er dan wel weer uithalen tzt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Beste dames, ik ben erg benieuwd of jullie eventueel fotos hebben, daarom heb ik een vriendschapsverzoek gedaan. Wat ik mij vooral afvraag: gaat de ingetrokken tepel niet gewoon naar buiten staat als er een borstvergroting is gedaan? Dan zou alles bij mij opgelost zijn :-)

@ Guest Witteke: zijn jouw tepels uit gaan staan na alleen de borstvergroting? of heb je ook nog een tepelcorrectie laten doen?

Groetjes Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ingetrokken tepel laten behandelen. Hij is nog steeds niet ok, wel wat beter.

Mag hem laten herdoen na 8m (wachttijd ivm herstellen zenuwen )

Maar eerlijk gezegd, ik denk niet dat ik het laat doen.

Ik heb er een beetje genoeg van.

Ik had ook een gaatje dat nu , na 3 maand pas aan het genezen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.