Ga naar inhoud

Daisy1984 : 23 juni 2016 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Beste meiden,

Ik heb in 2004 een afschuwelijke ervaring gehad bij Linea Aesthetica. (Hier ga ik een andere keer dieper op in). Echter ben ik er achter gekomen dat deze kliniek met PIP implantaten heeft gewerkt, en nu wil ik direct een wissel van siliconen. NA zorg was ver te zoeken, en ik heb nooit officieel op papier mijn operatie gekregen. Dus wat heb ik nu in mijn lijf? 90% kans op PIP, en 10 % kans dat het wel goed is gegaan.

Zijn hier meerdere meiden, die PIP hebben gekregen en een wissel hebben ondergaan? En vooral bij de kliniek in Brussel? Die inmiddels failliet is gegaan?

Ik heb inmiddels mijn huisarts. CZ en nieuwe kliniek benaderd hoe en wat te doen.

Aanstaande dinsdagavond een intake gesprek bij Velthuis kliniek in Hilversum. Ik ben heel benieuwd wat haar visie gaat worden!

Ik heb een borst waarvan ik de prothese beet kan pakken en draaien. En vooral heel veel deukjes (niet zichtbaar).

Inmiddels 2 kinderen verder, dus ze zijn ook minder vol als in het begin!

 

Graag lees ik jullie ervaringen met deze kliniek, PIP en een siliconen wissel!

Sorry beetje hak op de tak, maar ben ineens nerveus om dit traject weer in te gaan.

Nu inmiddels 31 jaar en 2 kindjes verder :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal! Ik ben Daisy, 31 jaar jong, woon samen en ik heb 2 fantastische kindjes van 2 en 5 .

12 jaar geleden van cup AA naar een volle cup C gegaan, helaas bij een verkeerde kliniek Linea Esthetica. (Dr Ada). Waarschijnlijk (heb geen documentatie) is er pip geplaatst dus ik ben nu volop bezig met oriënteren naar een wissel en of het vergoed gaat worden etc etc. Verwijzing huisarts binnen, intake gepland en CZ geeft morgen een terugkoppeling.

Spannend he!

Ergens nog een kleine kans, dat er geen PIP in zit. Maar het voelt niet goed. Ik kan de prothese draaien, ik voel bubbeltjes, als ik buk zakt 1 prothese helemaal . En gevoel is niet aangenaam, eigenlijk al vanaf het begin niet.... 

Aanstaande dinsdag naar Velthuis kliniek in Hilversum, en ben heel benieuwd wat zij gaat zeggen. Ze kan natuurlijk niet oordelen van de buitenkant. Maar de receptioniste zei ook al... Oh Linea, ja die hebben veel PIP implantaten gezet... Oef!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Daisy,

Zeker spannend zeg! Kan me goed voorstellen dat het best wat stress oplevert als je mogelijk PIP-implantaten hebt. Velthuis is in ieder geval een goede kliniek, dus die kunnen je vast helpen. Heb je een consult bij van Moojen? Ik heb daar eind v/d maand ook een afspraak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Oei, vreselijk dat jij misschien ook een 'slachtoffer' bent van het pip-schandaal. Ik hoop voor je dat het niet het geval is, maar goed.. Als het wel zo is, dan is het goed dat je nu de stap zet om er iets aan te laten doen. Heb jje ook iets van lichamelijke klachten of zo?

Er is hier een subforum, waar alle verhalen van PIP zich verzameld hebben. Misschien dat je daar iets aan hebt. Dat is hier te vinden:

http://www.borstenforum.com/forum/171-verwijdering-vervanging-van-pip-implantaten/

Ga je naar dr. Moojen-Zaal voor je consult?

Alvast heel veel succes met je consult. Hopelijk is het op korte termijn voor jou op te lossen, en heb je eindelijk zekerheid over wat er in je lichaam zit/zat.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Daisy1984:

Dank je wel! Ik was alles al kwijt hahahaha...

Ik ben hier 12 jaar geleden ook lid geweest, helaas niets meer terug te vinden. Wellicht hebben jullie een archief?

Ik ga even neuzen bij het andere topic over PIP dank je wel!

12 jaar geleden bestond borstenforum. com nog niet. Dit forum is pas opgericht in 2009.

Jij zult lid geweest zijn van borstenforum.nl Dit bestaat echter niet meer zover ik weet. Is een paar jaar geleden van ellende uit elkaar gevallen .

Als je vragen hebt, horen we het hè!  Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hai Daisy1984, jaren terug heb ik ook mijn borsten laten vergroten via Linea, in België. Schrok ook toen ik hier las dat ze met PIP werkten toen. Ik heb ook nooit papieren gekregen waarop stond wat ik precies in mijn lijf had. Op een kladje (waar de arts toen het te betalen bedrag op schreef) had ik ook staan 240cc, dus ben er altijd vanuit gegaan dat dat erin zat. Gelukkig nooit klachten gehad, en een wissel gedaan omdat ik ze te klein vond, en niet omdat ik dacht dat ik PIP had. Toch was het fijn om te horen na mijn wissel dat het idd geen PIP was en dat de protheses die erin zaten nog intact waren. Wel was er 1 gedraaid, maar daar heb ik nooit iets van gemerkt. Mijn vriendin (destijds hebben we het samen gedaan, zelfde dag, zelfde arts) is nu drie kinderen verder, en kan zo haar prothese vastpakken als ze voorover buigt....... Voor de rest heeft ze geen last. Dus misschien heeft het te maken met het groter en kleineer worden van de borsten ivm zwangerschap en borstvoedingen enzo.

Ik hoop dat jij geen PIP blijkt te hebben, en dat je een goed gevoel hebt bij de kliniek waar je heen gaat. Veel succes! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Operatie verslag volgt!

van 300 cc naar 375 cc mentor high profile  

12 jaar geleden een vreselijke operatie gehad in Belgie bij Linea, dr Adda

van een aa cup naar een C Cup met 300 cc. Wakker geworden tijdens operatie en na 1 sec wakker na de operatie gelijk weg en naar de auto. Nazorg was er niet.

 

nu 12 jaar later en 2 kindjes verder was ik er niet helemaal gerust op. De protheses voelde niet helemaal lekker  en door het aankomen van mijn zwangerschappen veel ruimte over.

daarom voor iets meer cc gekozen.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Tessa ik lees nu pas je verhaal!

ik had hetzelfde als je vriendin! Daarom nu van 300 cc naar 375 cc.

klein beetje meer. Ik ben niet zo groot anders wordt het te bij mij. En manlief vindt te groot ook niet mooi. 

Ik ben inmiddels geopereerd, en het is een hele verademing bij de velthuis kliniek. Wat wordt je daar in de watten gelegd. En wat een heerlijk en lief personeel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vrouw van een collega heeft ook pip gehad. Na de vervanging voelde alles weer goed en vertrouwd. Zij is ook bij Velthuis in Hilversum geweest, dus daar zit je hoe dan ook goed! Voor haar voelde alles weer zoveel prettiger en het was het waard voor haar. Alleen al die rust. Hopelijk kan jij ook weer gauw gerust door! Super bizar ook dat je officieel niets op papier hebt... Hoop voor je dat het gauw goed komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! Ik voel mij nu best al goed! 2 dagen later hihi.

Ze waren gelukkig nog wel intact, en niet gescheurd, dat scheelt! Makkelijker eruit halen. Ik zou iedereen Velthuis aanraden, wat een vakkundige vrouw is Laura. En je komt echt in een warm bed terecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie verslag 23 juni, Hilversum - Velthuis Kliniek


Donderdagochtend, vandaag is de dag! Manlief maakt de kindjes klaar en ik blijf nog even liggen.
Want tja ik mag toch niets eten of drinken haha. Half 9 zijn de kindjes weg, en ga ik op mijn gemak nog even een lekkere warme douche nemen.
Dat kan straks niet meer, dus dubbel van genieten. 9.15 zitten we in de auto. Op tijd gaan we weg, want het is de dag dat er code rood voorspeld is.
Gelukkig valt alles mee op de weg en zijn we er 10.15.
Nog even stiekem 1 sigaret en dan naar binnen.
Ik word super lief geholpen aan de balie, en daarna gaan we foto's maken. De before foto's (!)
Ik heb geen lelijke boobs, maar het voelt niet goed. In een rare kliniek in Belgie laten plaatsen en op mijn 19e.
Mijn lichaam is veranderd na 2 zwangerschappen en ik kan 1 prothese letterlijk vastpakken als ik buk.
Er is in de tijd 300 cc geplaatst, en in overleg gaat er nu 375 cc in.
Heel groot staat bij mij niet, al vind ik sommige foto's echt super mooi hoor dames! WOW~
Nadat de foto's zijn genomen, mag ik nog even wachten en eigenlijk na 5 minuten mag ik al mee gaan.
Oef dat is snel. Snel een kus aan manlief en daar ga k met mijn tasje.
Ik ben de rust zelfe (altijd)... en maak me dan ook niet druk. Ik ben in goede handen.
Dan mag ik een mooi jasje aantrekken en slofjes. Per abuis doe ik het jasje verkeerd aan, met de billen eruit....
Hahahaha toch een beetje nerveus misschien? Ik moet het jasje aan als een badjas.
Dan ga ik naar het bed, en zie verschillende mensen liggen. Dat vind ik wel een beetje gek.
Halloo hier ben ik, ik kom voor nieuwe tieten hahaha.

Op bed, word ik geprikt voor het infuus.
En de anasthesist komt even langs. Ik maak hem wel duidelijk dat ik absoluut niet wakker wil worden tijdens de operatie.
Dit is namelijk wel in Belgie gebeurd, vreselijk! Hij verzekerd mij dat het goed komt, en mij lekker laat slapen.
Dan komt Dr Mooijen - Zaal langs, en moet ik recht op gaan zitten. Ze tekent het allemaal netjes af. Ze vraagt ook of het gaat want ik zie er zo rustig uit :-).
Ja hoor gaat prima!

Dan mag ik aan de hand meelopen naar de operatiekamer, en mag ik plaats nemen op een heerlijk verwarmd bed.
Ahhhhh lekker! He daar is de anathesist weer, en die zegt dat hij eerst een pijnstiller erin spuit, en daarna de verdoving.
Ja hoor is goed, en ik staat naar het plafond. En staar... en staar.. en ik denk wat duurt het lang... DR Mooijen zit te wachten op de bank.
En ik kijk naar links, anesthesist wacht ook... en weg ben ik.

Ik ben rond half 12 geopereerd, en rond 12.15 word ik wakker. Er wordt gezegd dat ik niet zo veel moet bewegen.
Meid wat ben jij druk, doe rustig ;-)
Oke, ik ben wakker... nu al gebeurd? WOW, wat snel. Even spieken. Ja hoor nieuwe boobs, waar de zwaartekracht nog niet is ingeslagen.
Mooooooi. Dan komt Dr Mooijen met mijn oude protheses, niet zeker f het pip is merknaam is weg. Maar ze zagen er nog prima uit.
Dat is ook een hele geruststelling. Even nieuwe boobs bewonderen in de spiegel. WOW. Mooi!

Kom maar door met een bakje koffie en een beschuitje. Heerlijk alles snel op! Wat had ik een honger!
En nu... wanneer mag ik naar huis? 2 uur, half 3.
Uhhhh wat...? Het is 12.45.... Ik voel mij goed, en wil naar huis.
Lekker mijn eigen bed in. Voel je je echt goed? Ja!
Ik mag gaan! Manlief bellen, die net een broodje wilde bestellen, kom maar terug!

EN daar ga ik. Ik wil mijn tas oppakken. Ho ho dat mag jij niet.
Oeps dat gaat nog lastig worden. Eigenwijze ik! Met 2 kindjes van 2 en 5 :-)...

Wordt vervolgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, leuk verslagje, fijn dat alles zo goed is gegaan. Ik ben 24 juni geholpen en ik voelde me ook al gelijk zo goed. Ik moet ook heeeel erg oppassen dat ik niet teveel doe. Ben al stiekem beetje aan t rommelen in huis als mijn man niet kijkt haha. Hoe gaat het nu met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!

Leuk verslag haha, maar eigenwijsheid kun je nu niet gebruiken, het gaat toch om je herstel ;) 
Stiekem dingen doen, daar heb je ook alleen maar jezelf mee, als je dat zou doen haha... Je houdt je lichaam namelijk niet voor de gek.
 

Wat gek trouwens, dat de merknaam van de prothese af gesleten was.. Apart! Maar gelukkig waren ze nog heel idd... dat moet een hele opluchting zijn :35: 

Ik pas even een klein beetje aan aan je titel, zodat ie op de rest lijkt.

Een heel goed herstel gewenst, en ziet er trouwens nu al mooi uit in bh he!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gaat hartstikke goed hier! Ik neem wel mijn rust hoor zolang het nog kan. Dinsdag weer werken...

en jij?

ik zal morgenochtend even een nieuwe foto maken. Boobs zien er al netjes uit! Weet alleen niet wanneet ik de hecht pleisters eraf moet halen ben wel benieuwd hoe het daar eruit ziet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.