Ga naar inhoud

Bang voor narcose


Mootje87

Aanbevolen berichten

Ik was ook heeel bang voor de narcose..dit sprak ik ook uit tegen de anesthesist en iedereen was zo lief en grapjes maken...en achteraf stelt het echt niks voor. Werd beetje duizelig zag alles draaien..maar niet vervelend duizelig maar wel lekker en met 2sec sliep ik. Zo raar voor je gevoel word je 1 sec later weer wakker haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie dit is zo'n grote droom van me dat ik het niet door me angst wil laten verpesten ik wordt 6 juli geopereerd ben erg nerveus omdat je gewoon niet weet wat je te wachten staat alleen dat een grote droom uitkomt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was mijn eerste keer en vond het heerlijk!!!! Lekker gezellig praten met ze en zonder dat je eigenlijk bewust van hebt ben je weg en word je binnen no time weer wakker.. 

Zou me om de narcose zeker niet druk maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden dank je jullie wel ik ga proberen om het allemaal over me heen te laten komen uit eindelijk krijg ik er wat moois voor terug en blijf maar denken me bevalling heb ik heel goed en makkelijk ervaren zonder enige pijnbestrijding dan moet dit ook lukken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Mootje87:

Meiden dank je jullie wel ik ga proberen om het allemaal over me heen te laten komen uit eindelijk krijg ik er wat moois voor terug en blijf maar denken me bevalling heb ik heel goed en makkelijk ervaren zonder enige pijnbestrijding dan moet dit ook lukken 

Haha zo denk ik ook altijd...ik kan ook 2x makkelijk bevallen dan kan ik alles 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.