Ga naar inhoud

Star : 16 juli 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast star40

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Al een aantal weken volg ik jullie verhalen waar ik veel

informatie uit kan halen :35:

31 mei heb ik mijn 1e consult gehad bij dr Damen en vrijdag 16 Juli

is mijn grote dag.

ik heb nu 85b en wil graag een volle c

Dr Damen heeft mij geadviseerd voor 290cc achter de spier,

maar ik twijfel.....moet ik niet voor iets meer gaan zonder dat ik het balleneffect krijg?

Heb nog kontakt gehad met de kliniek en kan dit voor de operatie nog bespreken met dr Damen.

pfff. tis nu echt spannend :wacko: ..............

--------------------

Ben nu 2 weken verder na mijn BV. :1bouncingboobs:

Uiteindelijk het ik toch gekozen voor 320cc achter de borstspier , high profile.

2 dagen geleden zijn de hechtingen eruit gehaald geworden het ziet er heel mooi uit....

Ondanks de 1e week veel "spier"pijn heb ik er nog geen seconde spijt.

Uiteraard ben ik er nog niet want ik heb vandaag het gevoel alsof mijn borsten kunnen ontploffen en mijn huid is erg gevoelig......maar goed, zoals alle dames hier in dit forum moet ik GEDULD hebben.

groetjes Star :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi star

wat heb je dan een mazzel denk ik dan,want er zijn veel klinieken,waarbij je vlak voor de operatie niet meer kan veranderen van aantal cc,s.

vaak worden ze op voorhand besteld na je eerste consult,dus dat is wel prettig,dat je dan nog kan veranderen als je dat wilt,ja toch?

ik heb zelf ook een goede ervaring,mijn arts heeft alles op voorraad,en beter kan je niet treffen.

ben je er al een beetje klaar voor?

geloof je graag,dat de zenuwen je door de keel vliegen,maar je doet het voor een goed doel,en je word er mooier van,en voor je het weet,huppel je als vanouds weer rond,heerlijk idee toch :rolleyes:

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Star40, morgen is het zover!!! Goh, ik weet precies wat er nu door je heengaat hoor! Vorige week om deze tijd vertrok ik naar de WK, om 9.45 moest ik daar zijn vorige donderdag..En nu een weekje later weeral en ik ben superblij dat ik de stap gezet heb!!! Eindeljk, voor't eerst in mn leven kan ik zeggen dat ik :1boobs: heb, wow!!!

Over de maat, maak je geen zorgen hoor...ik denk idd wel dat als je zeker een maat omhoog gaat! Ik had een lege A cup en heb gevraagd om een "hopelijk" volle C. Dr.Visser heeft er toen zelf 380cc opgeschreven. Heb haar ook gezegd dat ik absoluut dat balleneffect ook niet wilde. En als alle verkleurigen weg zijn, komt dat wel goed denk.. :rolleyes:

Maar als je toch zou willen veranderen, als je binnenkomt om je daar in te schrijven, vragen ze nog's of je akkoord bent met het aantal cc. Je moet daar ook voor tekenen.

Ik wil je toch nu al héééééééél veel sterkte wensen morgen met jouw dag!!! Eén ding is zeker het zijn daar schatten van mensen in de WK in Genk en je wordt zo goed geholpen!!! Laat het maar over je heenkomen en voor je het weet, ga je naar huis met nieuwe :1bouncingboobs: (hihi, dat springen, is nog wel even af te raden hoor...auau!!)

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Hey star,

ik wil je ook heel veel succes toewensen voor morgen!

Bij Dr. Damen ben je in goede handen en zeker met de verpleegsters daar!

ze zijn daar echt super lief en stellen je zo op je gemak!

Ook ik heb nog gewisseld van cc toen ik op de operatie tafel lag.

Dr. Damen zou 240cc gestoken hebben maar ik vond dit echt wel weinig en na het vele twijfelen heb ik dan toch verteld dat het er niet zo super natuurlijk uit moet zien en uiteindelijk heb ik dan toch een 300cc gekregen!

Moet zeggen ben er echt super blij mee (al is het nogmaar 2 dagen geleden).

:D

Dus nogmaals heel veel succes! :D Het komt alleemaal wel goed!

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Star40, morgen is het zover!!! Goh, ik weet precies wat er nu door je heengaat hoor! Vorige week om deze tijd vertrok ik naar de WK, om 9.45 moest ik daar zijn vorige donderdag..En nu een weekje later weeral en ik ben superblij dat ik de stap gezet heb!!! Eindeljk, voor't eerst in mn leven kan ik zeggen dat ik :1boobs: heb, wow!!!

Over de maat, maak je geen zorgen hoor...ik denk idd wel dat als je zeker een maat omhoog gaat! Ik had een lege A cup en heb gevraagd om een "hopelijk" volle C. Dr.Visser heeft er toen zelf 380cc opgeschreven. Heb haar ook gezegd dat ik absoluut dat balleneffect ook niet wilde. En als alle verkleurigen weg zijn, komt dat wel goed denk.. :rolleyes:

Maar als je toch zou willen veranderen, als je binnenkomt om je daar in te schrijven, vragen ze nog's of je akkoord bent met het aantal cc. Je moet daar ook voor tekenen.

Ik wil je toch nu al héééééééél veel sterkte wensen morgen met jouw dag!!! Eén ding is zeker het zijn daar schatten van mensen in de WK in Genk en je wordt zo goed geholpen!!! Laat het maar over je heenkomen en voor je het weet, ga je naar huis met nieuwe :1bouncingboobs: (hihi, dat springen, is nog wel even af te raden hoor...auau!!)

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi K'tje...... zo op zicht voel ik me rustig en heb

ook de instelling genomen van ik laat het maar over me heen komen.

Heb wel al de hele dag maagpijn, denk toch dat dat de onbewuste zenuwen zijn.

Morgenvroeg om 07.15 vertrekken we moet me om 08.00uur melden.

Ben benieuwd hoe laat ik weer thuis ben.

Wanneer hebben ze bij jouw het verband eraf gedaan?

Hoop vannacht een beetje te kunnen slapen dan....

Zo ga nu nog effe wat poetsen in huis want dat zal de 1e week

wel op een laag pitje te komen staan.

alvast bedankt voor de lieve woorden.

grtjs Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi K'tje...... zo op zicht voel ik me rustig en heb

ook de instelling genomen van ik laat het maar over me heen komen.

Heb wel al de hele dag maagpijn, denk toch dat dat de onbewuste zenuwen zijn.

Morgenvroeg om 07.15 vertrekken we moet me om 08.00uur melden.

Ben benieuwd hoe laat ik weer thuis ben.

Wanneer hebben ze bij jouw het verband eraf gedaan?

Hoop vannacht een beetje te kunnen slapen dan....

Zo ga nu nog effe wat poetsen in huis want dat zal de 1e week

wel op een laag pitje te komen staan.

alvast bedankt voor de lieve woorden.

grtjs Star

Die zenuwen is normaal hoor..ik had het ook warm en koud tegelijk..wilde zelfs mn verloofde de auto laten omdraaien! Even knop omdraaien en ga ervoor!! Ik had geen verband. Toen ik uit de verdoving wakker werd, had ik al een sportbh aan. Ik had die moeten kopen in de kliniek zelf. Maar in diezelfde kliniek zijn er ook dokters die wel intapen, dus het hangt een beetje van dokter af denk ik. Op zich was ik wel blij dat ik alleen die bh aanhad..knelt al genoeg soms <_<

Mja, hou je maar rustig in het begin..heb je echt nodig hoor! Ik moet me alleen soms intomen, want wil af en toe teveel doen of toch tenminste proberen te doen. Mn blauwe/beurse plekken zijn iets verzwakt, maar op mn ene borst is één plek dan weer wat roder geworden..kben al bang dat er iets is, dat ik teveel heb gedaan :unsure:

Of mss moet het er daar nog uitkomen? Hopelijk geneest en verbetert het elke dag...Al bij al, ik ben toch superblij met mn :1boobs: En morgen jij hé!!! Ik duim voor je!! Ontzettend veel sterkte en alvast een goed herstel :71:

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Heel veel succes! Ik ben met 300cc van een 75B naar een 75D gegaan.

Groetjes

Ja?

Wel ik had ook een 75B en ze hebben er ook 300cc ingestoken achter de spier maar volgens mij heb ik toch wel iets meer dan een D... Ze zijn echt zoo groot!

In de galerij vind je er een foto van.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Yes ik heb ze :1bouncingboobs:

Pfff wat is me het tot nu toe mee gevallen......

vanochtend om 08.00uuur aangekomen in Genk,

wachten tot ze je komen halen (zenuw zenuw)

Nu wist ik t niet zeker, maar toen ze haar naam riepen...ja hoor Kelly

zat ook in de wachtkamer. hebben elkaar helaas niet gesproken denk van de zenuwen.

Ik heb heel lang moeten wachten voordat ze me op mijn kamer kwamen halen ging pas om 10.30 naar de OK.

Moet zeggen ze stellen je echt op je gemak en die narcose is echt peanots (hier maakte ik me de meeste zorgen om)

Nou om 13.30 uur zat ik alweer in de auto richting huis, niks misselijk en ook niet echt pijn...ja zo'n spierpijn gevoel maar als t daar bij blijft.

Ik heb trouwens de het cc aantal samen met dr Damen op t laatste moment nog besproken. ipv 290cc heb ik nu 320cc.....

wauw, heb nu een spleetje tussen mijn borsten...niet te gelovern.

Nou ik hoop dat mijn verdere herstel ook zo verder gaat, dan heb ik me echt voor nils zoveel zorgen en zenuwen gemaakt.

groetjes Star

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.