¨Poppetje Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 Hey, ik ben Vero, heb sinds 10 jaar geleden 215 cc mentor laten plaatsen maar ga 05/08 voor de wissel bij Verdonck , motiva 375 cc achter de spier, en ben benieuwd naar het verschil en het resultaat, destijds heb ik niet mogen kiezen en heeft arts voor mij gekozen, heeft er hier iemand foto's van ongeveer hetzelfde? want is toch moeilijk inschatten naar het resultaat. Gr V
F-cupje Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 Heee meid Ik had een b cup en zit nu op een volle D qua uitzien maar in bh maat heb ik f. Heb zelf 350cc dual plane gekregen, dus ongeveer zelfde als jou. Heb foto's openbaar staan, kunt in mijn albums kijken
Boekjoe Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 Welkom op het forum! Spannend weer een wissel hè? Ik ga 8 augustus voor een wissel bij verdonck. Ik had een 75a en heb sinds acht jaar 245 anatomisch achter de spier. Ik ga naar 500cc rond eurosilicone. Weet jij zo de maten (breedte en projectie) van de prothesen die jij krijgt? En wat is jouw eigen voorsituatie? Dan is het wat makkelijker te vergelijken
¨Poppetje Posted July 3, 2016 Author Posted July 3, 2016 hey, verdonck moet het nog uitmeten, ik veronderstel dat hij dat per email stuurt, even afwachten nog dus. vraagje hoe lang duurt het voor ik foto's kan zien van andere leden hier? gr V
¨Poppetje Posted July 3, 2016 Author Posted July 3, 2016 hey F cupje, ik kan helaas nog niets zien, ik veronderstel dat ik nog even moet wachten hier :-) gr V
BrownieG Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 Hey hey, Welkom op BF Zal even een topic plaatsen waarin enige uitleg wordt gegeven en ook uitleg hoe je foto's kunt zien Om een beetje te kunnen vergelijken is het makkelijker om je voorsituatie, lengte en gewicht erbij te plaatsen in je topic dan krijg je ook gerichter responds van dames met dezelfde voorsituatie. 375cc valt natuurlijk anders bij iemand die oorsprongkelijk een A of B of lege C had. Groetjes
F-cupje Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 38 minuten geleden zei ¨Poppetje: hey F cupje, ik kan helaas nog niets zien, ik veronderstel dat ik nog even moet wachten hier :-) gr V Ja als je even de stappen volgt die brownieG heeft gestuurd komt het goed. Ik nam aan dat je een b van jezelf hebt omdat je titel is: van b naar c of d.. .? Liefs
BrownieG Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 6 minuten geleden zei F-cupje: Ja als je even de stappen volgt die brownieG heeft gestuurd komt het goed. Ik nam aan dat je een b van jezelf hebt omdat je titel is: van b naar c of d.. .? Liefs ja natuurlijk hihihi x
¨Poppetje Posted August 11, 2016 Author Posted August 11, 2016 Goede middag,, ben ik weer, operatie is achter de rug,, 05/08 om 13.30 biji Verdonck in lichtaart, alles goed verlopen, pijn valt goed mee en nu serieus benieuwd hoe het er zal uitzien tuurlijk,, moet terug op maandag 22/08 voor verband en draadjes weg te halen, uiteindelijk gekozen voor 400 cc motiva s achter de spier! Nu is mijn vraag is het normaal dat ik zo een dikke buik heb? Krijg amper mijn broeken dicht, ben slank dus ben dit dus niet gewoon, volgens Verdonck gaat dit weg na een week of twee , of kan ik hier zelf iets aan doen en wie heeft dit ook? Thx Vero
Ashleyfit Posted August 11, 2016 Posted August 11, 2016 Is normaal meid, is vocht wat je vasthoudt. Ik leek wel 20 weke zwanger, wordt vanzelf minder en gaat uiteindelijk in 3 weken weer weg! Xxx
prisje81 Posted August 11, 2016 Posted August 11, 2016 Inderdaad hier net zo... 3.8 geopereerd en lijk wel zwanger... ik moet zeggen dat het al een stuk minder is geworden.. Maar nog steeds veel vocht.
¨Poppetje Posted August 11, 2016 Author Posted August 11, 2016 Ik ben al wat geruster nu, dat ik niet alleen dit probleem heb, ik hoop dat het tegen volgende week beter is...voor ik terug ga werken. gr vero
saskias Posted August 12, 2016 Posted August 12, 2016 Inderdaad. Ik ben snel na de operatie weer gaan werken en had meer last met het verstoppen van mijn dikke buik dan van mijn borstband! Over enkele weken is je buik weer normaal. Veel water drinken versnelt het proces naar het schijnt wel.
¨Poppetje Posted August 13, 2016 Author Posted August 13, 2016 Dank je, is het normaal, nu een week verder dat ik nog pijn heb onderaan mijn borsten? Verband er nog rond tuurlijk dus weet niet of alles ok is, mag ik nog steeds pijnstillers nemen? Gr vero
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.