Ga naar inhoud

Suus81 : 3 juni 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ben suus en ben 34 jaar. Ik heb een dochter van 7 en heb er jaren over gedacht om iets aan m'n borsten te doen. Pas geleden heb ik besloten om er echt iets aan te doen en ben 3 juni geopereerd door dr vD weij in de boerhaave kliniek. Ik heb mentor 425cc voor de borstspier (anatomisch) gekregen en ben er blij mee! Ze voelen nog wel raar en hard aan en met omdraaien of bukken voel ik ze, hoop dat dat nog weggaat! Maar ben oas 1 week verder dus mag denk ik niet klagen. Operatie was wel ingrijpender dan ik dacht en ben nog snel moe . En dat is helemaal niks voor mij hahaha! Ik heb een eigen salon en ga morgen weer langzaamaan beginnen met werken.na de operatie heb ik ineens veel horror verhalen gelezen, deze maakte me een beetje bang, maar hoop hier veel positieve verhalen van iedereen te lezen!! Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Alleen Nog even ontdekken hoe het hier werkt haha

groetjes suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Suus81!

Welkom hier op het Forum, alvast een waarschuwing: Het is echt enorm verslavend ^_^
Je bent dus nog maar 12 dag PO. Ben benieuwd hoe het werken vandaag is gegaan. 
Weet je al een beetje op welke cupmaat je gaat uitkomen? Wat was je voorsituatie?

Nou meid, veel plezier hier in ieder geval

Lieve groet, Priscilla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dat het verslavend is geloof ik! ;-) Ik ben vooral een beetje op zoek naar positieve ervaringen! Zelf heb ik ooit Sarcoidose (auto immuunziekte) gehad (blijft naar mijn mening altijd aanwezig in je lijf) en hoorde  over het risico dat het kan opflammen.. Maar ook dat er heel veel mensen zijn die nergens last van hebben! Helaas hoorde ik het pas na m'n operatie, waardoor ik wat angsten kreeg. Ik hoop hier wat meiden te vinden die mij een beetje gerust kunnen stellen. Ik ga eind van de middag werken, zaterdag heb ik een ochtendje gewerkt maar viel me nog tegen! Dus vandaag maar niet te volgeboekt. Mijn borsten zijn wel echt mooi aan het worden! Ik had 75c maar heb nu van sportbeha 80d... Geen idee wat dit in normale lingerie zal worden! 

Genoeg over mij;-)

ik zie dat jouw operatie nog gepland staat? Ben je er al helemaal uit wat je wilt?

 

groetjes suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik heb je titel even aangepast en verhuisd naar een andere categorie, hier kun je verder al je update kwijt, en als je het leuk vind ook eventueel je operatie verslag.

De eerste tijd heb je echt je rust nodig, want het is toch een behoorlijke operatie, en ook de narcose hakt er behoorlijk in, dus inderdaad even met babystapjes.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.