Ga naar inhoud

Lelietje : 17 juni 2016 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo ladies

Via deze weg wil ik graag mijn ervaring delen van mijn operatie gisteren.

Na lange tijd rond te speuren op dit forum maakte ik enkele maanden geleden mijn afspraak bij dokter Demeyere. Iedereen spreekt hier vol lof over hem en dat gaf de doorslag voor mij.

Het is inderdaad een hele vriendelijke en bekwame arts. Ook fijn op niet naar het ziekenhuis te moeten maar prive, is veel persoonlijker.

Ik liet 6 jaar terug al protheses plaatsen door dokter Isabelle Nollens Kortrijk. Ik had toen een acupje en ze koos ervoor om 240cc achter de spier te plaatsen.

In november 2015 liet ik ook een lipofilling van de borsten doen door dokter Dubrulle Kortrijk om de onderpolen wat bij te vullen.

anyway, ik vond mijn 75c (europese maat) eigenlijk nog te klein en dankzij dokter demeyere heb ik nu een paar grote boobies.

Gisteren om 9h aangekomen en tegen 12h was ik al terug buiten.

Mijn vriend kwam ook even kijken en zag dat het goed was ;-)

Voordien werd er afgesproken dat er plaats zou zijn voor een 400cc (voor de spier deze keer).

Toen ik wakker werd zei de dokter echter dat er 550cc inzat!!

Dit was dus boven alle verwachtingen in.

Ik heb nu mentor 550cc high profile en ze zijn enorm vergeleken met vroeger.

Ben nu al superblij maar verlang tot ze wat soepelder worden.

momenteel zijn het net ballonnen die op ontploffen staan en ik heb ook heel erg veel pijn.

ik denk omdat de vorige protheses van achter de spier moesten werden gehaald...

veel rusten en hopelijk maandag beter want dan ga ik terug aan het werk.

dokter Demeyere is een aarader voor iedereen!!!

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Hey, gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! Dat is nog eens fijn wakker worden na een bv, met meer cc dan van te voren voor mogelijk gehouden werd :35:
Het enige nadeel is dat Demeyere redelijk licht denkt over het herstel haha.. maarja.. daar is het een man voor denk ik.. Die hebben nog nooit een bv gehad ;) 

Doe wel lekker rustig aan en neem op tijd je medicatie.. en als het niet zou gaan maandag om te werken, wees dan verstandig :) Je herstel is toch wel erg belangrijk :) 

Ik ga je titel een beetje aanpassen, zodat ie op de rest lijkt en je ook verhuizen naar de operatieverslagen voor borstprothesewissels. Daar hoor je namelijk thuis.

Updates mogen uiteraard gewoon in dit topic, dan houden we het overzichtelijk

Een heel goed herstel!!

xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!!! en gewoon even 150cc meer dan gedacht:1bouncingboobs:

Inderdaad rustig aan doen hoor. Het heeft echt wel even tijd nodig om te genezen. Met een paar dagen zal de pijn en het gevoel dat ze ontploffen een stuk minder worden.

Geniet van je aanwinsten en een fijn herstel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.