Ga naar inhoud

¨Poppetje : 5 augustus 2016 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey, ik ben Vero, heb sinds 10 jaar geleden 215 cc mentor laten plaatsen maar ga 05/08 voor de wissel bij Verdonck , motiva 375 cc achter de spier, en ben benieuwd naar het verschil en het resultaat, destijds heb ik niet mogen kiezen en heeft arts voor mij gekozen, heeft er hier iemand foto's van ongeveer hetzelfde? want is toch moeilijk inschatten naar het resultaat.

 

Gr V   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum! 

Spannend weer een wissel hè?  Ik ga 8 augustus voor een wissel bij verdonck. 

Ik had een 75a en heb sinds acht jaar 245 anatomisch achter de spier. Ik ga naar 500cc rond eurosilicone. 

Weet jij zo de maten (breedte en projectie) van de prothesen die jij krijgt? 

En wat is jouw eigen voorsituatie? 

Dan is het wat makkelijker te vergelijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Welkom op BF :)

Zal even een topic plaatsen waarin enige uitleg wordt gegeven en ook uitleg hoe je foto's kunt zien 

Om een beetje te kunnen vergelijken is het makkelijker om je voorsituatie, lengte en gewicht erbij te plaatsen in je topic dan krijg je ook gerichter responds van dames met dezelfde voorsituatie. 375cc valt natuurlijk anders bij iemand die oorsprongkelijk een A of B of lege C had.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei ¨Poppetje:

hey F cupje,

 

ik kan helaas nog niets zien, ik veronderstel dat ik nog even moet wachten hier :-)

 

gr V

Ja als je even de stappen volgt die brownieG heeft gestuurd komt het goed.

Ik nam aan dat je een b van jezelf hebt omdat je titel is: van b naar c of d.. .?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Goede middag,, ben ik weer, operatie is achter de rug,, 05/08 om 13.30 biji Verdonck in lichtaart,  alles goed verlopen, pijn valt goed mee en nu serieus benieuwd hoe het er zal uitzien tuurlijk,, moet terug op maandag 22/08 voor verband en draadjes weg te halen, uiteindelijk gekozen voor 400 cc motiva s  achter de spier! Nu is mijn vraag is het normaal dat ik zo een dikke buik heb? Krijg amper mijn broeken dicht, ben slank dus ben dit dus niet gewoon, volgens Verdonck gaat dit weg na een week of twee , of kan ik hier zelf iets aan doen en wie heeft dit ook? Thx Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad hier net zo... 3.8 geopereerd en lijk wel zwanger... ik moet zeggen dat het al een stuk minder is geworden.. Maar nog steeds veel vocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.