Ga naar inhoud

Als Belgische naar Nio (Olvg)


AAA-cupje

Aanbevolen berichten

Ik zou graag op consultatie bij Nio gaan, maar ik woon in België. Hoe gaat dat dan? Ik heb hier al gelezen dat je een verwijsbrief nodig hebt, moet dit dan ook voor als je van België komt? En moet je zo'n consultatie dan betalen? 

Zijn hier eigenlijk Belgische meiden die door Nio geopereerd zijn?

Want ik zit met nog een hele hoop vragen...:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon bellen naar afdeling plastische chrirurgie van olvg west, en daar al je vragen voorleggen. Neem aan dat je gewoon verwijsbrief nodig hebt. En de rest weet ik niet meis sorry. Hier heb je t telefoon nummer

tel:020 510 8670

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat Akachanel belgische is en idd op consult geweest is destijds bij Nio. Daar is toen iets gezegd over dat niet-nederlanders moeten betalen voor een consultatie en dit was niet goedkoop.. Je zou Akachanel evt een pb kunnen sturen, al weet ik niet of zij op het moment reageert. Geen idee hoeveel ze nog online is :) 
Anders is het misschien in haar topic te vinden.... Ik weet namelijk niet meer hoe het ook alweer zat..

Verder zoals mamalisa al zegt, je zou ook even kunnen bellen. Volgens mij zijn ze wel op vrijdag dicht, dus is maandag de eerstevolgende mogelijkheid om te bellen :) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zojuist gebeld en als je van België komt moet je idd consultkosten betalen, om en bij de 100€. Dus, dat valt nog mee :) En je moet ook gewoon een verwijsbrief meenemen, dat gaat moeilijker zijn, vrees ik. Het is hier in België niet de gewoonte een verwijsbrief te vragen voor plastische chirurgie :wacko: maar ik ga zeker proberen, even stoute schoentjes aantrekken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik heb dus toch gekozen voor Dr. Visser, even laten weten ^_^ ben gegaan voor de weg van de minste weerstand :P heb haar al een mailtje gestuurd met de vraag of ze maatje groter tijdens de operatie wil passen. 

De verwijsbrief heb ik dus niet gevraagd, maar ik denk dat dat wel te doen moet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.