Ga naar inhoud

Katola : 1 juni 2016 : Dr. Smits : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Wat een leuke forum hier moest ik wel lid van worden natuurlijk!

Ik ben Katja en heb op 1 juni een benelli borstlift gehad met ronde prothese (200 cc). Zelf werkte ik fulltime in de horeca maar vanaf 1 juni was ik gestopt omdat ik weer zou gaan beginnen met een studie. Genoeg gespaard om een tijdje goed te leven zonder te werken dus kan ik alle rust nemen tot ik genezen ben. En waneer ik weer ga starten met mijn studie neem ik natuurlijk ook weer een bijbaantje in de Horeca!

Mijn borsten heb ik laten doen bij F. Smits in de kliniek Boerhaave. Dag van de operatie ging alles heel fijn, ontzettend aardig personeel en ik voelde me erg op mijn gemak. Voor ik het wist zat ik al in de auto onderweg naar huis.

Ondertussen ben ik al 3 weken PO en heb tot nu toe geen last gehad van erge pijn. Alleen wel een paar dagen erge pijn gehad in mijn oksel en deze waren ook erg opgezwollen. Geen paracetamol geslikt want de pijn was te doen. Veel korstjes rond mijn tepels en een open wond waar pus uit komt, hier heb ik hecht pleisters op gekregen. Helaas heb ik vanmorgen ontdekt dat de onderkant een stukje open is gegaan bij de plooi waar de prothese in is gegaan. Borsten zien er goed uit nog niet helemaal tevreden maar alles is nog aan het genezen en ongelijk. Dus ik wacht rustig af. Helaas voel ik me nog niet prettig met mijn nieuwe borsten en hoop ik dat alles voor eind juli genezen is omdat ik dan op vakantie ga. 

Duimen maar.:rolleyes:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

De eerste weken na een bv en lift zijn borsten ook nog helemaal niet zo mooi, ze zijn volop aan het genezen, en veranderen voorlopig de eerste 6 weken heel erg van vorm, daarna nog geleidelijk aan, ook moeten de protheses nog in gaan dalen, en dat heeft tijd nodig.

Heb je wel aan je pc doorgegeven dat er plekjes open gaan, wat helaas wel vaak voorkomt na een lift.

Hou het wel goed in de gaten,en als je merkt dat het erger word, er ook uit het wondje aan de onderkant viezigheid gaat komen, of dat het rood en/of warm word, en als je bijv verhoging of koorts gaat krijgen, wel even aan de bel trekken.

Maak je niet al te druk om de vorm nu, word echt met de tijd steeds mooier.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.