Ga naar inhoud

High of low profile


Aanbevolen berichten

Hallo dames, :rolleyes:

Lees veel over high en low profile.

Maar daarmee vraag ik me af wat er nu eigenlijk mee wordt bedoeld.

Wie kan me hiermee verder helpen.

Ga zelf maandag voor een dual plane, anatomisch.

Nog tips voor de pijn?? Hoor ik ook graag.

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

low is plat en breed

moderate is er tussen in

high is smal en meer projectie naar voren.

En extra high nog meer ;)

High wordt vaak gebruikt als je smal bent omvang 65/70 en als je meer bolling aan de bovenkant wilt.

Moderate is het natuurlijkst zeg maar.

Het is net ook wat je mooier vind, de 1 is dus platter en de andere puntiger.

En met anatomische heb je daar nog veel meer keus in, omdat je dan ook breed en minder hoog kan nemen maar bijvoorbeeld ook weer smal en wel hoog, of smal en en laag etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor.

rond is zeg maar breed 12 cm hoog en dan automatisch ook 12 cm hoog natuurlijk ,anders is hij niet rond :)

Anatomisch kan ook 12cm breed zijn maar wel 13 cm hoog, daarom heb je daar veel meer maten in.

Nog even voorbeeld van high en low zal even mijn prothese nemen als voorbeeld.

moderate 345cc= 12.5 cm en 4.2 projectie.

Maar in high (full) is hij 12 cm en 4.9 projectie (smaller en hoger dus)

En in extra high is hij zelfs niet in die maat.

Dan zou bijvoorbeeld 310 cc 11cm en 5.4 projectie zijn. (smal en heel bol zijn).

Ik wou graag high omdat ik bol mooi vind maar ik ben best breed gebouwd en zou dat veel te smal voor mij zijn en zouden het meer madonna tietjes worden ;)

Nou nu ga je wel heel duidelijk je consult in, maar goed je pc ziet gauw genoeg wat het beste is voor jou hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Even een oud topic heropenen

Ik heb zelf medium profile gekregen terwijl ik aangegeven heb dat ik veel bolling van boven wil, en ik ben smal (70 cm)

Waarom zou de dokter dan toch gekozen hebben voor medium?

Ben me een beetje druk aan het maken dat het dadelijk niet wordt zoals ik wilde.... (ik ben nog maar 11 dagen po)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je maar niet druk meid waar we over praten is mm (heel klein dus) maar waarschijnlijk had je wat breedere borsten daar moet ook naar gekeken worden ;)

Ik heb high gekregen terwijl ik geen bolling wilde maar mn borsten waren klein en smal had anders heel gek geworden hihi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor.

rond is zeg maar breed 12 cm hoog en dan automatisch ook 12 cm hoog natuurlijk ,anders is hij niet rond :)

Anatomisch kan ook 12cm breed zijn maar wel 13 cm hoog, daarom heb je daar veel meer maten in.

Nog even voorbeeld van high en low zal even mijn prothese nemen als voorbeeld.

moderate 345cc= 12.5 cm en 4.2 projectie.

Maar in high (full) is hij 12 cm en 4.9 projectie (smaller en hoger dus)

En in extra high is hij zelfs niet in die maat.

Dan zou bijvoorbeeld 310 cc 11cm en 5.4 projectie zijn. (smal en heel bol zijn).

Ik wou graag high omdat ik bol mooi vind maar ik ben best breed gebouwd en zou dat veel te smal voor mij zijn en zouden het meer madonna tietjes worden ;)

Nou nu ga je wel heel duidelijk je consult in, maar goed je pc ziet gauw genoeg wat het beste is voor jou hoor :)

sorry maar wat ik hier lees klopt volgens mij niet helemaal.

ik heb rond protheses, maar die zijn alleen aan de onderkant rond zeg maar, 12 cm en naar boven maar 7 cm....

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry maar wat ik hier lees klopt volgens mij niet helemaal.

ik heb rond protheses, maar die zijn alleen aan de onderkant rond zeg maar, 12 cm en naar boven maar 7 cm....

Schiet mij maar lek, maar zover ik weet is dat toch echt anatomisch!

Of ik moet je helemaal verkeerd begrijpen met onder- en bovenkant.

Rond is rond. Wat kan is dat de jouwe 12 cm rond zijn en 7cm dik? Bedoel je dat misschien?

Dus van voor- naar achterkant 7 cm? Van je borstkast naar je tepel zeg maar, dat bedoel ik met 'dik'.

Dat is wat Butterfly hierboven schrijft over projectiematen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk aan de hand van je foto's je borsten zijn best breed (al ben jij mooi slank) :136:

Anders plaatsen ze protheses die smalller zijn als je eigen borst is ook zo gek hihi

Je hebt veel cc's dus die bolling krijg je wel hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.