Ga naar inhoud

Pieterke : mei 2008 : Dr. Molenaar : Bethesda Ziekenhuis : Hoogeveen


Gast Pieterke

Aanbevolen berichten

Gast Pieterke

Hallo,

Ook ik wil mij hier even voorstellen. Ik heb met 54 jaar een BVK gehad en er nog geen dag spijt van gehad. Van 95 G/H naar 85C. Ruim 1 pond per borst is er afgegaan. Wel enige complicaties gehad maar die wegen niet op tegen het mooie resultaat. In mijn rechterborst zit nog steeds een grote harde plek. Waarschijnlijk litteken- of vetweefsel. Dit moet vanzelf weggaan in max. 14 maand. Nog even een paar maanden geduld hebben. Ik ben geopereerd in het Bethesda ziekenhuis in Hoogeveen door Dr. Molenaar. In het Bethesda heb ik een hele goede begeleiding en nazorg gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi pieterke

wat fijn om toch weer wat bekenden op dit forum tegen te komen ..... :rolleyes:

ja ik ben nog steeds blij met het resultaat..haha

alleen het herstel kan me niet snel genoeg gaan, ach ja je voelt je goed en toch ben je nog enigzins beperkt in bewegingen e.d

maarja als het geduld dan wordt beloond met een paar mooie nieuwe borsten heb ik het er graag voorover hoor.

ik ga weer es even op zoek naar meer bekenden ....moet wel wennen hoor dit forum het is toch net weer even anders allemaal.

:53: annita

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.