Ga naar inhoud

10 mnd PO en pijn


Aanbevolen berichten

Heeee iedereen,

Na een lange tijd ben ik weer terug. Helaas niet met goed nieuws..

Ik ben nu 10 maanden na mn operatie, nog steeds een deel borst met geen gevoel en zichtbare littekens.. 

Maaar back to the point: Ik heb pijn. Sinds een paar dagen doen mn zijkanten pijn en ervaar is veel steken.

Is dit normaal of is dit het punt waar je moet accepteren dat er iets mis is?

Thanks girls, xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jillllie   he meis, 

Nou het is niet echt een leuk iets om mee terug te komen,had liever gehoord dat je nog steeds helemaal happy bent, maar ik zou niet gelijk in paniek raken.

Die pijn, kwam dat ineens op, of bijv nadat je iets had gedaan, iets zwaars getild, of een andere onverwachte beweging?

Zie je een verandering in je borsten,zijn ze harder?

Het deel wat nog ongevoelig is, is dat ook de plek waar je nu de steken hebt? Want het zou zo maar kunnen zijn dat je zenuwen nu pas aan het herstellen zijn, en dat geeft stekende pijn, is het doorlopend, of af en toe?

Sorry een hoop vragen, maar dan word het misschien iets duidelijker.

Als het nu aanhoud en je vertrouwd het niet, kun je altijd een controle bij je pc aanvragen he meis, daar is die voor, en het valt nog steeds onder nazorg, en dat is waarschijnlijk ook de enige manier waardoor je waarschijnlijk volledig gerust gesteld kunt worden.

Nou ik wacht wel even je antwoorden af, maar wat heel vaak even de pijn kan verlichten is weer even je sport bh dag en nacht gaan dragen.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose 

Heee,

bedankt voor je reactie! 

De pijn wordt soms ineens erger maar als ik de zijkanten van mn borsten aanraak dan is het gevoelig. Ik ben wel laatste tijd meer gaan tennissen dus daar zou het door kunnen komen. Wow ik hoop echt dat dat het is, het zou echt fijn zijn om niet als jonge vrouw met een ongevoelige borst door het leven te hoeven haha... Maar die plekken komen niet echt overeen helaas.

Ik denk dat ik inderdaad je advies maar op volg en een sport BH ga dragen voor een paar dagen.. anders bel ik mijn PC want ik ben natuurlijk weer bang voor kapselcontractie zoals de laatste 10 maanden :blush:

Dankje! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het zou best wel eens kunnen komen door het extra belasten, zoals nu door het tennissen, misschien even iets rustiger aan doen komende tijd.en mocht het niet minder worden, ook in combinatie met sport bh, dan moet je inderdaad je pc raadplegen, want op deze manier maak je je toch zorgen, en hij is de enige die uitsluitsel kan geven.

Als de plekken niet overeen komen, dan hangt het misschien niet samen met herstel zenuwen, en je weet nooit van te voren of het gevoel volledig terug komt ja of nee,maar het gebeurt vaker dat het soms heel lang duurt eer zenuwen herstellen.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.