Ga naar inhoud

Wellnes kliniek. Dr verdonck


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Wie heeft goeie commentaar over de wellnes kliniek in Genk!!!

Ik ben daar een jaar geleden ongeveer met Dr verdonck op gespregeweest,maar lees hier op dit Forum ook veel over andere chirurgen die in de wellnes kliniek borstvergrotingen doen. Wie vinden jullie het beste daar en zijn er meiden die met Dr verdo'ck zelf ook geweest zijn voor hun operatie????? 

  Wat vinden jullie van hem.

 

 

                 Gr. Minniboobs.  Xxx :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo bedankt voor je reactie.

Ik voelde me ook wel direct op mijn gemak bij dokter verdonck en hij legde me ook wel alles heel goed uit dat vond ik wel fijn eraan.

En is je afspraak voor je operatie nu vast gelegd. 

 

             Gr. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook naar Dr. Verdonck in de Wellnesskliniek geweest. Beviel me heel goed! Hele aardige en kundige arts, fijne vpk en maar een paar uurtjes in de kliniek hoeven zijn (van 10 tot 3). En toen ik eens vragen had, kon ik heel snel terecht voor een controle door de dokter zelf en toen super geholpen :) 

En t is niet ver rijden voor ons ;) 

Ik heb ook al goede verhalen gelezen van dr. Damen, maar dr. Verdonck is topfavoriet hier :49:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdonck is een super chirurg, echt een lieve man wat geweldig werk levert en staat ook hoog aangeschreven op dit forum!! Ben zelf 10 juni geopereerd maar dan in zijn prive kliniek Belgian Breast Clinic omdat ik graag de motiva implantaten wilde. Kon binnen 1,5 week terecht en kon binnen 3 uurtjes weer naar huis! 

Ik ben zeer tevreden!! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo bedankt voor je reactie.

Ik denk ook dat ik ga gaan voor verdonck nog wat sparen en trug eens een afspraak maken bij hem ben al eens bij hem geweest maar dat is al ongeveer een jaartje geleden heb die map zelfs nog liggen dat hij mee geeft als je op consultatie bij hem geweest bent. 

Als alles goed mee zit hoop ik dat ik in september mijn operatie kan plannen.:)

 

                      Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.