Ga naar inhoud

weekje post up


Aanbevolen berichten

Kan niet echt opmaken uit je bericht of je gewoon een personen auto bedoeld of vrachtwagen?

Personenauto met stuurbekrachtiging mag na 1/2 weken zonder stuurbekrachtiging wat langer.

Vrachtwagen zou wel 6 weken zijn denk ik ivm met grote stuur en zware deuren.

Ik zou denk nu met dual plane nog net kunnen autorijden, maar had pas iemand hier die reed na 5 dagen alweer met dual plane :blink: .

Is denk dus ook beetje verschillend per persoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

Ik doe gewoon al praktisch alles! maar heb ze boven de spier, dus das anders denk ik. Tuurlijk niet met zware dingen sleuren enz.

Wat ik wel doe is ze vasthouden als ik me buk of als ik nies ofzo van die dingen. Ik hoop dat die tik overgaat! haha :1big_boobs:

Autorijden deed ik al de dag erna recht nr de pc voor check up. Ik rij wel automatique. Pc vroeg of ik zelf gekomen was en ik zei ja en hij lachte eens maar heeft nooit gezegd dat het niet mocht!

Maar boven of onder de spier maakt een groot verschil uit denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, neen, ik rijd niet met de vrachtwagen, is in principe een gewone personenwagen (Toyota Yaris van die nieuwe) en ze hebben gewoon de achterbank eruit gehaald om daar dan gerief in te kunnen zetten :) Die auto heeft servo=> of zoals ze in NL zeggen, stuurbekrachtiging :) En de pook om te schakelen gaat ook zeer vlotjes. Het enige nadeel is dat ik soms grote dozen moet in en uit laden en daar kan niemand me bij helpen. Dit is niet elke dag, kan even goed zijn dat ik dit pas 1 maal per maand moet doen maar soms ook 1 maal per week ofzo, kan het echt niet voorspellen. Op mijn werk kunnen ze me helpen inladen, kan dan gwn smoesje verzinnen ivm mijn rug ofzo die pijn doet of een spier verrokken ofzo maar eens ik op de baan ben, ben ik alleen en waar ik leveren is nooit iemand om de doos eruit te halen. Da's het probleem een beetje :) Nu, kan al vragen aan de pc om een richtdatum te zetten op papier voor mijn huisarts zodat die me dan toch zeker 2 weken kan thuis zetten. Op mijn werk weten ze namelijk van niets, ik heb gezegd dat ik voor een kleine ingreep onder het mes moet en dat ik niet wist hoe lang ik thuis zou zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is verteld dat je tot 6 weken lang niet zwaarder als 1.5 kilo mag tillen....

Ik zou iig zelf geen risico nemen. Uiteraard voel je zelf het beste aan wat wel en wat niet kan.

Ik weet even niet of jij voor, achter of tussen de spier krijgt. Maar als hij dual plane zit dan denk ik ook niet dat je echt kan tillen. Nu ben ik zelf pas bijna 2 weken PO en als ik iets lichts til wat eigenlijk net te zwaar is dan voel ik me spier, en dat voelt dan niet aan alsof het goed is. Weet niet in wat voor tijdsbestek dit veranderd.

Gewoon even aan je eigen PC vragen ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hmm ik zie bepaalde dingen er niet tussen staan zoals

Misschien stomme vragen haha

2 honden uitlaten?

We hebben een chihuahua/jack russell van nog geen jaar die geen trappen mag lopen dus voor dr uit te laten moet ik dr op tillen en de trappen af dragen...

Maar dit mag dus niet??????????????????

Autorijden kan dus niet mare fietsen of brommer rijden wel????????????

Misschien een stomme vraag maar tanden poesten zal dan wel pijn he??????????

Was in het machine doen en in de droger enz??????

Sporten?????

Een truitje aan doen????

Koken als ik dat niet kan doen verhonger ik aangezien mijn vriend niet kan koken...

Opmaken heb ik permanente make up dus dat scheelt...

Zodra me weer iets binnen schiet zal ik het meteen vragen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor je kleine hondje mag je tillen.

fietsen en brommer rijden gebruik je ook je arm spieren maar veel doen dat al na 1 week.

tanden poetsen deed bij mij geen pijn

Na 1 week deed ik de was weer maar wel met armen kort houden, beetje voor beetje dus.

sporten na 6 weken

truitje aan doen is lastig duurde wel 2 weken voordat ik dat weer kon. ( tip truitje met veel strech of knoopjes aan voorkant)

koken deed ik na 1 week weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.