Ga naar inhoud

Star : 16 juli 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast star40

Aanbevolen berichten

Proficiat met je nieuwe :1bouncingboobs: ...fijn dat je er niet zoveel last van hebt, hopelijk blijft het zo en verloopt het herstel op dezelfde manier!! Laat je maar's lekker verzorgen en geniet van je :1boobs: Ben benieuwd naar je foto's! Liefs, K'tje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een kleine update,

Ben nu 24 uur verder na mijn BV......

Tjee mie nee, ik ben echt bont en blauw en wat een spierpijn zeg.

Maar goed, met de medicatie is het goed te verdragen.

Bel wel erg moe.

groetjes Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Star,

Fijn dat het op zich allemaal goed gaat. Spierpijn heb ik, maar verder goed te doen. Gebruik de pijnstilling alleen omdat deze het inkapselen zouden bevorderen.

Blauw ben ik echt helemaal niet.

Moe ben ik ook constant overal waar ik zit val ik bijna in slaap.

Goed herste gewenst.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Star40, mja..bij mij was het ook even schrikken! De eerste 2dagen niks blauw en toen ik me mocht douchen en mn sportbh dus even uitdeed..kort erna..beurse plekken!! Rood, blauw, gelig..ik dacht echt dat er iets was. Maar nu, weer wat dagen verder en na smeren met Arnica zalf, al echt aant vervagen. Komt wel goed hoor...Spierpijn is ook normaal. Even doorbijten! Liefs,K'tje :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goejemorge...vannacht eerste nacht goed doorgeslapen, heerlijk.

Gisteren rekverband vervangen door sportbeha.

Ik weet het is te vroeg maar het verband was me afgezakt tot op mijn heupen

en heb uitslag van de pleisters, dus dan maar de sportbeha aan en hier steun van als niks.

Moet zeggen zit veel prettiger en heb nu stevigheid.

Vraag me alleen af of mijn borsten nog iets korter bij elkaar komen?

(dual plane onder de borstspier)

of in ieder geval soepelder zodat ze door een goede bh korter naar elkaar toe komen.

Ga de hele week niet werken, mag vanuit thuis werken,

dat is natuurlijk ideaal.

groetjes Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 5 na BV.....

Mijn borsten voelen aan of ze ieder moment kunnen springen ook een branderig

gevoel aan de onderkant van de borst en mijn linkse tepel is erg gevoelig.

Met de dyclofynac ben ik gestopt ben overgestapt naar iboprufen 400

voel ik met iets fitter bij.

Zit niet lekker in mijn vel, 5 kilo zwaarder van het vocht,duizelig,misselijk en ik vraag me af of ik ooit het gevoel krijg dat dit mijn eigen boobies worden.....voelt nu aan alsof ik een veel te strakke BH aanheb.

heb maandagmiddag toch maar weer rekverband omgedaan van de kliniek, misschien moeten ze de 1e week wel adem krijgen.

Voel me nu echt niet bepaald die aantrekkeljke vrouw :139: ......

Hoop dat t morgen weer iets beter gaat......

xxx Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1 week verder na BV

Vanochtend na 1 week eindelijk lekker onder de douche en de haren gewassen

wel alles kalmpies aan.....maar tis me gelukt. :6:

Mocht eigenlijk morgen pas maar vanavond komen mijn kids (15 en 17 jaar) en de kids van mijn vriend (14 en 12 )en zij weten niks.

Nu met de sportbeha aan en een niet te strak truitje valt t niet zo direct op.

Moet zeggen voel me nu na 1 week een stuk beter en nu na zo'n wasbeurt en yep :43: 4 kilo weer lichter, begin ik eindelijk me weer wat vrouw te voelen.

groetjes Star :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Douchen lucht idd een heel stuk op hé..zo even dat water over je :1boobs: laten stromen, verlost zijn van die strakke sportbh...héélijk!! Fijn dat je je nu al een heel stuk beter voelt!! :136: Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

:48: Vandaag is t 2 weken geleden na de bv :1big_boobs: .....

tjonge wat gaat dat toch snel.

Ik vraag me alleen af of het normaal is dat ik zo'n gevoel heb dat ze ieder moment

kunnen ontploffen en mijn huid is heel er gevoelig voelt branderig aan......

Smeer ze 2x per dag in zodat de huid lekker soepel blijft maar nog brandt en trekt t.

Moet wel voorzichtig zijn met mijn rug want door de andere slaaphoudingen ben

door mijn rug gegaan :( ....gelukkig gaat t nu weer , maar moet voorzichtig zijn.

2 dagen geleden zijn de hechtingen eruit gehaald het ging perfekt alleen moest mijn huisarts eerst even zoeken naar de knoopjes , die waren er dus niet :159:

Toen ze het eenmaal in de gaten had was t rits rats en ze waren eruit.

geen pijn, niks :59:

de littekens zien er heel mooi uit.

Nog 2 weekjes werken en dan lekker vakantie....... :rolleyes:

groetjes Star :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoikes, fijn dat alles zo goed verloopt hé!!! Mja, ik was eerst ook wat bang voor die draadjes eruithalen, maar achteraf viel dat reuze mee!! Voordat ik er eigenlijk erg in had (ik dacht dat ze de pleisters eraftrok) zei ze...tis klaar! :lol:

Dat gevoel heb ik ook wel nog hoor, nu niet zozeer dat branden maar wel af en toe een steekje, gekriebel, en als ik mn bh uit heb...jongens toch...ik durf dan amper rond te stappen uit angst dat ze eraf zouden vallen :152:

Je bent dat niet gewend hé!! Mn littekens genezen goed (doe er nog wel gaasjes op, want zit net op de rand van mn bh) alleen heb ik nog een "beurs plekje aan de binnenkant van mn borst, trekt ook stilletjesaan weg. Verder alles goed hoor! Hoop wel dat ze niet meer slinken (ontzwellen) vind ze prima zo!! Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.