Ga naar inhoud

Shanniexoxo : 27 juni 2016 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

onlangs heb ik mijn consult gehad in de wellness kliniek bij dr. Van Zele. Mijn voorsituatie nu is een kleine 75a. Ik wil graag op een grote c/kleine d uitkomen in cupmaat. Op mijn consult heeft. Dr van Zele me verteld dat er niet meer in zal gaan dan 300cc achter de spier omdat ik niet echt veel ruimte heb. Maar ik zou wel op een mooie maat uitkomen wat goed bij mijn lichaam past ( ben namelijk best slank). Dus ik ben erg benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. 11 juli is mijn operatie. Nog maar 2 weken!! Ik heb bewust voor de wellness kliniek gekozen omdat ze daar werken met een slaapverdoving. Dit vind ik persoonlijk fijner dan een algehele narcose. Ik heb namelijk een half jaar terug een maag-slokdarm onderzoek gehad ook onder slaapverdoving. Toen ik wakker werd voelde ik me super goed. Maar nu vraag ik me af of er anderen zijn die ook in de wellness kliniek zijn geopereerd onder slaapverdoving en hoe jullie je voelde toen jullie wakker werden. Zijn jullie misselijk geweest? Vraag me dit af omdat de ingreep van een borstvergroting langer duurt dan zo'n maag slokdarm onderzoek. Ook miss iemand met dezelfde voorsituatie als mij ongeveer? Die ook 300 cc heeft gekregen? Ben zo benieuwd. Lees graag jullie reacties! Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shanniexoxo wat leuk dat je daar gaat ben er gisteren voor een bv geweest nij dr van zele. Die slaapverdoving is super ik werd wakker gemaakt en was meteen springlevend heerlijk gewoon dat was wel anders met mijn eerdere opraties onder algehele narcose. En nee totaal.niet misselijk of duizelig geweest. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shanniexoxo ik heb zelf 425cc achter de spier laten zetten en ook de monoblok xp. Maandag na de operatie dacht ik als dit alles is, helaas toen de verdoving in de borstholte in de nacht begon uit te werken echt pijn gehad. Wel dragelijk hoor met de medicijnen. Gisteren flink last gehad met rechtkomen en vandaag al een heel stuk beter. Maak je maar niet druk ze zijn daar super! En de last erna valt ook mee als je de meficatie maar inneemt. En ja wat een gewicht ineens aan de voorkant haha. Spannend voor je ik ga je volgen. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Anouk78:

@Shanniexoxo ik heb zelf 425cc achter de spier laten zetten en ook de monoblok xp. Maandag na de operatie dacht ik als dit alles is, helaas toen de verdoving in de borstholte in de nacht begon uit te werken echt pijn gehad. Wel dragelijk hoor met de medicijnen. Gisteren flink last gehad met rechtkomen en vandaag al een heel stuk beter. Maak je maar niet druk ze zijn daar super! En de last erna valt ook mee als je de meficatie maar inneemt. En ja wat een gewicht ineens aan de voorkant haha. Spannend voor je ik ga je volgen. Succes

Ja het is zo spannend nu. Tijd gaat me niet snel genoeg! Hoop voor je dat je snel minder pijn gaat hebben. Fijn om je berichten te lezen dat het wel meevalt als je de medicijnen optijd inneemt. Je krijgt er wel iets moois voor terug:wub:. Ik houd je op de hoogte!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Flowaatje:

Hoi Meid,

Spannend je operatie is bijna zover :)))

Op 12 juli staat mijn operatie bij Dr. Nio gepland in de parkkliniek. Monobloc hydrogel dual plane 480 cc

Nu is alleen het probleem dat ik helemaal panisch ben voor de narcose. 

2 dagen non stop op google gezocht. Bang niet meer wakker te worden en dan mijn dochter achter te laten omdat ik zo nodig grotere borsten wil.

Helaas las ik toen nog wat veel ergers: awereness....wakker worden tijdens de operatie en dit niet aan kunnen geven.

Ik flipte de pan uit, volledige paniek. Parkkliniek gebeld om te praten met een anesthesist.  Dit ging niet zo 1 2 3

Toen de anesthesist me belde legde ik hem mijn angst uit. Zijn reactie: en wat wil je nu dat ik zeg dan, of je doet t of je doet t niet het is een eigen keuze deze operatie en niet medisch noodzakelijk. 

Een beetje verdrietig door het onbegrip wilde ik bijna afzeggen.

De angst en onrust bleef.

Totdat ik las van de slaapverdoving in de Wellness kliniek.

Er viel  een deken van 20 kilo van mijn schouders. Ik begon als een idioot rond te springen. 

Dit wil ik!!!!

Nu vraag ik mij wat dingen af nl de prijs van de monobloc hydrogel en of de slaapverdoving ook bij dual plane kan?

En dr van Zele of Dr. Verdock?

Wie adviseert mij :)))

Heel veel succes met de voorbereidingen en vooral heel veel plezier en een goed herstel.

Xxx

Heey! 

Ik snap je ongerustheid zeker. Erg vervelend dat je zo'n reactie dan krijgt. Dit is ook een van mijn redenen geweest om naar de wellness kliniek te gaan. De monobloc hydrogel implantaten kosten bij de wellness kliniek 3950 excl. btw. En bij ongeveer alle borstvergrotingen wordt die slaapverdoving gebruikt hebben ze mij verteld. Ik krijg ze achter de spier (hoog profiel) en dat wordt ook gewoon onder slaapverdoving gedaan. Dus neem aan dat dat bij een dual plane plaatsing ook zo zal zijn. Maar daarvoor kun je miss beter contact met hun opnemen om daar zeker van te zijn. Ik ga bij dr. Van Zele en ben heel tevreden over die man. Luistert naar je wensen maar is ook heel realistisch. Over verdonck hoor ik ook allerlei goeie dingen! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowaatje oh oke. Ja mijn grootste zorg was om in de narcose te blijven hangen. Ik heb al eens eerder slaapverdoving gehad. Kreeg indd wat dingen mee die de verpleegster zeiden maar leek alsof het een rare droom was haha. Dan zal ik als ik jou was indd nog eens contact opnemen met de parkkliniek^_^

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Shanniexoxo!

ik wordt 8 augustus geopereerd door dr van Zele ook in de wellnesskliniek. Ik krijg waarschijnlijk ook 300cc dual plane geplaatst. Hij adviseerde in eerste instantie 260-280 Ben alleen zelf nog beetje aan het twijfelen over de maat hihi. Heb nu een cup B, ben ong 163 en 48kg ook best smal. Hoop wel op een d uit te komen maar niet super heftig groot haha waar hoop jij op uit te komen? 

Ps ik krijg de 300cc siliconen soft one ipv hydrogel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @Daantje1234!

mij adviseerde dr. Van Zele ook 260-280. 300 cc zou ook nog kunnen. Had op consult maar gekozen voor 280. Na lang nadenken heb ik hem toch maar een mailtje gestuurd om voor 300 cc te gaan. Omdat veel vrouwen hier op het forum zeggen dat je het beste de grootste maat kan pakken als je twijfelt. Ik krijg ook de soft one siliconen. Ik hoop op een volle c uit te komen:D. Leuk dat je ook daar gaat! Voor mij nu nog 6 dagen. Zo spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Shanniexoxo:

 Heey @Daantje1234!

mij adviseerde dr. Van Zele ook 260-280. 300 cc zou ook nog kunnen. Had op consult maar gekozen voor 280. Na lang nadenken heb ik hem toch maar een mailtje gestuurd om voor 300 cc te gaan. Omdat veel vrouwen hier op het forum zeggen dat je het beste de grootste maat kan pakken als je twijfelt. Ik krijg ook de soft one siliconen. Ik hoop op een volle c uit te komen:D. Leuk dat je ook daar gaat! Voor mij nu nog 6 dagen. Zo spannend!

@Shanniexoxo haha wat grappig beetje dezelfde situatie dus:PIk dacht inderdaad ook beter te groot als te klein! Spannend voor je nog 6 dagen, ik knijp hem al en moet nog 5 weken wachten haha. Wens je alvast heel veel succes, maar dat gaat vast goedkomen:D Ik ga even kijken of ik je kan volgen ben wel benieuwd hoe het allemaal gaat bij je! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje1234 haha ja we hebben eigelijk een soort gelijke situatie. Hoop echt op een volle C / kleine D uit te komen. Pff die 6 dagen gaan nu zo langzaam voorbij! Moet me maandag al om 07:50 uur melden bij de aanmeldbalie. Lekker vroeg dus! :D Ik zal een operatie verslag plaatsen als het gaat maandag nog, en anders dinsdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.