Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Is er toevallig iemand die een borstvergroting is ondergaan en na een jaar (of langer) een borstlift. Kon je toen ook je protheses behouden?

Ik heb vorig jaar een borstvergroting ondergaan maar vind dat mijn borsten heel erg hangen. Ik zou nu graag een lift willen laten doen, maar met nieuwe protheses ben je gelijk weer het dubbele kwijt van een normale borstvergroting. Is er ook iemand die ervaring heeft bij dr Patrick Dedoncker? Ik kan wel wat verhalen vinden maar zijn allemaal best oud. Misschien omdat het een arts uit Belgie is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Ik zit in dezelfde situatie als jij en ben ook aan het informeren om een borstlift te doen.. Heb al met 2 artsen gesproken en volgende week heb ik weer een consult. Mijn borsten zijn sinds vorig jaar na mijn borstvergroting ook meer gaan hangen en heb nu dus een beetje spijt dat ik niet gelijk een lift heb gedaan. De arts die bij heeft geopereerd had het afgeraden dus toen heb ik een borstvergroting gedaan op zijn advies.

Wat ik begreep van 1 arts is dat je wel de protheses kunt behouden voor dezelfde prijs, tenzij je kleiner of groter wilt, maar niet alle artsen werken op die manier.

Verder weet ik niets van dokter Dedoncker.

Succes met het maken van je beslissing!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo dames. Even een vraagje aan jullie. Hebben jullie dit ook al met jullie pc besproken? Jouw pc heeft uitdrukkelijk gekozen voor een bv zonder lift terwijl jij toen al aangaf of een lift niet beter was? 

Erg jammer dat jullie na een jaar al zo ontevreden zijn en dat zou toch niet mogen :(

Misschien valt er nog wat te regelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.