Ga naar inhoud

2 weken na operatie op vakantie?


Margriet87

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Vrijdag 15juli gaat het gebeuren. Borstvergroting bij Dr. Nio in Parkkliniek. 

Binnenkort 2e consult staan, want twijfel over cc. 350 of 375cc.. Spannend!!!

 

ik had nog een paar vraagjes of was opzoek naar ervaringen van anderen.

 

ik wil 2 weken na de operatie misschien een roadtrip maken binnen Europa. Ik ben zelf niet van plan om te gaan auto rijden. Ik wil gewoon rustig rond reizen en zal voornamelijk veel willen zien en lopen. Zwemmen mag dan waarschijnlijk nog niet. Misschien wel zitten bij het zwembad.

Wat zijn jullie tips en of adviezen?

Weten jullie hoe lang de sportbh gedragen moet worden? Kan ik eventueel een bikini dragen? misschien over de sportbh... Ik weet dat mn borsten dan nog niet klaar zijn voor een mooie bikini en dat hoeft ook niet. Het is meer een rustige, luie vakantie. ik wil niet 6weken thuis zitten in de zomervakantie.

Hopelijk hebben jullie tips en/!of adviezen?!?!

 

Alvast bedankt!!!

Groetjes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

ik zelf zou dit echt nooit doen.. ik ben nu 18 dagen po en zou er echt nog niet aan moeten denken om op vakantie te gaan, of om de hele dag te lopen.. ik ben toevallig vandaag weer begonnen met werken (halve dagen, 5 uurtjes)  en mijn borst voelt alweer echt gespannen aan van het staan/lopen/net iets te veel doen. Iedereen hersteld natuurlijk anders, maar ik word al gek bij het idee dat ik nu hele dagen moet gaan wandelen. Ook in de auto zitten vind ik echt nog niet fijn.. elk heuveltje voel ik nog steeds, word wel al iets minder maar het is echt nog niet weg! 

Maargoed je moet natuurlijk altijd doen wat voor jou het beste voelt :)

Spannend je operatie dat is echt al bijna!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me aan bij hierboven. Ik kon toen wel wat hoor, maar een roadtrip? Je mag je ellebogen niet boven je schouders doen, niet tillen, geen zware deuren open of dicht doen, ga je wel genieten als dat allemaal niet mag? Is dat niet zonde van de hele reis en het geld? Natuurlijk is dat bij iedereen anders hoor! Maar ik zou zelf een bikini willen dragen, en mooie topjes en jurkjes, en willen zonnen, en van alles. 

Je sport bh moet (meestal) 6 weken om, en als je pech hebt krijg je ook een borstband. Ik moet dat dag en nacht aan en mag niet uit, alleen om te douchen. Natuurlijk is het ook weleens dat je het alleen overdag aan moet, dat ligt maar net aan je pc. Bikini over sport bh gaat niet denk ik. En je moet de wonden nog extra afdekken want er mag echt geen zon op, of gaan zitten broeien, dat lijkt me niet echt goed voor het herstel van je wonden. Misschien denkt iemand anders er wat makkelijker over, en het zal ook gerust gaan hoor, maar vind je het leuk als je niet zoveel kan? 

Goed over nadenken hoor. En alvast heeeeel veel succes vrijdag, goed uitrusten daarna en jezelf lekker laten verwennen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me bij mijn voorgangers aan, doodzonde van je geld en plezier. Wil niet hard overkomen maar heb het gevoel dat jij een bv zwaar onderschat meid.

6 weken herstel en rust heb je echt nodig om het boeltje goed en netjes in te laten kapselen e.d. 

Je nieuwe boobs moeten toch een tijd mee gaan, beter je vakantie vervangen dan over een jaar met tranen je borsten.

In ieder geval heeel veel succes met je operatie en denk aub na over je roadtrip, beter jaartje wachten denk ik zo. Komen nog zomers genoeg..of wat later van de zomer. 

Wat heeft Nio hierover gezegd? Want het lijkt mij zeer sterk dat hij dit een goed idee vind..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En tsja 6 weken thuis zitten, dat hoeft ook niet maar je weet (als je je er genoeg in verdiept hebt) je je echt 6 weken aan de regeltjes rondom een bv hoort te houden. Dan had je beter je bv na je roadtrip in kunnen plannen.

Wil echt niet bot overkomen meis, wil je gewoon duidelijk maken dat een bv geen kattepis is en niet zou willen voor jou dat je met complicaties komt te zitten omdat je niet goed hersteld... please denk er heeeel goed over na..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Olaa,

Klinkt leuk en op zich is het mogelijk om te reizen ( met beperkingen) na je bv echter lijkt het mij zwaar vermoeiend om zo lang in de auto te zitten met " pasgeboren tieten". Zie het als 2 babies die alleen moeten rusten, littekens die niet in de zon/hitte mogen, harde vochtborsten kan krijgen  als je te teveel doet en om maar niet te spreken over het feit dat ALS er een complicatie of iets is, je niet 123 bij je PC voor de deur kan staan... 

Zou persoonlijk alle risico's vermijden de komende 6 weken en daarna jezelf goed verwennen met een dikke vette reis ;) dus als ik je mag adviseren...roadtrip in je tuin of balkon met een lekker coctailtje ( alcoholvrij) in je hand ...en het zelf leuk maken

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis,

Zoals iedereen al zegt... niet doen.. in ieder geval niet na 2 weken al.. Iedereen ervaart de operatie anders dus de keus ligt natuurlijk bij jezelf, maar je bent zo afhankelijk.. ook na 2 weken, juist omdat je niets mag qua tillen/rekken/strekken. Beter ff jezelf rust geven en erna alle remmen lekker los gooien :P

Enne als je twijfelt over je CC, zou ik zeggen neem de 375 (als je het natuurlijk mooi vind staan bij het passen), zoveel verschilt het niet beter ietsje te groot dan te kleinB) 

Succes en sterkte alvast voor je operatie xox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu een week po en ga over 2 weken kamperen met man en kids aan de Spaanse Costa...zie er geen moment tegenop...is ook in overleg gegaan met mijn pc en na een herstel van 3 wk vond hij dat dat prima kan en ik volledig hersteld ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.